pondělí 7. listopadu 2016

Wishlist: ZAFUL.COM

Asi před měsícem jsem objevila (pro mě nový) e-shop s oblečením Zaful.com. A protože jsem si zrovna nakoupila spoustu věcí v H&M, tak jsem stránku raději rychle zavřela. Každopádně tento víkend mi to nedalo a na Zaful.com jsem opět nakoukla abych prozkoumala jejich nabídku. A to bych ani nebyla já, kdybych si zase nevybrala spoustu věcí. Pokud vás zajímá, co se mi na e-shopu líbí, tak čtěte dál.

Asi nutně potřebuji novou kabelku :D, mám jich doma sice asi 5, ale všechny už jsou okoukané a nová by se hodila. Na e-shopu mě zaujaly tyto kousky.
Černá kabelka s aplikací nebo skvělé tři kabelky v jednom balíčku, ty mě zaujaly asi nejvíc a vypadají, že nebudou takové ty lesklé, ty na mě působí docela lacině. 
Nebo tyto dvě kabelky? A nebo ta černá s perličkami. No já bych brala všechny :D.
Na zimu by se mi hodil tento vínový  svetřík v ležérním stylu, přesně takové kousky mám na podzim a v zimě ráda. Zelenkavý kardigan si mě dost získal. Jeho barvička mi připomíná barvu vánočního stromečku a když já už se na ty Vánoce tááák těším!
Další vánoční/zimní kousek. Svetřík vypadá, že bude z velmi příjemného materiálu a mohl by i pěkně hřát. A ještě jedna kabelka, ale už menší, taková jen do ruky, ta se mi taky moc líbí.
Tento náhrdelník by mohl ozdobit i obyčejné triko, co vy na to? Přehoz s třásničkami - super, super, super! Řekla bych, že svetřík unosím, jak na podzim, tak i na jaře.
Ze šperků by se mi líbily skládané řetízky v takovém antickém stylu a pak skládané řetízky s trojúhelníčkem. 

Tričko v tmavě vínové barvě, určitě jste si všimly, že tuto barvu mám na podzim a v zimě moc ráda. A toto tričko s dlouhým rukávem a delším zadním dílem je na zimu podle mě super! A nakonec jeden bláznivější kousek - vzorované legíny.  

To je všechno, co mě zaujalo na Zaful.com. Ještě jsem neprojela všechny záložky, to by mi zabralo delší čas. Ale z toho, co jsem zatím viděla, tak jsou tam zajímavé a kousky a nestojí ani moc peněz. Prima zprávou je, že na e-shopu začínají velké listopadové slevy. Slevy startují 11.11. více info o akci se dozvíte TADY.

CO ŘÍKÁTE NA MŮJ VÝBĚR A BAVÍ VÁS WISHLISTY? 
UŽ JSTE O E-SHOPU SLYŠELY?
CO MOMENTÁLNĚ "NUTNĚ" POTŘEBUJETE VY?


9 komentářů:

  1. Pekné vecičky. :) Mne sa páči tá prvá kabelka. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krasne veci a moc me bavi WISHLISTY...O eshopu jsem jeste neslysela diky, ze jsi nam o nem rekla! Kazdopadne se chystam na neho kouknout:)
    Libi se mi vecicky z tohoto clanku nejvic ujizdim asi na cardigany a ruzne svetriky, co se ted nosi!😍

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné věci jsi vybrala. Stránku nepoznám a radši tam ani nejdu. :-D Bych zase všechno chtěla. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkný eshop, na něco málo jsem se podívala a moc pěkné a lákavé a tvůj výběr kabelek se mi moc líbí, hlavně s těmi perličkami. Wishlisty mě baví prohlížet i když vím že to není dobré, obzvlášť když se rozhodnete více šetřit.

    OdpovědětVymazat
  5. Tvůj výběr se mi také moc líbí :) Ty kabelky bych také brala všechny! :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  6. Tak teď jsi navnadila i mě :D Tolik hezký věcí, hlavně ty řetízky s vínovým tričkem by se mi vážně hodily :) Jen nevím, kolik by bylo poštovné.. ale ty slevy určitě budu hlídat :) Já právě nejvíc potřebuji kabelku a boty :) Jinak wishlisty mám ráda, protože mě inspirují :))

    OdpovědětVymazat
  7. Z toho seznamu bych chtěla úplne všechno haha. Asi až na ty legíny. Ty kabelky jsou naldherné <3

    OdpovědětVymazat
  8. Wishlisty mě baví, o e-shopu jsem slyšela, ale to je všechno :)
    Kousky se mi líbí, já si zrovna nějakou kabelku koupit chci

    OdpovědětVymazat
  9. Zaful již znám a moc mě baví! všechny kousky bych si určitě koupila taky! mají tam naprosto skvělý výběr! BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...