pátek 11. listopadu 2016

Avon: Slupovací pleťová maska s výtažky z černého kaviáru

Dnes pro vás mám recenzi na obnovující slupovací pleťovou masku s výtažky z černého kaviáru od Avon. Už dlouho jsem neměla žádnou slupovací masku, ale v poslední době jsem docela lenoch a nechtějí se mi na obličej nanášet masky, které se pak musí smývat. Na Notino.cz jsem objevila tuto od Avonu a docela mě zaujala, tak jsem si jo objednala na zkoušku. Už jsem od nich měla několik masek, ale ne každá mi vyhovovala. Dlouho jsem teď od nich žádnou masku neměla, tak jsem to zkusila. A jak s jsem nebo nejsem spokojená s touto si přečtěte v článku.
Maska má moc pěkný obal, ten se povedl. Jde o černou tubu, která má na sobě kombinaci zlatých a bílých nápis. Líbí se mi, že maska byla ještě ve vnějším papírovém obalu, působí to na mě luxusnějším dojmem. Co mě na masce dost zaujalo byla její barva. Jde o takový hutnější gel, který obsahuje zlaté třpytky, takže se maska pěkně třpytí. Ale nebojte, nebudete doma chodit jako disco koule. Maska je určená pro všechny typy pleti. Trochu mi vadí její parfemace, zdá se mi taková umělá. Není to katastrofa, ale jsem zvyklá na příjemnější vůně. 
Maska obsahuje luxusní ingredienci a tou je výtažek z černého kaviáru. Měla by bojovat proti stárnutí pleti no tak doufám, že bude bojovat co to půjde. Ochraňuje pleť před škodlivými vlivy vnějšího okolí, což je v dnešní době fakt potřeba.
Maska se na pleť nanáší pěkně a nijak z pokožky nestéká. Během schnutí nijak pleť nestahuje. Vždy ji nechám působit cca 10 minut nebo prostě tak dlouho dokud není úplně suchá, tak aby šla dobře sloupnout. Po sloupnutí masky je cítit, že je pleť jakoby vypnutější, je taky pěkně hladká a není vysušená, tento efekt se mi moc líbí. Pleť po masce nemám začervenalou ani jinak podrážděnou.
Za sebe můžu tuto masku doporučit, už jsem nějaké slupovací masky od Avonu vyzkoušela, ale tato mi sedí zatím asi nejvíc! A cena? Na Notino.cz ji koupíte jen za 69 Kč. 

UŽ JSTE TUTO MASKU VYZKOUŠELY?
CO SI NEJČASTĚJI OD AVONU KUPUJETE?


9 komentářů:

  1. Já si Avon tak nějak celkově nekupuji, ale maska vypadá skvěle. Navíc není ani moc drahá. Já měla zase kaviárové tělové mléko, akorát od jiné značky. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám zase Avon docela ráda a za tu cenu je fakt dobrá, jen by mohla líp vonět no.

      Vymazat
  2. Já Avon moc nevyhledávám :) Sice maska vypadá celkem fajn, ale ničím mě nezaujala :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. Presne túto masku si chcem kúpiť. Vďaka za recenziu. :)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Masky avon opravdu umí, až na jednu ta je také černá, ale smývací z řady Clearskin. Samotná maska je skvělá i na pleti něco tvoří, ale když ji chci smýt, tak mám koupelnu celou černou. nevím jestli jsem takové nemehlo nebo za to z části může i ta maska.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele já si pořídila peelingovou gumovou chňapku na obličej a smývám ji teplou vodou za pomoci této gumové peelingové blbůstky :)

      INKA lifestyle blog

      Vymazat
  5. Já mám od Avonu tu černou smývací masku, která se nechá zaschnout na obličeji. Ta je skvělá :)

    INKA lifestyle blog

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...