středa 2. listopadu 2016

Brandnooze Box - říjen 2016

Všem box přišel už minulý týden, ale na mě pošta nějak pozapomněla a doručila mi ho až toto pondělí. Nevydržela jsem to a už o víkendu jsem se dívala k ostatním holkám, které si box objednávají na obsah, takže už bylo po překvapení :D. Ale pokud jste ještě neviděly žádný unboxing článek s říjnovým Brandnooze boxem, tak si ho v klidu přečtěte u mě.

Bornier Hořčice s hruškou
60 Kč
Tak tohle je fakt pecka! Hořici si nejčastěji mažu na chleba a pak na něho mrsknu šunku, takže taková rychlovka, ale moc dobrá. Tato vylepšená hořčice je příjemnou změnou. Taky hořčici přidávám do dresinků k salátu, bramborům i k masu, takže to už se taky moc těším až ji vyzkouším. V boxu jsem mohla mít ještě hořčici s fíky, ale jsem raději, že mám tu s hruškou, fíky totiž moc ráda nemám. 
Hašlerky černý rybíz a višeň
17 Kč
No konečně v boxu nejsou žádné gumové bonbony :D! Hašlerky mám mnohem raději a v zimních měsících si je dost často kupuju. V období pokašlávání se hodí. Minulý rok jsem si kupovala šalvějové a ty byly moc dobré, tak jsem teď ráda, že můžu vyzkoušet i něco nového v podobě těchto dvou příchutí. 
Fidroka Mléčná s karamelovou příchutí
11 Kč
Fidorku jsem nikdy v obchodech nevyhledávala, ale schovám si ji a vezmu si ji na mlsání někam na výlet. Jen doufám, že tato novinka s karamelovou příchutí nebude přeslazená.
Vest Sýrovky
20 Kč
Všechno, co má tu určitě chemickou sýrovou chuť, tak mi chutná :D. Líbí se mi, že neobsahují palmový tuk, ale i tak na nich nic zdravého nebude.
Strážnické brambůrky Party balení
50 Kč
Strážnické brambůrky si občas s Honzou kupujeme, ale v tom nejmenším balení jen tak na chuť. Toto mega balení o obsahu 300 g je opravdu obří a je spíš určeno na nějaké oslavy a party než normální chroupání u televize. 
Nescafé Azera
99 Kč
Tak kafe dám nejspíš mamce, protože já ani Honza ho nepijeme. Mamka už po něm pokukovala, když viděla, že přišel box, byla to jediná věc, která ji zaujala :D. 
Krušovice Dvanáctka
16 Kč
Nevím jak se to stalo, mám v nastavení uvedeno, že nechci alkohol v boxu, ale přišlo mi toto pivo. Ale tak co už, buď na něm uvařím a nebo si ho dáme s Honzou napůl po nějakém těžším jídle. Pivo je ve skleněné láhvi o obsahu 500 ml, takže pro dva ideální.
Tento box je podle mě průměrný. Byla jsem docela zklamaná, že obsahuje tak málo produktů, ale zato tam není asi žádný produkt, který bychom doma vůbec nevyužili. Největší radost mám z té hořčice a nejmenší z kávy.

CO NA BOX ŘÍKÁTE VY?
OBJEDNALI BYSTE SI HO NEBO VÁS NEZAUJAL?


8 komentářů:

  1. No jako myslím si, že se povedl, ale zklamalo by mě že tam je opravdu tak málo produktu. :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. Mě box moc nezaujal, přijde mi, že se tam produkty často opakují a navíc toho v tomto vydání bylo opravdu málo.
    BeautyOfLife blog

    OdpovědětVymazat
  3. Mě ty boxy moc nenadchly... Obsah se mi líbí čím dál tím méně :)

    BLOG: Kosmetická taštička

    OdpovědětVymazat
  4. Strasne rada bych si tento box take rada predplatila, ale bohuzel mi ho do Skotska asi tezko doruci :( Jinak ten novy druh kavy jsem uz vyzkousela(tady je dokonce i vic druhu) a je to jedno z nejlepsich instantnich kafi, ktere se daji koupit, i kdyz muj favorit je Nescafe esspresso(doufam, ze se to tak pise haha) :)

    OdpovědětVymazat
  5. Už jsem viděla mnohem lepší obsah boxu, tenhle mě moc nezaujal :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Mě nejvíce zaujaly ty hašlerky, mám je moc ráda a příchutě vypadají zajímavě :) Jinak bych tě ráda pozvala na můj blog, kde právě probíhá giveaway, pokud by jsi měla zájem :)
    http://www.terripeterk.com/2016/11/lets-celebrate-two-years-with-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  7. no ako su to vyuzitelne produkty ale mna by to asi dost sklamalo
    galantosfun

    OdpovědětVymazat
  8. Zdá sa mi dosť prázdny a aspoň pre mňa nič extra tu nie je.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...