středa 16. listopadu 2016

Foxy Paws: Lak na nehty Purple Rain

V tomto článku bych vám ráda ukázala fialový holografický lak značky Foxy Paws. Odstín se jmenuje Purple Rain. Ten holografický efekt je dokonalý!

Značka Foxy Paws byla založena roku 2013. Každý lak této značky je vyrobený ručně a taky s láskou. Paní Charlotta, která za touto mladou značkou stojí čerpá inspiraci pro barvy, ale i jména v oblíbené hudbě a filmech a snaží se tak vytvářet produkty s příběhem. 
Lak s názvem Purple Rain je inspirovaný albem světoznámeho zpěváka a legendy Prince, "Purple Rain". Já jsem si hned vzpomněla na jeho známou píseň "Purple Rain", tak jsem vám ji sem dala pro připomenutí.
Jde o holografický lak ve světle fialovém odstínu, který obsahuje snad milion třpytících se částeček. 
Lak je v lahvičce o objemu 11 ml . Má středně dlouhý štěteček a i jeho šířka je taková akorát. Lak kryje už ve dvou vrstvách a je tekutější, ale z nehtu nestéká. 
Na nehtech mi tento lak vydržel 4 dny bez poškození, ale celkově nemám s výdrží laků na nehtech problém. Lak se potom docela pěkně odlakovával.
Složení: 
nitrocelulóza, ethyl-acetát, butyl acetát, propyl acetát, isopropyl-alkohol, n-butylalkohol, trifenylfosfát. Může obsahovat barviva, třpytky a slídy.
Všechny laky Foxy Paws jsou 5-free (bez toluenu, dibutyl-ftalátu (DBP), formaldehydu, formaldehydové pryskyřice a kafru) a cruelty free.
Pokud se vám lak líbil, tak si ho můžete koupit na LakiLaki.cz za 269 Kč. 

JAK SE VÁM LÍBÍ TENTO LAK NA NEHTY?
MÁTE RÁDY PRODUKTY S PŘÍBĚHEM?


9 komentářů:

  1. Tak ten je nádherný. Jak jsi napsala Purple rain, ihned jsem si jako první vzpomněla taky na tu písničku. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Je překrásnej ♥ Holograf a ještě tahle barvička ? Dokonalost. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Lak vypadá moc hezky! já sice laky se třpytkami nemusím, ale tento vypadá decentně. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  4. Lak je užasný! A krásné fotky. Já mam takové krátké nehty, které se mi lámou:( ale máš moc krásné fotky a celkově článek!♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...