neděle 6. listopadu 2016

Corine de Farme: Micelární čistící gel

V dnešním článku bych vám ráda řekla o jednom produktu, který jsem si v poslední době dost oblíbila a jsem moc ráda, že se mi v rámci spolupráce dostal do ruky. Přiznám se, že do té doby než mi v balíčku od Parfumissiomo objevil tento micelární gel, jsem o značce ani o produktu neměla ani páru. Pořád objevuju něco nového. Dnešní recenze tedy bude na micelární gel značky Corine de Farme. Pokud vás zajímají moje dojmy a zkušenosti s tímto gelem, tak čtěte dál.
Oficiální popis:
CdF MICELÁRNÍ ČISTÍCÍ GEL na obličej a oči – jemně čistí a odličuje, díky své gelové konzistenci zároveň pleť hydratuje, zvláčňuje a zanechává pocit svěžesti. Pleť nestahuje ani nezanechává pocit mastnoty. Obsahuje výtažky z chrpy polní, známé svými tonizujícími účinky a z ibišku, který má zklidňující účinky.Neobsahuje parabeny ani barviva. Dermatologicky a oftalmologicky testováno.
Začala bych samotným balením. Gel je v plastové láhvi o obsahu 500 ml, takže je ho opravdu hodně. Mám pocit že ho vůbec neubývá a to ho teď používám fakt každý den! Tato "obr" láhev má místo šroubovacího vršku praktický a oblíbený pumpičkový aplikátor, který mi fakt vyhovuje, protože si vždy na tamponek jednou pumpnu a stačí to. Láhev je z průhledného plastu a moc se mi líbí, že gelová konzistence tohoto produktu v něm tvoří spoustu malých bublinek, které vypadají zajímavě. Vůně gelu je příjemná a není nijak vtíravá. 
Micelární gel je hypoalergenní a 95% složek, které najdete v jeho obsahuje je přírodních, což je fakt super! Chemie máme kolem sebe dost. A víte co, ani mě neštípe v očích, takže ho fakt můžu jen a jen doporučit, tedy alespoň mě osobně opravdu dost vyhovuje. Odličuje rychle. Vždy použiju tak čtyři odličovací tamponky. Nejprve dva na oči a další dva na tváře. Pleť vůbec nevysušuje a zanechá ji pěkně hebkou. 
Pokud byste o tento CdF gel měli zájem (za sebe ho doporučuji), tak si ho můžete koupit TADY a teď si raději sedněte, ale za toto mega velké balení dáte jen 149 Kč. To je podle mě super cena. 

ZAUJAL VÁS TENTO GEL?
UŽ JSTE O ZNAČCE SLYŠELY?
ČÍM SE NEJČASTĚJI ODLIČUJETE VY?


9 komentářů:

  1. Micelární gel jsem jednou zkusila od Lirene, a byla jsem z toho trošku rozčarovaná a nejsem si moc jistá co si o takovém produktu myslet.. :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem napřed nevěděla, co od gelu čekat, ale nakonec jsem si ho dost oblíbila, je to fajn změna.

      Vymazat
  2. Taktiež som o tejto značke ešte nepočula ale vyzerá zaujímavo:)

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
  3. Znám jen micelární vodu, ale micelární gel je pro mně novinkou :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  4. Já používám většinou micelární vodu nebo odličovací olej. Tento výrobek ani značku vůbec nepoznám, ale je za super cenu. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  5. Vůbec nic takového neznám, ale je za pěknou cenu :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  6. Já si ho dnes koupila v Albertu :D za 159 kč. Velmi mě zaujal hlavně cenou oproti Sephoráckému micelárnímu gelu. Už se těším až vyzkouším :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...