čtvrtek 10. listopadu 2016

Ecotools: Konjaková houbička

Konjakové houbičce jsem ze začátku moc šancí nedávala. Nevěřila jsem, že s ní bude odlíčení, tak pohodlné. Už ji ale používám druhý měsíc a tak přišel ten pravý čas vám o ní něco napsat. Takže dnešní článek bude o konjakové houbičce od EcotTools. Houba je vyrobena z rostliny zvané Konjak a je skvělým pomocníkem při mytí obličeje. A co na tuhle houbičku říkám si přečtěte v článku.

Houba je vyráběna ručně ze 100% přírodních ingrediencí, včetně konjakových vláken. Odstraňuje z pleti nečistoty, oleje a make-up. Zanechává pleť zářivou bez nežádoucího vysušení a zarudnutí. Houba je neparfemovaná a neobsahuje žádná barviva naopak je dermatologicky testovaná a jedinečně šetrná k pokožce. Můžete ji používat ráno i večer. Před namočením připomíná kus polystyrenu. Ale nelekejte se.
Houbička je ve tvaru kapky a na jedné straně je plochá a na druhé zakulacená. Tvarově mi vyhovuje, dobře se drží v ruce a díky tvaru kapky se zúžená část dostane i do záhybů kolem nosu. Před namočením je houbička tvrdá a po namočení změkne a zvětší svůj objem. Po namočení houbičky je potřeba chviličku počkat, aby se pořádně nasákla vodou a dobře tak změkla. 
Na houbičku aplikuji odličovací mléko/gel a krouživými pohyby masíruji obličej. Můžete ji používat i jen tak namočenou k masáži obličeje. Houbička je k pokožce opravdu jemná, nijak ji nedráždí a krásně ji prokrví. Po vyčištění houbičku stačí propláchnout vodou a nechat volně uschnout. 
Houbička není na věky, měla by se po třech měsících vyměnit za novou, ale samozřejmě záleží na tom jak často ji používáte a jak se o ni staráte. Já ji používám jen občas. Během teplých dnů jsem ji používala i během dne, když jsem měla pocit mastné pleti. Teď už ji střídám s růžovým kartáčkem z Ali a používám ráno nebo večer. Mám ji cca dva měsíce, takže se s ní ještě neloučím. 
EcoTools nabízí kromě této bílé houbičky i tmavou variantu, která je určena pro hloubkové čištění a řekla bych, že by mojí pleti mohla sedět snad ještě víc než tato bílá. Obsahuje totiž bambusové uhlí a je vhodná i jako peeling. Takže mám v plánu si koupit tu tmavší variantu až mi tato doslouží.

Houbičku seženete za cca 200 Kč. Já jsem si ji kupovala v DM, ale viděla jsem ji i na e-shopu KupKosmetiku.cz

UŽ JSTE SE S TOUTO HOUBIČKOU SETKALY?
CO NA NI ŘÍKÁTE?


14 komentářů:

  1. Tiež som ju videla v dmku a váhala... každý o nej píše len samé dobré veci, ale stále si nejak nie som istá či ju potrebujem. Každopádne má u mňa plus, že je rozložiteľná a prírodná.

    SlavikStories
    Čítanie je sexy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že je to fajn věc, jen by mohla být trochu levnější :).

      Vymazat
  2. Houbička se mi líbí, ale nic doma takového nemám. No, možná nad ní ještě pouvažuji. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. O tomhle čtu asi poprvé, co všechno už se nevymyslí :) Ale může to být fajn, asi to je o zvyku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je fakt, teď je milion různých pomocníků na čištění pleti :D.

      Vymazat
  4. Konjakové houbičky mám moc ráda, zkoušela jsem zelenou od Ebelinu tuším a byla moc fajn vydržela mi tak 2 měsíce každodenního používání a pak se začla drolit, o něco lépe na tom byla konjaková houbička z Aliexpressu, tu jsem objednávala černou, byla trošku větší než ta od Ebelin a vydržela déle tak 3 měsíce, nezačla se drolit, ale jako by se obrousila a už nečistila tak dobře. Za tu Ebelin jsem dávala myslím 75 Kč a za tu z Ali asi dolar nebo 2.

    OdpovědětVymazat
  5. milujem tieto konjakové hubky :) ja mám práve tú šedú,a zháňam ešte so zeleným čajom :) ten pocit masáže na tvári je s touto hubkou neskutočný! :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  6. Tuhle houbičku na odličování používám a jsem spokojená. Nevypotřebuji tolik tamponku a zároveň vyčistím důkladněji a příjemněji :)

    INKA lifestyle blog

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...