úterý 22. listopadu 2016

2K: Krém na ruce - růžová sovička + SOUTĚŽ UKONČENA

Pokud mě sledujete pravidelně, tak už jste na blogu mohly vidět modrého brášku této růžové soví slečny. Růžová slečinka je snad ještě roztomilejší než její bratr. Co má v bříšku tato slečna si přečtěte v článku a pozor, na konci článku najdete i soutěž!
Asi už víte, že kouzelné sovičky v sobě ukrývají krémy na ruce. K obalu o obsahu 16 g myslím není co dodávat. Hned mě zaujaly hlavně ty krásné řasy. Předchozí soví bráška měl v bříšku kokosový krém na ruce a růžová sovička v sobě skrývá krém na ruce s vůní vodního melounu. 
Vůně se fakt povedla. Není nijak intenzivní a voní sladce po ovoci. Trochu mi připomíná vůni dětských žvýkaček. Konzistence je docela hustá, ale to je v tomto období podle mě fajn. Na rukou krém zanechá takový lehounký film, který pokožku pěkně vyživuje a chrání. Ruce jsou po použití hedvábné. 
Sovičku si můžete koupit za 93 Kč na Elnino.cz. A protože u vás modrý krém sklidil takový úspěch a všem se moc líbil, tak jsem se spolu se zastoupením e-shopu dohodla na soutěži pro vás, abyste mohly krémy také vyzkoušet.

SOUTĚŽ
Tentokrát budou rovnou 3 výherkyně a každá dostane obě varianty soviček - modrou i růžovou. Takže k vám domů poputuje rovnou 6 soviček, které najdou 3 nové domovy a doufám, že se o ně budete pěkně starat.
Povinné soutěžní podmínky:
1. Odpovědět na soutěžní otázky: 
Jaký produkt by jsi si z e-shopu přála na Vánoce?
Jaký je tvůj nejoblíbenější parfém?
2. Sledovat můj blog přes GFC
3. Dát like stránce blogu na FB - Beauty by K.

Bude tedy jen 1 soutěžní komentář, kam mi napíšete odpověď na otázky, vaši e-mailovou adresu a pod jakými jmény mě sledujete na FB a GFC. 

Soutěž ukončím 26. listopadu (tedy v sobotu) ještě přesně nevím v kolik hodin, protože budeme mít oslavu, ale nejspíš někdy ve večerních hodinách. Soutěž platí pro ČR a SR. Výherkyni vyberu náhodně a budu ji kontaktovat na e-mail (ta se mi bude muset do 3 dnů ozvat). Nezapomeňte se zapojit do soutěže o voucher - TADY.

Přeji hodně štěstí a doufám, že se vás zapojí mooooc!
(Pokud budete soutěž sdílet budu jen ráda, ale podmínkou to není)

TAK CO MÁTE ZÁJEM ADOPTOVAT SOVIČKY?


49 komentářů:

  1. Gfc, fb eva richterová
    Ervulenka@seznam.cz
    Ze stranky elnino bych chtela parfem od CK.
    Momentálně mam rada parfem od Katy Perry Mad love.

    OdpovědětVymazat
  2. Ráda bych si pořídila odlehčenou vůni Chanel No. 5 L´Eau. Nejraději se voním La vie est belle od Lancome a Si od Armaniho a na zvláštní příležitosti používám těžší Chanel No. 5.

    Sleduji a FCB lajkuji jako Pavla Kopuletá, Paja.kopuleta@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych si vybrala Chanel No.5 :) jinak ráda používám CK One. Můj email je bari2@centrum.cz Na fb a gfc sleduji jako Barbora Trojáčková.

    OdpovědětVymazat
  4. GFC: Weilynn FB: Weilynn Ka
    weilynnka@gmail.com

    Mojou oblubenou vonou je teraz FM parfum Paris Hilton, o ktorom som písala aj na blogu. :)
    A z e-shopu by som si priala asi telový sprej od Victorias Secret šampanske a jahody alebo nejaku kozmetiku na líčenie. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Kdybych si z e-shopu Elnino mohla vybrat cokoliv tak by to byl Dermacol Make-up Cover nebo jejich 16H rtěnka :) Jinak teď ráda používám parfém od Playboy :) Nijak nejoblíbenější nemám :)

    GFC: Dominka :*
    FB: Dominka Mucq
    Email: Domca101@email.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Vybrala bych si určitě mojí oblíbenou Heat Rush od Beyoncé. Tím odpovídám rovnou na obě otázky :-)
    macu@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Tak určitě by to vyhrála Telescopic rasenka od L'Orealu, která mi vyhovovala ale už se neprodává😏 nebo krémy od Dermacolu, těch mám taky pěknou zasobičku😍 a teď kde tě sleduju a pod jakym jménem😉

    Fb: Anna Zajíčková
    Gfc: měla bych tam být jako Annie Bunny, ale nevím jestli jsem se správně přihlásila😂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajjj ja zapomněla na ten parfém :D to je teď Avon Luck, který jako by byl přímo pro mne😍

      Vymazat
  8. Jee tak to je super soutěž! :-) U nás by bylo o sovičky určitě dobře postaráno, jednu bych darovala sestřičce, sovičky máme moc rády a tyhle jsou vážně roztomilé. K Vánocům bych si z eshopu moc přála parfém Chloe. Teď momentálně mám od Avonu, ale žádný dražší jsem nikdy neměla, takže zatím nemám ani žádný oblíbený.
    GFC: Klára Svojanovská
    Fb: Klárka Svojanovská
    e-mail: Klarka.Svojanovska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Ty jsou roztomilý.♥
    1) určtě bych si přála a vybrala nějaký parfém:)
    Lancome - La vie est belle :), tu ale používám jen příležitostně. Aktuálně od LR a Avon-Attraction:).
    2) GFC: Terka Černá
    3) FB: Teruš Černá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a Te-ri-nka@seznam.cz
      Omlouvám se, že jsem zapomněla, tak připisuji :)

      Vymazat
  10. Gfc maria nadaska
    Fb andrea bblog
    Marianadaska1@gmail.com
    Ty sovicky jsou uzasne a urcite bych je vyuzila jako kremy, ale zaroven i jako nadhernou ozdobu💗💗💗 miluju parfem Black Opium a preju si tu obrovskou paletu stinu, doufam, ze to vidis Jezisku🎁🎄😇

    OdpovědětVymazat
  11. GFC Tereza Blog
    FB Tereza Hradecká
    Můj nej parfém je Euphoria od Calvin Klein, ta vůně je úžasná.
    Na stránkách elnino bych si objednala Makeup Revlon Colorstay, na který už dlouho koukám, mají ho tam i za super cenu.
    Moc prima soutěž , koukám, že chrlíš jednu za druhou , sovičkové krémy vypadají skvěle .

    OdpovědětVymazat
  12. GFC i FB Vendula Janků
    Já bych si vybrala Make-up
    A můj nej parfem Calvin Klein
    kutrovavendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Kdybych mohla, koupila bych si Chanel Madeimossel. Teď použivám nejvíce Burberry Body. Sovička je krásná.
    GFC: Michaela Barthová
    FB: siraelxy blogspot
    Mail: siraelxy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Z eshopu by mi udelal radost parfem od Jimmy Choo, mela jsem vzorecek s jednou vuni a zamilovala jsem se na prvni pohled a nebo nejaka pekna paletka ocnich stinu , ktere potrebuji ! Mezi muj top parfem co se tyka zimy patri Paco Rabanne - OLYMPEA , okouzlila me hned, co jsem k ni privonela. A kdyz jsem si ji vzala na sebe citila jsem se jako bohyne.Je to vune, ktera si vas okamzite ziska :-) Na GFC te sleduji jako Lucie Bednarova a na FB jako Lucia Bednarova . Mail: lusetti@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Ty sovičky jsou tak strašně pěkné ♥
    a určitě bych se na eshopu poohlídla po nějakých parfémech mají tam moc zajímavé ♥
    jinak já momentálně používám vůni od Avonu,a le bohužel nevím, jak se to jmenuje, ale staršně hezky to voní ♥♥
    FB - Kikina Kristýna Košuličová
    gfc - Kristýna Košuličová
    tynka.kosulicova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. GFC: Sabina Krejčová
    FB: Sabča Krejčová
    e-mail: sabina.krejcova@centrum.cz

    1. co bych si přála k vánocům ze stránky?
    Dekorativní kosmetiku od NYX nebo Sleek

    2. jaký parfém mám nejraději?
    Kořenní s ovocem nebo květinami - třeba Christinu Aquileru by Night nebo Gucci

    OdpovědětVymazat
  17. Preji si parfem Calvin Klein Eternitx Moment, tak snad mi ho Jezisek prinese :) Jinak muj oblibeny parfem je John Galliano, nadherna divci vune! :)

    Sleduji te jako Michaela Vančurová
    e-mail: infomichaelavancurova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Zrovna o vikendu jsem objednavala na Elninu vanocni darky :). Pro sebe bych si objednala kosmetiku VS :) a ma oblibena vune je Guess Dare a Sensuelle z Avonu. Skoda, ze jsem si pri nakupu na sovicku nevzpomnela. Sleduju jako Veru Parizkova VeruKru@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Bože tie sovičky sú roztomilé ♥ Na Vianoce by som si objednala jednoznačne sadu štetcov od Dermacolu, sú božské ♥ a moja obľúbená vôňa je z Avonu, City Rush, len ju už bohužiaľ nepredávajú:(

    GFC: Saja Frey
    FB: Saška Dubovská

    Saja Frey blog
    Pozývam ťa na: Súťaž o diár Dary Rolins

    OdpovědětVymazat
  20. GFC: Simona, FB: Simona Zahrádková. Sovičky jsou hrozně roztomilé:-). Z eshopu bych si vybrala vůni od Burberry The Beat. Za poslední dobu jsem si moc oblíbila vůni od Oriflamu Possess. ssimka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Chtěla bych tam vybrat parfém pro přítele, ale stále nevím jaký
    GFC Andrea P.
    FB Andrea Počepická

    OdpovědětVymazat
  22. urcite bych si vybrala neco od dermacolu jinak top vonavky jsou od lancome sleduji jako elizabeth greenova tomanova.katerina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  23. GFC: Šari Dummabyová
    FB: Šari Dudová
    Ráda bych z eshopu produkt TheBalm Balms Away. Mám ráda Chanel Chance Eau Fraiche :)
    dummaby@gmail.com :)

    OdpovědětVymazat
  24. Velmi roztomilé obaly :) To jsem ještě neviděla :D Přála bych si jakoukoliv dekorativní kosmetiku značky Clinique, protože mi nejvíce vyhovuje :) Moje nejoblíbenější vůně je Christina Aguilera s černou krajkou :)
    Sleduji přes GFC i FB jako Michaela Machalíková
    můj email: misa.machalikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Sovičky jsou božííííí! Sleduji přes GFC jako Jani, FB Jana Racakova, Z eshopu bych si koupila ty tělový spreje od Victoria´s secret ;) a můj oblíbený parfém je Hermes - Jardin beautypusinka_gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. Ja nie som veľmi náročná. Mne stačí Bruno Banani Pure Woman alebo Katy Perry Killer Queen.
    Gfc Katarína sládečková
    Fb Katka Katalin
    Sladeckova219@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Můj nejoblíbenější parfém je Versace Bright Crystal.
    Z eshopu bych si k Vánocům přála dostat Calvin Klein Downtown parfémovanou vodu.
    GFC slovakovairca95
    FB Irenka Slováková
    slovakovairca95@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. GFC: Dendy
    FB: Denisa Šebestová
    denisa.sebestova@email.cz
    Vybrala bych si nějakou toaletku od VS. :)

    OdpovědětVymazat
  29. Přála bych si nejspíše parfemovanou vodu od CK Downtown. Můj nejoblibenější je od Playboye.

    GFC a FB: Týna Fričová

    OdpovědětVymazat
  30. GFC: Zuzana M
    FB: Zuzana Marcincakova
    email: susanmarc@azet.sk
    Uz dlhsie pokukujem po tomto pudri od Bourjois :) https://www.parfemy-elnino.cz/bourjois-paris-silk-edition-compact-powder-pudry-pro-zeny/
    Moja najoblubenejsia vona je Loverdose Tattoo od Diesel, trochu tazka a sladka, ale vyrazna :) <3

    OdpovědětVymazat
  31. Vybrala by som si najskôr nejaký rúž od Bourjois, keďže ich chcem už dlhšie vyskúšať :) A parfém mám najradšej Moschino Love Love :) Okrem krásnej vône má aj skvelý flakón.
    GFC sledujem ako Nikuš Semancová
    FB ako World of Nicol
    email: nikussem@gmail.com
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
  32. Určitě bych chtěla nějaký štětec na pudr třeba od Real techniques. A oblíbená vůně je momentálně Mexx fresh woman. GFC Lilian Winters FB Lenka Winters wamelka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Petra Šebestová, FB Vojtěch Petra Šebestovi, petra.sebestova1@gmail.com .. Přála bych si parfém DKNY DKNY BE DELICIOUS FRESH BLOSSOM a tento je zároveň i mým nejoblíbenějším ;-)

    OdpovědětVymazat
  34. https://www.parfemy-elnino.cz/victoria-s-secret-victoria-s-secret-giftset-vyzivujici-telove-spreje-pro-zeny/
    versace ruzovy
    gfc nikola benko
    fb nika benko
    n.princess@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  35. Zrovna jsem na stránku koukala a zaujaly mě všechny produkty se sovičkami, protože sovičky miluji!
    Sleduji jako Klára Odehnalová.
    klara.odehnalova1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. Vybrala bych si parfém chloe chloe.
    Gfc i fb Nela Richterová
    nelarichterova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ted používám parfém od Kate Perry Killer Queen, moc jsem si ho oblíbila :)

      Vymazat
  37. Sleduji přes GFC jako Ms.Luccy a na FB jako Lucie Vondrysková
    No jelikož miluju sovičky, tak bych si určitě vybrala tyhle krémy :D a pak asi spreje Victoria's secret :)
    Můj nejoblíbenější parfém je Tresor la nuit od Lancome :)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. GFC i FB: Lenka Koubová
    koubovalenka8@gmail.com
    nejspíš bych si vybrala nějaký parfém pro sebe :D

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  39. Chtěla bych Lancome La Vie Est Belle a nejoblíbenější parfém je momentálně asi Victoria´s Secret Strawberry & Champagne.
    FB&GFC: Kristýna Kaderová
    kakristyna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Sovičky jsou moc roztomilé. :-)

    Na Vánoce bych si přála vůni Chloe Chloe. Všichni si ji chválí a já s ní ještě neměla tu čest. :) Moje nejoblíbenější parfém je BVgari Omnia Cristalline. Už si ji kupuji mnoho let. Příjemná vůně, která opravdu vydrží. :)

    Zde i na fb Tě sleduje pod Eff Slavíková

    OdpovědětVymazat
  41. Přála bych si DKNY Be Delicious a to je i můj nejoblíbenější parfém. :)
    GFC: ZdeňkaM
    FB: Zdeňka Martináková
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...