středa 30. listopadu 2016

Saloos: Hydrofilní odličovací olej Bergamot a tělový olej Vanilla

V dnešním článku bych vám ráda představila dva oleje značky Saloos. Jeden je vhodný na celé tělo a na masáže a ten druhý slouží jako pomocník při odličování. Nebudu to déle zdržovat a jdeme na recenze :).

Hydrofilní odličovací oleje - Bergamot
Tento olej je vhodný pro mladou a smíšenou pleť. Působí antisepticky a zmírňuje projevy akné, takže je podle mě vhodný i pro mastnější problematickou pleť. A nejen, že pokožku pěkně regeneruje a čistí, ale také moc pěkně citrusově voní. 
Oficiální popis produktu
Silice se získává z kůry plodu citrusovníku bergamotu. Odličovací olej je velmi vhodný pro mastnou, smíšenou a mladou pleť. O bergamotové silici je známo, že působí antisepticky, proto je vhodná na pleť s akné. Esenciální olej bergamot s příjemnou vůní může celkově harmonizovat a povzbuzovat.
Vždy si trochu oleje naliju na trošku navlhčený tamponek a jemně ním přejíždím po řasách a následně po celém obličeji, abych pleť zbavila všech nečistot a líčidel. Pěkně si poradí i s voděodolnou řasenku a vůbec mě neštípe v očích. Někdy to taky dělám tak, že si obličej navhlčím a oleji si naliju do dlaní a rovnou si obličej masíruji prsty. Oční okolí nezůstane mastné, ale nádherně heboučké a vyživené. Samozřejmě i zbytek obličeje je pěkně hydratovaný a regenerovaný. 
Základem tohoto oleje je bio slunečnicový olej a moc se mi líbí, že ve složení nenajdete konzervanty, barviva a není nijak uměle parfemovaný. 
Určitě víte, že jsem si tyto hydrofilní olejíčky dost oblíbila a už jsem jich měla hned několik. Tento hydrofilní odličovací olej je ve skleněné lahvičce o obsahu 50 ml a koupíte ho za cca 100 Kč.

Bio tělový a masážní olej - Vanilla
Tělové a masážní oleje značky Saloos jsou vyráběny z čistě rostlinných olejů lisovaných za studena a z esenciálních olejů. Obsahují nejvyšší možné množství bioaktivních látek, vitaminů a minerálů. Pronikají do nejhlubších vrstev pokožky a tak o ni pečují nejlépe. Nejsou v nich žádné syntetické vonné látky, konzervanty ani barviva. 
Oficiální popis produktu
Výjimečný masážní olej k příjemné uvolňující a relaxační masáži. Pokožku obličeje i celého těla ošetřuje, zvláčňuje, regeneruje a vyživuje. Při pravidelné péči působí pokožka vitálně a mladistvě. Jemná exotická vůně vanilky může navodit vnitřní pohodu, celkově harmonizuje a přináší nenahraditelný relaxační zážitek. Olej použitý na ještě mokrou neosušenou pokožku po koupeli nebo sprchování v ní uzamyká vlhkost a zjemňuje ji. Čistý přírodní bioprodukt. 
Já jsem si vybrala olej s vůní vanilky, ta má harmonizovat pohodu a přesně to ve mě vanilková vůně vyvolává. Mě teda vůně vanilky nabuzuje dobrou náladou s takovým tím pocitem domácí pohody, snad mi rozumíte. Mohla bych tuto vůni čichat celý den a byla bych spokojená. Někde jsem taky četla, že pokud máte chuť na čokoládu nebo něco sladkého stačí si přičichnout k vanilce a chuť by vás měla přejít, nevím teda jestli to spolehlivě funguje, ale můžete to vyzkoušet. Po sprše si ještě do vlhké pokožky nanesu trošku tohoto oleje a pěkně ho do pokožky vmasíruji. Pokožka je po aplikaci pěkně vyživená a regenerovaná a krásně hebká. 

Složení
Rostlinné oleje lisované za studena: bio sezamový, mandlový, bio slunečnicový, makadamiový, meruňkový 
Esenciální oleje: vanilla bourbon, limeta lisovaná, lemon tea tree 
Vitamíny A, E, F, lecitin
Na pokožce nezanechává mastný film a už vůbec nelepí. Stačí pár minutek počkat a můžete šupnout do oblečení. Nepoužívám ho každý den, ale většinou jen tak jednou dvakrát za týden, protože si ho šetřím a tu vanilkovou vůni si dopřávám místo moučníku za odměnu. 

Cena oleje, který je ve skleněné lahvičce o obsahu 50 ml je 150 Kč.Až mi oba oleje dojdou určitě si je koupím znovu. Pokud jste je ještě nezkoušely, tak na nic nečekejte a vyzkoušejte. Dají se koupit v drogeriích, na internetu i ve zdravých výživách.

ZAUJALY VÁS TYTO PRODUKTY?
CO MÁTE OD SALOOSU NEJRADĚJI?


12 komentářů:

  1. toto je vec, ktorú sa chystám kúpiť najbližšie ako sa mi minie odličovač, lebo sú ževraj najšetrnejšie k očiam :)
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem s nimi moc spokojená! Už jsem jich od Saloosu vyzkoušela několik :).

      Vymazat
  2. Hydrofilní olej jsem od Saloos taky zkoušela a kromě okolí očí, kde ho nemusím, mi moc vyhovoval. Vanilkový olej musí krásně vonět. Děkuju za tipy, určitě je taky vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten vanilkový si určitě kup je fakt super, krásně voní.

      Vymazat
  3. Tak mě vanilka chuť na sladké spíše ještě zesiluje :D Hydrofilní oleje mi na odličování očí moc nesedly, ale od Saloosu nedám dopustit na úžasný rakytníkový balzám, který používám na ekzém, jako oční krém, balzám na rty a na x dalších způsobů :)

    MŮJ BIO SVĚT

    OdpovědětVymazat
  4. Ten odličovací olej mám akorát s jinou vůní a je super. Celkově mám tuto kosmetiku moc ráda. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  5. Ten odličovák jsem jednou měla, ale musím říct, že když jsem si sním odličovala oči, tak ty mě potom strašně štípaly :/

    My November 2016

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...