pátek 18. listopadu 2016

Pleva: Medový krém na ruce

V dnešním článku vám ukážu další krém na ruce, který mi už od září dělá společnost. V létě ruce trošku zanedbávám, ale jakmile klesne teplota pod 20 stupňů, tak vytahuji celý svůj arzenál krémů na ruce a mažu snad stokrát za den. No a co říkám na tento Medový krém na ruce od značky Pleva si už přečtěte v článku.
Krém na ruce je v plastovém balení o obsahu 50 g a plastové balení bylo ještě schované v papírovém vnějším ochranném obalu, na kterém najdete všechny potřebné informace - popis, složení a datum spotřeby. Protože je krém docela malý, tak je praktický i na cesty nebo do kabelky.

Krém obsahuje medík rovnou od včeliček. Med dodá pokožce rukou bílkoviny, minerální látky, vitamíny, enzymy a další látky, které podporují výživu. Krém má tekutější konzistenci trochu mi připomíná konzistenci tělových mlék. U krému na ruce mám raději hutnější konzistence, ale nevadí, nejde přece ani tak o konzistenci, ale hlavně o účinky a ty tento krém splňuje, podle mých představ.
Parfemace je moc příjemná a nijak zvlášť silná. Krém mi nevoní ani po včelím vosku ani po medu, vůni nějak neumím identifikovat, ale je fakt moc příjemná a taková nevtíravá. Krém se do pokožky rychle vstřebá a zanechá na ní takový strašně jemný a hladký film, ale ne mastný. Ruce jsou vláčné pokožka krásně pružná a vyživená no prostě přesně takové účinky jaké po krému na ruce požaduji. Krém si můžete koupit ZDE a zaplatíte za něj 89 Kč. 

A nezapomeňte se zapojit do soutěží, které najdete v pravém postranním panelu, stačí jen kliknout na obrázek.

TAKY MÁTE VĚTŠÍ SBÍRKU KRÉMŮ NA RUCE NEBO VÁM STAČÍ JEDEN?
DÁVÁTE SI MED DO ČAJE?


10 komentářů:

  1. Mňa veľmi zaujal už len kvôli jeho obalu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krémík jsem nezkoušela, ale značku Pleva mám moc ráda. :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  3. Tak krém na ruce mi bohatě stačí jeden. Tohle je druh kosmetiky, který nejméně používám. Suché ruce mám pouze když hodně pracuji nebo po ježdění na koni, jinak na suché ruce netrpím. Od Plevy bych spíše chtěla zkusit nějaký pleťový krém.
    Med do čaje je skvělý, když navíc přidáš trochu rumu, je to ještě lepší kombinace:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám dva krémy na ruce a bohatě si s nimi vystačím :) jeden na kolej a druhý doma :)

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  5. Má pěkné balení, jinak jsem tuto značku nezkoušela :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  6. Krém vypadá zajímavě, my jsme teda docela medaři a med dávám do čaje přes zimu hojně a celoročně do vaření, jinak krémy teď momentálně točím tři , přes noc Lipobase, přes den Cien Med , a do kabelky Ryor, ten si mě získal nejméně.

    OdpovědětVymazat
  7. Teraz prichádza obdobie, v ktorom si neviem svoj život bez krémov predstaviť. Teraz mám jeden od Oriflame a som s ním veľmi spokojná :)
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
  8. Jojo, teď se ideálně krémy na ruce hodí :)

    A miluji medové nebo vanilkové krémy. Tento vypadá podle recenze dobře! :)

    INKA Lifestyle Blog

    Osobité náramky Deltimo

    OdpovědětVymazat
  9. Jé, tak ten vypadá opravdu povedeně, s touhle značkou ještě nemám žádné zkušenosti :) Jinak krémů na ruce mám doma celkem dost na to, že je nejsem nějak schopná spotřebovávat, ale je pravda, že teď během zimy jsem v mazání o dost poctivější :)
    Lovely imperfections | Giveaway

    OdpovědětVymazat
  10. Máš moc hezký blog ,a pleva je moje velmi oblíbená značka :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...