sobota 19. listopadu 2016

tetesept: Úleva při nachlazení - sprchový gel, koupel a mořská sůl

Od jara čekám na nějaké to nachlazení, abych mohla otestovat produkty Tetesept. Ne že bych se na rýmu a ucpaný nos nějak těšila, ale přece jen už to od jara byla docela dlouhá doba a mě produkty dost lákaly. Nakonec jsem nedostala rýmu já, ale Honza. Takže jsem s velkou radostí vytáhla pomocníčky a nabídla je Honzovi, ať je vyzkouší, abych vám o nich mohla napsat. Jak byl s produkty spokojený se dočtete v článku.

tetesept Vitalizační sprchový gel Úleva při nachlazení
Sprchový gel zelené barvy má fakt blahodárné účinky pro člověka s rýmou. Obsahuje éterické oleje eukalyptu a kafru. Voňavá sprcha je moc příjemná. Tělo pěkně vyčistí a provoní, jen škoda, že pokožka nezůstane provoněná delší dobu. Po pár minutách už není z pokožky cítit. Každopádně pokožku nedráždí ani nevysušuje. 
tetesept Mořská sůl Pro období nachlazení
Sůl je v plastovém pytlíčku o obsahu 80 g, což je přesně dávka na jednu koupel. Sůl má krásnou zelenkavou barvičku a nádherně voní. Aktivními látkami v tomto produktu jsou: eukalyptus, rozmarýn a kafr. Líbí se mi, že eukalyptová vůně není umělá a taky že sůl neobsahuje žádné konzervační přípravky. Ve vodě byla během chvilky rozpuštěná a koupelna celá voněla. Když máte ucpaný nos a třeští vám hlava, tak je tato eukalyptová vůně opravdu záchrana, protože krásně uvolní dýchací cesty.
tetesept Koupel proti nachlazení 
Jako posledního pomocníka tady mám Honzův nejoblíbenější produkt z těchto tří. Koupel kombinuje čtyři přírodní éterické oleje: rozmarýnový olej, eukalyptový olej, olej z borovicového jehličí a tymiánový olej. Musím říct, že nám nádherně voní. Stačí do teplé vany nalít 1-2 uzávěry a můžete relaxovat. Z vany byste měly vylézt nejdříve po čtvrt hodině. Jendo balení by mělo vyjít cca na 8 použití. 
Honza si všechny produkty chválil a teď už je naštěstí po rýmyčce, ale fakt mu od ucpaného nosu pomohly. Všechny tři produkty seženete na Kupkosmetiku.cz a nejsou vůbec drahé:

A nezapomeňte se zapojit do soutěží, které najdete v pravém postranním panelu, stačí jen kliknout na obrázek.

ZAUJALY VÁS TYTO PRODUKTY?
JAK ÚČINNĚ S NACHLAZENÍM BOJUJETE VY?


7 komentářů:

  1. Tuhle sadu jsem také měla, sul do koupele jsem dala do soutěže a mám už jen ty dvě ale zatím jsem jeste nezkoušela. :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. škoda, že tieto produkty zatiaľ nemajú u nás, lebo momentálne som poriadne nachladená a do utorka potrebujem byť fit. Ale minule mi pomohla soľ do kúpeľa od Balea, tak snáď nesklame ani teraz.
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že každá sůl do koupele je super relax :)

      Vymazat
  3. Já ho na jaře také vyhrála. Jsem ráda za možnost vyzkoušení něčeho čeho bych si v Dmku možná všimla ale ne natolik abych si ho koupila.
    Sprcha i koupel byla příjemná a bavilo mě produkty používat, byly opravdu relaxační ale zda pomohou ulevit od rýmy, těžko říct, ani já se rýmy zatím nedočkala. Můj nejoblíbenější kousek je jednoznačně koupelová lázeň. Nejenom že krásně zabarví vodu do zelena, krásně uvolní tělo, mysl a tělo po koupeli vydrží dlouho provoněné, stále ho mám a už se těším na další koupel s ním.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky to hodnotím tak, že koupelová lázeň je nejlepší :)

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...