úterý 29. listopadu 2016

Nobilis Tilia: Mateřídoušková řada pro problematickou pleť

V posledních měsících jsem se seznamovala s pro mě novou značkou o které jsem jen četla, ale ještě jsem doma žádný produkt neměla. Značka Nobilis Tilia je českou značkou nabízející BIO kosmetiku. Pokud vás tato značka zajímá určitě čtete dál. Představím vám rovnou tři produkty krém, pleťovou vodu a hydrofilní oleje. 
Všechny tři produkty obsahují mateřídoušku, která nádherně voní. Vůně všech produktů na mě působí naprosto uklidňujícím účinkem! Nejde o žádnou chemickou vůni spíš mi to přijde jako bych si promnula snítku mateřídoušky mezi prsty a položila si dlaně na obličej. Je to opravdu pohlazení nejen na pokožce, ale i na duši. Všechny produkty jsou určeny pro mastnou a smíšenou pleť. Zaujaly mě i etikety na obalech produktů, kde je vždy obrázek mateřídoušky, tak aby i neználkové věděli, jak mateřídouška vypadá. 

Olej s mateřídouškou přispívá k pružnosti podkožního vaziva. Tento hydrofilní olej používám místo mýdla nebo čistícího gelu. Navlhčím si obličej, trošku oleje si nanesu do vlhkých dlaní, kde se olej přemění na takovou emulzi a obličej omyji. Olej dokonale z pokožky odstraní nečistoty, které jsou rozpustné jak ve vodě, tak v olejích. Emulzi krouživými pohyby roztírám po pokožce a po chvilce ji z obličeje smyji vodou a nebo ji můžete setřít navlhčeným tamponkem. Já ale volím smytí vodou. 

Složení:
Glycine Soja Oil, Sorbitan Oleate, Polysorbate 80, Caprylic/Capric Triglyceride, Retinyl Palmitate, Tocopheryl Acetate, obsahuje éterický olej. Alergeny: Linalool*, Limonene*. - * z přírodních éterických olejů

Obsahuje éterické oleje, které se tradičně užívají k odvádění toxických látek z pokožky. Tuto vodu můžete také použít na masáž vlasové pokožky pro posílení a proti nadměrnému maštění vlasů. Tuto pleťovou vodu používám tak, že jí trochu nanesu na vatový tamponek a jemně s ním pleť přejíždím. Opakuji to tak dlouho dokud není tamponek čistý. Do vlasů jsem si ji ještě nedávala, protože mi jí přijde škoda, ale přemýšlím, že si pak koupím to větší balení a budu ho používat i na vlasy. 

Složení:
Aqua, Glycerin, Panthenol, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Lactic Acid, obsahuje éterický olej. Alergeny: Linalool*, Limonene*. - * z přírodních éterických olejů

Tento krém obsahuje mandlový panenský olej a lecitin. Tyto složky pleť zjemní a zvýší její pružnost. Ve složení samozřejmě najdete taky mateřídouškový éterický olej, který je bioaktivní účinnou látkou, která se tradičně užívá pro své čistící a antimikrobiální účinky. No a nesmím zapomenout na příjemnou osvěžující vůni. Já si tento krémík na pleť nanáším jak ráno, tak i večer. Konzistence krému je pěkně lehká a dobře se do pokožky vstřebává. Na pleti vytvoří lehounký film, který způsobí to, že je pleť heboučká a jemná. 

Složení:
Aqua, Glycine Soja Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Steareth-2, Glycerin, Steareth-21, Stearic Acid, Cetyl Alcohol, Cera Alba, Panthenol, Lecithin, Retinyl Palmitate, Tocopheryl Acetate, PEG-8, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Citric Acid, Phenoxyethanol, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Ethylhexylglycerin, Polyaminopropyl Biguanide, obsahuje éterický olej. Alergeny: Limonene*, Linalool*. - * z přírodních éterických olejů

Jsem moc ráda, že jsem mohla tyto tři produkty vyzkoušet a za sebe je můžu doporučit všem, které trápí smíšená nebo mastná pleť. Všechny tyto tři voňavé kosmetické pomocníky najdete na stránkách Nobilis Tilia, kde najdete spoustu dalších produktů. Určitě se na nabídku podívejte. 


UŽ JSTE OD NOBILIS TILIA NĚCO VYZKOUŠELY?
MÁTE RÁDY VŮNI MATEŘÍDOUŠKY?


4 komentáře:

  1. Nobilis mám moc ráda, nejvíc jsem byla spokojená s jejich hyaluronovým sérem. Mateřídoušková řada nebude pro můj typ pleti, ale jestli ji někde potkám, aspoň si čichnu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tuhle značku jsem ještě nezkoušela, ale tý jo vypadá hodně dobře, ten krém se mi líbí :)

    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. Značku vůbec neznám, ale zaujala mě pleťová voda :)

    My November 2016

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...