pátek 25. listopadu 2016

Catrice: Liquid Camouflage korektor

Co by to bylo za blog o kosmetice, kdyby na něm chyběla recenze tekutého korektoru od Catrice. Liquid Camouflage korektor jsem poprvé vyzkoušela před cca půl rokem (někdy na jaře), po přečtení několika kladných recenzí. Dlouho mi trvalo než se mi povedlo korektor ulovit, protože je skoro pořád a všude vyprodaný.

Camouflage korektor Catrice nabízí ve dvou odstínech. Podle mě je to málo a ocenila bych minimálně ještě jeden tmavší odstín. Světlý odstín 010 Porcellain je podle mě pro bledulky, takže jsem si koupila odstín 020 Light Beige a i tak je na mě docela světlý, ale na zimu je fajn. 
Korektor má 5 ml a je v pěkném a pevném obalu. Obal mi připomíná obaly lesků na rty. Korektor má krémovou, hustější konzistenci. Stačí jen dvakrát ťupnout pod oči nebo jednou na pupínek a úplně to stačí na zamaskování. Korektor je dokonce i parfemovaný, někomu by to mohlo vadit, ale já jsem spokojená. Vůně mi připomíná krémy od Nivea a ty já mám ráda. 
Korektor používám na kruhy pod očima (ty mě teď na podzim docela trápí, no jo ranní vstávání za tmy je zlo) i na pupínky. Korektor se snadno nanáší pěnovým aplikátorem a na pleti je opravdu lehký. Do pleti ho potom zapracuji malým štětečkem. Líbí se mi, že nijak neucpává póry a tak ho můžu mít na pleti i celý den a netvoří se mi nové pupínky. Výhodou taky je, že nezalézá do vrásek, stačí ho zapudrovat a po celý den vydrží nenápadný na pleti. Na 100 % plní svoji funkci a to: zakrýt drobné nedostatky na pleti. 
Korektor se dá sehnat na různých e-shopech nebo i drogeriích, ale tam je skoro pořád vyprodaný :(. Za korektor zaplatíte něco okolo 100 Kč. Já jsem si ho naposledy koupila do zásoby na Kupkosmetiku.cz

UŽ JSTE TENTO KOREKTOR ZKOUŠELY?
KTERÝ KOREKTOR POUŽÍVÁTE?


14 komentářů:

  1. Také ho používám a je skvělý, u nás v Rossmannu je naštěstí pořád k dispozici :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Kvůli recenzím jsem si ho taky koupila a jsem ráda za to. Je můj nejoblíbenější v tuto chvíli. Za ty peníze odvádí naprosto skvělý výkon!
    Veronique beauty

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem tento korektor si chtěla pořídit, ale teď první musím vypotřebovat od Miss sporty.
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  4. Tenhle korektor už chci hodně dlouho vyzkoušet, ale jak říkáš v drogerii je skoro pořád vyprodaný, což je i u nás. :(

    OdpovědětVymazat
  5. Momentálně ho používám každý den :) Je to jeden z nejlepších korektorů z drogerek :)
    Veronicas.life8

    OdpovědětVymazat
  6. tak toto je topka :) ani som si ale nevšimla, že vonia :) hneď ho idem ovoňať :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  7. Mám ho doma právě v odstínu porcellain a musím potvrdit, že pro bledulky je vynikající :)

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  8. Už víc jak rok nepoužívám žádný jiný a dělá mi společnost každý den! Dokonce jsem si koupila i tan v kalíšku, ale tenhle tekutý je prostě lepší!:)
    Sim in the Bubblegum
    VÁNOČNÍ GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  9. Miluju Catice! Korektory kryjí naprosto božsky :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tenhle korektor jsem si pořídila, ale bohuel je na mě moc tmavý. A světlejší verze u nás nemají. No, alespoň ho "zdědila" sestra :D

    INKA Lifestyle Blog

    OdpovědětVymazat
  11. Já korektory moc nepoužívám. Pokud bych ale nějaký chtěla, určitě bych se poohlédla po tomto :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...