úterý 8. listopadu 2016

Mylo: Deodorant Čistá pazuška Grep a Bergamot + SOUTĚŽ

Dnes pro vás mám recenzi na přírodní deodorant od Myla. Jednu recenzi jste už mohly číst, protože už jsem doma měla tento deodorant ve variantě Pomerančový květ, ale teď na podzim jsem se rozhodla vyzkoušet variantu Grep a Bergamot. Po předchozí zkušenosti s deodorantem jsem si byla jistá, že i tento bude určitě dokonalý, jak konzistencí, účinky, tak i svojí vůní. Schválně si přečtěte jestli se nadšení opakovalo nebo naopak.
Na začátek dnešní recenze bych chtěla vyjasnit, co je vlastně přírodní v boji proti potu a zápachu. Zásadní rozdíl mezi deodoranty a antiperspiranty je v tom, že deodorant se stará o to, abychom krásně voněly, i když se potíme, tak antiperspirant pocení přímo zabraňuje. Aby se tělo, tak nepotilo mají na starost soli hliníku, které při kontaktu s potem zoxidují a vytvoří takovou "zátku". Ta zacpe potní žlázu a tak se nemůže vyplavovat pot z těla ven. To znamená, že všechny škodlivé látky a toxiny které se mají právě prostřednictvím potu dostat z těla ven, v těle zůstanou a to přece není dobře. Pocení je pro naše tělo důležité protože ochlazuje tělo, ale také odplavuje nečistoty z těla ven. No a právě většina přírodních deodorantů funguje spíše jen jako deodorant než antiperspirant. 
Hele, jak pěkně spinkaly obě lahvičky v krabičce než ke mě ze Slovenska doputovaly :). 
Mylo deodorant je vhodný dokonce i pro citlivou pokožku, protože neobsahuje sodu bikarbonu, která může způsobovat podráždění a vyrážky. S tímto produktem se bát nemusíte. Mylo deodorant obsahuje za studena lisovaný kokosový olej, škrob a Farnesol s Lemonesterem
Kokosový olej je základní složkou deodorantu a působí na pokožku antibakteriálně. Stejnou funkci mají i Fernesol a Lemnester, které jsou oba přírodního původu. A protože tyto složky účinně bojují s bakteriemi, tak zamezují nepříjemnému zápachu, který často při rozkládání potu vzniká. Samotný pot totiž nemá žádný pach, ten získává až při kontaktu s bakteriemi na pokožce. Další složkou deodorantu je škrob, ten dodává směsi "zmatňující" efekt. Díky škrobu potom pokožka nepůsobí vlhce, skoro jakoby jste se nepotily, ale potíte se jen škrob vlhkost vstřebá. 
Deodorant mám doma víc než měsíc a používám ho, jak do práce, tak i doma, na společenské akce, na nákupy no prostě, kam jdu jde se mnou. Nanášení je velmi snadné - stačí si nabrat trochu deodorantu na prst a nanést ho do podpaží. Vždy si ho natřu jako by to byl jakýkoliv jiný krém. úplně si vystačím s nanesením deodorantu ráno a vydrží až do večera. Ale není problém si malou skleněnou lahvičku o velikosti 30 ml vzít s sebou do kabelky. 
Teď ještě pár slov k vůni deodorantu, při nanášení je vůně docela intenzivní, ale během dne se stane spíše nenápadnou, takže nijak nepřebíjí váš oblíbený parfém. Varianta Grep a Bergamot mi voní více po bergamotu, ale někde vzadu cítím i ten grep, každopádně pro mě ideální vůně na podzim a zimu. 
Deodorant si můžete vybrat v těchto třech variantách: Fialka, Pomerančový květ a Grep a Bergamot. A konečně jsme přišly k příjemné části tohoto článku a tou je soutěž o jeden deodorant ve variantě Grep a bergamot.
Pravidla soutěže:
1. Sledovat blog přes GFC (napsat do komentáře pod jakým jménem mě sledujete)
2. Napsat mi do komentáře e-mail, na kterém budu moci výherkyni/výherce kontaktovat v případě výhry.

VÝHERKYNÍ SE STÁVÁ:
Veronica´s life

Soutěž končí 12.11. cca ve 12 hodin (po obědě vyhlásím výherkyni/výherce) a můžete se zapojit jak z ČR, tak i ze Slovenska. 

UŽ JSTE ZKOUŠELY DEODORANT OD ZNAČKY MYLO? 
CO BY JSTE RÁDY VYZKOUŠELY?


28 komentářů:

  1. Jé skvělá soutěž, zrovna mi jeden přírodní deodorant dochází :) bylo by super vyzkoušet tento :)
    GFc: veronica´s life
    email: veronicas.life@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Od fi Mylo jsem měla červé mýdlo a olej Prebudenie. Oba výrobky byly úžasné. Takže bych klidně vyzkoušela něco dalšího :-)
    přes GFC sleduji dávno a mail: barthova.m@email.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Mylo poznám a mám ho veľmi rada, preto by som chcela vyskúšať aj tento deodorant :)

    GFC: Daniela Slávik
    email: dani.inthelibrary@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. GFC: Soňa Lazoriková
    Email: s.lazorik@gmail.com

    Od Mylo som zatiaľ deodorant neskúšala. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já od MYLO ještě nic nezkoušela, ale nedávno jsem na to narazila na instagramu a hrozně se mi líbí ten design.
    GFC:Zuzana Dusilová
    E-mail : zuzana.dusilova@seznam.cz :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mylo poznam, ale este som od nich nic neskusala, takze vyhra by ma potesila :)
    GFC: Mišel www.naturall.sk
    email: blognaturall.sk@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Juu skvělá soutěž! Zrovna mi deodorant došel, takže by se mi akorát hodil :D A Mylo jsem právě taky zvažovala :)
    GFC: Martina Můj bio svět
    mail: gr.martina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. GFC: Eliška Vrbová
    mail: vrbova.eliska@centrum.cz

    :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jeste jsem nezkousela
    Gfc eva richterová
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Hrozně ráda bych vyzkoušela přírodní deodorant, moc pěkná soutěž :)
    GFC: Lusy
    va.lucinka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Tento antiperspirant mně velmi láká! Krásná soutěž :)

    Ráda bych vyzkoušela :)

    Sleduji přes GFC jako LSG Lucie Schreder Gondorčínová a email je:
    lucie.gondorcinova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. GFC Miška
    Misa.Pavlikova15@gmail.com
    Já jsem nic takového nezkoušela a celkem mě to láká :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  13. Sleduji jako Simona. Kdysi jsem zkoušela přírodní deodorant od jiné značky a moc nadšená jsem nebyla. Ale ráda bych si udělala novou zkušenost :-).
    ssimka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Deodorant vypadá skvěle :) Moc ráda bych jej vyzkoušela, moc se mi líbí způsob, jakým se aplikuje.
    Sleduji tě jako Michaela Machalíková
    můj email: misa.machalikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. GFC slovakovairca95
    slovakovairca95@seznam.cz
    Od značky Mylo jsem zatím ještě nic nezkoušela.

    OdpovědětVymazat
  16. GFC vulnerable nature
    myslivost785@gmail.com
    Značka Mylo mě velmi láká, ale zatím jsem si nic nekoupila

    OdpovědětVymazat
  17. Haha, tak ten název je totálně roztomilý. A ohledně vůně jsem projednou ráda, že jsou lidi, kteří mají rádi citrusy jako já. :3
    Šari Dummabyová
    dummaby@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Tyjo, tak ten bych určitě ráda vyzkoušela! já teď používám antiperspirant od značky Nivea a máš pravdu, že pokud zabraňuje pocení, tak se ty škodlivé látky hromadí v těle, což není dobře, takže bych určitě ráda vyzkoušela nějakou přírodní variantu a navíc mám citlivou pokožku, takže by mi snad vyhovoval. Sleduji tě jako Jani, beautypusinka_gmail.com BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  19. Skvělá soutěž , takový deodorant vidím poprvé a líbí se mi moc
    sleduji jako Tereza Blog
    terezablog0@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. O této značce teď slyším poprvé, ale určitě bych od ní ráda něco vyzkoušela. Deodorant vypadá dobře a ještě je vhodný i pro citlivou pokožku tak to je fajn. :-)
    GFC: Klára Svojanovská
    Klarka.Svojanovska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Sleduji tě jako Pavla Kopuletá, email: Paja.kopuleta@seznam.cz :-)

    OdpovědětVymazat
  22. Mylo ma velmi laka :) sledujem ako Viera Sedlakova
    vierka.sedlakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Gfc Nela Richterová
    Nelarichterova@gmail.com
    Deodorant Mylo jsem zatím nevyzkousela.

    OdpovědětVymazat
  24. Sleduji jako Eva a email je evamickova"zavináč"seznam.cz.
    Dosud jsem žádný takový deodorant nevyzkoušela, takže bych ho vyhrála moc ráda :-)

    OdpovědětVymazat
  25. Málem jsem se zapomněla přihlásit do soutěže :D Sleduji tě jako Beauty-brunett a můj E-mail je beauty-brunett@seznam.cz

    Zatím jsem ještě jiný deodoranty než ty klasické "stříkací" nezkoušela a ráda bych to zkusila :) Máš nádherný blog <3 beauty-brunett.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Přírodní deodorant jsem ještě nezkoušela, ale může to být super věc. :) GFC: Martina Slancová, IG: macina5, e-mail: slancova.m@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Ahoj Kaci....

    Tak ted jsem na vazkach... Tyhle lahvickove deodoranty jsou pro me jedna velka neznama stejne jako tato znacka celkove...

    Vyzkouset bych ho rozhodne chtela, zvlast kvuli tomu, ze je prirodni a zakladni slozkou je kokosovy olej, coz je podle me proste TOP produkt a mel by ho mit doma kazdy..
    Jeste by me zajimalo, zda na cernem obleceni zanechava bily povlak...


    GFC: Ve Mu
    FB: Veronika Muniková
    v.e.r.d.a@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Moc zajímavé, nikdy jsem takové nezkoušela.
    kaluzovanatali@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...