pondělí 7. listopadu 2016

Nákupy a novinky - říjen 2016

Zajímá vás, co pěkného jsem si koupila v říjnu? Tentokrát jsem nakupovala nové kousky do mého botníku a šatníku.Za kosmetiku jsem se snažila moc neutrácet, ale i tak se mi to nepovedlo a něco nového přibylo i v této kategorii. A víte co, když nad tím tak přemýšlím, tak jsem si nekoupila žádnou dekoraci :D.
Chtěla jsem si koupit nové podzimní botičky, napřed jsem chtěla koupit takové ty farmářské boty ve vínové barvě, ale už je neměli v mojí velikosti. Deichmann nikdy nezklame a vždycky se mi tam nějaké boty líbí a tyto jsem si zamilovala hned, když jsem je uviděla.
Huňatá, hřejivá a velká šála z Gatu to je přesně to, co na podzim musím v šatníku mít. Samozřejmě ji užiji i v zimě. Dost mě baví se do ní zachumlat, protože fakt pěkně hřeje. Co mi na ní ale vadí, tak to, že trochu pouští chloupky :(. Snad pomůže první vyprání.
Tento tunel ve žluté (hořčicové) barvě je něco, co mi ve skříni chybělo. Šla jsem okolo něho a barva mě zaujala, tak jsem si ho vyzkoušela a musím říct, že se skvěle kombinuje a hodí se snad ke všemu. Dobře vypadá s tmavě modrou, burgundy i takovou tou lesní zelenou barvičkou. 
Tohle tričko jsem jako správná blogerka musela mít :D. V Gatu se občas dají najít trička se zajímavými popisy a tenhle nápis mě dokonale vystihuje.
Super malá kabelka, kterou využiju na podzim, ale hlavně v zimě. Už se těším až si s ní vyrazím na Vánoční trhy. V pohodě se do ní vejde vše, co potřebuji na takovou tu procházku po městě (po obchodech) - mobil, kapesníčky, peněženka, klíče, balzám a rtěnka. 
Halenka z H&M mě zaujala tím, že se krásně, ale ne nějak vyzývavě třpytila, přišla mi jako univerzální kousek, který se bude hodit na větší rodinné oslavy, do divadla, ale klidně i na normální nošení nebo do práce. 
Obě trička jsou z H&M. První vzorované je s dlouhým rukávem a už mám vyzkoušené, že tento střih mi sedí. Mám doma asi další dvě s jiným vzorem a navíc materiál je strašně příjemný. Druhé tričko jsem objevila v dětském oddělení. To je výhoda výšky 160 cm! Můžu si vybírat z oblečení v dětském oddělení, které je dost podobné tomu dámskému, ale je někdy o polovinu levnější. Tričko má na sobě takové duhové třpytky, vypadají že nebudou nijak opadávat.
Dvě super hřejivé mikiny bez kapuce, opět z dětského oddělení v H&M. Černá je s nápisem Game Over a šedá má na sobě tři hvězdy. 
První kabátek jsem ulovila v H&M (v dětském) a je fakt super! Mám ho tak do půlky stehen a v poslední době ho nosím pořád. Černá vestička s kapucí mi připomíná myší kožíšek, který měla princezna se zlatou hvězdou na čele. Mám ho tak do půl zadku, takže mi není zima na záda, což je pro mě v tomto podzimním období fakt důležité.
A protože jsem si nakoupila nové oblečení, tak jsem si musela koupit i ramínka, abych vše mohla uklidit do skříně. Zvolila jsem nejlevnější variantu a to ramínka z Pepca. 
Čelenky jsou pro mě momentálním must-have kousek pro podzim a zimu. Nosila jsem je jako malá, kdy mi je pletla babička. Teď jsem se k nim vrátila, protože jsem ještě nechtěla nosit čepici a protože mám krátké vlasy, tak už mi byla zima. Koupila jsem si teda v New Yorkeru tuto černou čelenku, která mi ouška pěkně zahřeje. 
Z kosmetiky jsem si v říjnu pořídila paletku stínů od Makeup Revolution Iconic 3 a zatím jsem s ní spokojená. Dva EOS balzámy a pozor! Jsou to moje první EOSy. Celý ten humbuk, co se kolem nich točil, mě nějak obešel a teď, když už trochu ustal jsem si teda pořídila rovnou dva. V DM jsem si koupila barvu na obočí z limitky My&my umbrella od Essence, ještě jsem ji nezkoušela, protože jsem si ji nechala v kabelce a zapomněla jsem na ni.

Na Notino.cz jsem si objednala slupovací masku Avon, růžový odličovací olej od Saloos a šampon s kondicionérem od L'orealu. Balíček mi přišel až na konci října, takže jsem s testováním zatím ještě nezačala.
Laky, laky, laky - všude laky. Tak to vypadá u nás v bytě. V měsíci říjnu mi ve sbírce přibyly tyto laky na nehty od značky Trend IT UP. Pokud jste si od nich ještě žádný lak nekoupily, tak určitě vyzkoušejte, protože jsou fakt super! 
Z Oriflamu jsem si koupila zázračný kelímek a masážní rukavici. Rukavici doporučuji, je fakt super a krásně pokožku prokrví.
Koupila jsem si rovnou dva časopisy Svět ženy s těmito dárky. A na co dva časopisy? Jeden jsem dala mamce k přečtení a jeden jsem si nechala. Časopisy jsem schopná číst i dvakrát dokola, jednou je rychle přeletím očima a podruhé je čtu po kouscích důkladně. 

U kamarádky jsem si přičichla ke kokosovému zázračnému kelímku a musela jsem ho sehnat. Bohužel ho Oriflame už v nabídce nemá a tak mě napadlo se mrknou na Vinted, kde občas seženu dobré kousky i z kosmetiky. Našla jsem slečnu, která prodávala celou sadu a domluvila jsem se s ní na prima ceně. Hurá!

A to je asi tak všechno, co jsem si v říjnu koupila. Když je to takhle v jednom článku, tak je toho opět pěkná hromada. 

KOUPILI JSTE SI UŽ NĚJAKÝ NOVÝ PODZIMNÍ NEBO ZIMNÍ KOUSEK DO VAŠEHO ŠATNÍKU?
JAK SE VÁM MOJE NÁKUPY LÍBÍ?



16 komentářů:

  1. skvelé novinky :) ten horčicový šál je super, a tričko Blogging :D paráda :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně věci !:) Ta malá kabelka je skvělá :)

    OdpovědětVymazat
  3. Super nákupy, tie botičky sú krasne a to blogging tričko je brutálne ;D

    OdpovědětVymazat
  4. Super nákupy, tie botičky sú krasne a to blogging tričko je brutálne ;D

    OdpovědětVymazat
  5. Tiež mi doma pribudli topánky, ale nedala som ich do článku, lebo sú už špinavé, takže urobím asi outfitový článok s nimi. :-D To tričko blogging som tiež videla, našiel ho teda v GATE priateľ, hneď mi ho ukazoval. :-D
    Vešiaky z pepca nakupujeme asi stále, nikdy nemáme dosť vešiakov. :-D A paletka od MUR je skvelá. :) Pekne si si nakúpila:)

    OdpovědětVymazat
  6. Ten dlouhý kabátek je úúúžasný a boty taky. Já Eos koupila letos v akci na Vivantisu, kde měli některé za 70.-. Tak jsem koupila dceři a neteři, každé balzám a krém na ruce :-) Na Mikuláše budou fajn.

    OdpovědětVymazat
  7. Já teď na podzim nakupuji pletené kardigany! A snad ani nic jiného nenosím, jsou strašně pohodlné :). Zázračné kelímky mám taky moc ráda :).
    BeautyOfLife blog

    OdpovědětVymazat
  8. Fúúúha niekto tu veľmi poslúchal :) Ja sa na jesenné a zimné nákupy ešte len chystám.

    blog FromLenka

    OdpovědětVymazat
  9. No já boty s Deichmannu se mi žádné nelíbí :D Jinak skvělé věci! :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  10. To jsou teda skvělé novinky. Taky nosím čelenku, kterou jsem kupovala na aliexpressu a jsem velmi spokojená. Taky jsem si koupila čepici na chladnější dny. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  11. Skvělé to jsou řádné nákupy :-) botičky úžasné a to tričko je vystihující :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Pekné nákupy ;-) To tričko je skvelé! Som zvedavá, čo povieš na Eosy ;-)

    OdpovědětVymazat
  13. Balzámkovou sadu z Oriflame jsem dostala asi před 2 rokama k Vánocům a mám tyto balzámky ráda. Eos už jsem měla a je fajn, teď je měli v akci na krasa.cz tak jsem si objednala.
    A oblečení hezký kousky :)

    OdpovědětVymazat
  14. Super kousky! Nejvíce mě zaujaly botičky, šály a to tričko je naprosto skvělý! :-) Pár laků od Trend It Up už taky mám a jsou super, Eos se mi zdá fajn, tak jsem zvědavá na tvůj názor. A zázračné kelímky mám moc ráda, používáme je s mamkou už několik let. :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Krásné nákupy, líbí se mi ty věci na sebe. A sadu zázračných kelímků mám též :) a také jsem jí sehnala na vinted :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...