pátek 4. listopadu 2016

Studio 78 Paris: Oční stíny a tekutá rtěnka

V dnešním článku vám představím tři produkty z dekorativní kosmetiky, které jsem dostala na vyzkoušení od e-shopu LucaNatura.cz. Na e-shopu objevíte luxusní produkty plné vzácných ingrediencí, při jejichž přípravě jdou ruku v ruce tradiční receptury a moderní biotechnologie. 

Na e-shopu najdete tyto značky:
Douces Angevines - francouzská značka
SUTI - britská organická biokosmetika, při jejíž přípravě se využívá působení přírodních energií jako je Reiki, meditace, práce s krystaly a květinovými esencemi
Studio 78 Paris - francouzská dekorativní kosmetika, použité pigmenty jsou výhradně rostlinného a minerálního původu
Balm Balm - organická kosmetika v recyklovatelných obalech
Phyt´s - všechny produkty jsou vyráběny v prostředí zeleně a starověkých kamenů uprostřed vinic na jihozápadě Francie. 
La Corvette - to je značka tradičních marseillských mýdel a voňavých mýdel z Provence, vyráběných tradičními postupy

Já jsem měla možnost vyzkoušet produkty značky Studio 78 Paris a vybrala jsem si dvoje stíny a jednu rtěnku, tak jdeme na recenze. Všechny tři produkty byly zabalené v moc pěkných krabičkách laděných do černobílých barev.

Tento organický velmi jemný oční stín je v balení o obsahu 2,5 g. Moc se mi na balení líbí, že ve vršku je malé praktické zrcátko. Stín obsahuje organický kokosový a avokádový olej a také olej z meruňkových jader - tyto tři oleje pokožku hydratují, zjemňují a tonizují. V obsahu ještě najdete organický slunečnicový olej a heřmánkový extrakt, který působí antisepticky. Stíny jsou hypoalergenní. Mají certifikát ECOCERT, nejsou testovány na zvířatech a jde o veganský produkt. 


Vybrala jsem si odstín "10h30 Pause café 05", což je nádherný hnědý odstín. S těmito stíny se pracuje velmi snadno, vůbec nepráší a jednoduše se nanáší. Stíny si nanáším štětečkem. Pokud stíny nanesu suchým štětečkem, tak docílím efektu "natural" a pokud si štěteček trošku navlhčím, tak docílím efektu "glamour". To je myslím super vychytávka. Stíny se neslévají do vrásek a nijak mi oči nedráždí.

99% obsažených složek je přírodního původu.
11% obsažených složek pochází z organického způsobu pěstování.

Pokud byste chtěli vyzkoušet nějakou jinou barvičku, tak se tyto stíny vyrábí v 8 odstínech:
- 23h00 Soirée branchée 01
- 19h00 Vernissage mondain 02
- 13h00 Déjeuner entre copines 04
- 10h30 Pause café 05
- 10h00 Grasse matinée 06
- 15h30 Virée shopping 07
- 19h30 Happy hour 08
Při výrobě těchto organických očních stínů se používá "Baked formula" technologie zapečení, díky které je dosaženo intenzivních, zářivých a dlouhotrvajících barev. A díky tomu že je stín zapečený, tak z něho ubývá hrozně pomalu, takže jedno balení vydrží fakt dost dlouho.

Tento oční stín je v balení s jemným pěnovým aplikátorem o obsahu 1,7 g. Bohužel aplikátor mi zrovna dvakrát nevyhovuje. 
Stín je hypoalergenní a obsahuje organické rostlinné oleje s přírodními minerály, které pečují o jemnou pokožku očí. Opět obsahuje certifikát ECOCERT, není testován na zvířatech a jde o veganský produkt. 

99% obsažených složek je přírodního původu.
11% obsažených složek je z organického způsobu pěstování.

Vybrala jsem si odstín s názvem "Séance d'aquagym 03" to je jemně růžová barvička. Odstín krásně prosvětlí a rozzáří vaše oči. 
Aplikaci má urychlit a zjednodušit jemný pěnový aplikátor, ale mě tedy aplikátor moc nevyhovuje. Při rozdělávání se mi stínový prášek trousí ven. 
Pokud by vás tyto stíny zaujaly můžete si vybrat rovnou ze čtyř odstínů:
- Cours de yoga 01
- Promenade à vélo 02
- Séance d'aquagym 03
- Jogging en forêt 04
Tato rtěnka si mě získala hned na první pohled. Má moc krásný lesklý stříbrný obal o obsahu 2 ml. Jde o organickou tekutou rtěnku s aplikátorem v podobě pera. Popravdě tekuté rtěnky nemám moc ráda, vadí mi na nich hlavně aplikátory podobné těm, co jsou u lesků na rty. Poprvé jsem se, ale setkala s tímto měkoučkým pěnovým aplikátorem a ten mi dost sedl. 
Rtěnka má krémovou konzistenci, která je na rtech moc příjemná a rty krásně hydratuje. Má být dlouhotrvající, ale co si budeme povídat, která rtěnka vydrží na rtech celý den. Tato rtěnka mi na rtech vydržela cca 4 hodiny, ale dávala jsem si pozor a jedla a pila opatrně. Krycí schopnost je skvělá. Rtěnka je moc pěkně pigmentovaná, za to má ode mě velkou pochvalu. 
100 % obsažených složek je přírodního původu.
40% obsažených složek pochází z organického způsobu pěstování.
Rtěnka má certifikát ECOCERT, není testována na zvířatech a je veganským produktem.
Já jsem si vybrala odstín "Noces de rose 03" - růžová (rose pink). Obsahuje kokosový a avokádový olej. Ve složení najdete také olej z meruňkových jader, slunečnicový olej a extrakt z heřmánku, který má antiseptické účinky. Organický pomerančový esenciální olej a ricinový olej tonizují a vyživují.


Rtěnku si můžete vybrat rovnou v 6 krásných odstínech: 
- Noces d'ivoire 01
- Noces de satin 02
- Noces de rose 03
- Noces de corail 04
- Noces de rubis 05
- Noces de velours 06 

To je z dnešní recenze všechno. Nakonec bych to shrnula takto: doporučila bych první hnědý stín a rtěnku, ale ten druhý stín mi nevyhovoval tím aplikátorem, odstín je krásný, ale ta aplikace mi přišla nepohodlná a stín docela dost prášil. 

UŽ JSTE NĚKDY ZKOUŠELY PŘÍRODNÍ DEKORATIVNÍ KOSMETIKU? 
SLYŠELY JSTE UŽ O TÉTO ZNAČCE?


14 komentářů:

  1. O tejto značke som ešte nepočula, no vyzerá zaujímavo. Skôr ako tiene ma z tejto recenzie najviac očaril rúž ;-) Krásny odtieň ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tuto značku vůbec neznám, ale produkty mě celkem zaujaly. Hlavně teda ten odstín rtěnky se mi moc líbí :).
    BeautyOfLife blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta rtěnka je skvělá, fakt jsem s ní moc spokojená!

      Vymazat
  3. Prirodni dekorativku miluju hlavne Couleur caramel, Phyt's a i Lavera je dobra. Tuto znacku vubec neznam, ale hlavne ta rtenka vypada dobreeee💗

    Andreablog

    OdpovědětVymazat
  4. Nikdy jsem o této značce neslyšela, ale ta rtěnka je úžasná :)

    Gabux

    OdpovědětVymazat
  5. Tuhle značku vůbec neznám, ale ten první stín hnědý se mi líbí :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  6. O značke som ešte nikdy nepočula :)
    Máš krásny blog, s radosťou sa pripájam medzi tvojich pravidelných čitateľov :)

    OdpovědětVymazat
  7. O tejto značke som v živote nepočula :O ale zaujal ma hlavne aplikátor na rúži. Ja mám rada tie "leskové" aplikátory, dobre sa mi s nimi pracuje :) Takže aj toto by mohlo byť zaujímavé. Ešte o to viac, že je to penové. Idem na to hneď pozrieť
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
  8. Zaujal mě práškový oční stín. Jen škoda toho aplikátoru. O této značce jsem ještě neslyšela a přírodní kosmetiku miluji. Jen v té dekorativní přírodní kosmetice je těžší najít výrobek, který by se kvalitou vyrovnal těm chemickým.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  9. O tejto kozmetike som este nepocula, ale ma zaujimave balenie :)

    OdpovědětVymazat
  10. Značku vůbec neznám, ale obaly má značka pěkné a produtky velmi zajímavé.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...