středa 23. listopadu 2016

Natura Siberica: Severské detoxikační mýdlo

Značku Natura Siberica už určitě znáte a dnes vám povím o seversvkém detoxikačním mýdle pro hloubkové čištění pleti právě od této značky. Mýdlo mě zaujalo svým obalem a hlavně tím, že v poslední době všechno, co obsahuje černé uhlí mé smíšené pleti s černými tečkami na nose opravdu svědčí.

Byla jsem zvědavá, jak bude mýdlo vypadat a nějak jsem si nedokázala představit, jak bude tuhé mýdlo v plastové krabičce o obsahu 120 ml schované. Mýdlo není úplně tuhé, jak jsme zvyklí, ale je v kelímku. Jeho konzistence je fakt zvláštní. Po otevření jsem si říkala, co je to za ztuhlou ropu, co se táhne jako žvýkačka. Samotný kelímek byl ještě ve větší papírové krabičce a v ní byla ještě přiložena houbička, která má usnadnit nanášení a návod.
Hlavní složky, které toto mýdlo obsahuje:
Aktivní uhlí ze dřeva břízy- pod vlivem vodní páry při vysoké teplotě, následuje drobná fragmentace, a tak vzniká mikroporézní struktura , která perfektně absorbuje znečištění
Rakytníkový olej - zvláčňuje , tonizuje , vyživuje a zlepšuje pružnost pleti
Extrakt z klanoprašky čínské - je efektivním tonizačním prostředkem , který se aktivně podílí na podpoře metabolismu a poskytuje pokožce ochranu před škodlivými vlivy prostředí
Olej sibiřského cedru - obsahuje vitamin E a vitamin P , které pokožku zvláčňují, hydratují, posilují a regulují obnovu pleťových buněk
Lněný olej - má protizánětlivé a antiseptické účinky
Extrakt z poupěte břízy zakrslé - hydratuje pokožku, podporuje její regeneraci a má tonizující efekt
Extrakt z ostružiny morušky - obsahuje vitamin C, polynenasycené mastné kyseliny Omega - 3, Omega - 6 a antioxidanty
Extrakt z brusinek - stimuluje metabolismus pleťových buněk, zlepšuje tonus a elasticitu pleti, předchází zánětům a podporuje hojení ran
Olej ze semínek maliny Sachalinské - má protizánětlivé a baktericidní účinky

Mýdlo je docela dost parfemované. Vůně je intenzivní, když si čichnete přímo ke kelímku. Takhle mi vůně dvakrát příjemná není, ale při použití se síla vůně docela ztratí a není to taková hrůza. 
Mýdlo si nanáším na suchý obličej a to tak, že navlhčím tu houbičku, která byla u mýdla a naberu si na ni trochu mýdla a potom už s ní přejíždím po obličeji a pak nechám mýdlo cca 2 minuty působit jako masku. Po chvilce si potom obličej pořádně opláchnu, abych smyla mýdlo (já používám na smytí masek houbičku). Černou houbičku, kterou jsem mýdlo nanášela, stačí potom dobře vypláchnout a je připravena na další použití.Já si mýdlo nanáším jen na moje problematická místa na obličeji - tedy bradu, nos a čelo. Používala jsem ho dvakrát týdně, ale teď už ho používám jen jednou za týden. Ono se ani častější použití nedoporučuje. 
A výsledek? Pleť po aplikaci působí jasněji a krásně matně. S přebytečným mazem toto mýdlo zvládlo zatočit, ale s rozšířenými póry bohužel moc ne. Pokožku trošku vysušuje, ale stačí ji pak ošetřit hydratačním krémem a je vše v pořádku. 
Pokud vás mýdlo zaujalo, tak si ho můžete koupit třeba na e-shopu Lilibela.cz za 330 Kč

UŽ JSTE O TOMTO MÝDLE SLYŠELY?
KTERÝ PRODUKT OD NATURA SIBERICA BYSTE CHTĚLY VYZKOUŠET?


3 komentáře:

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...