středa 4. května 2016

Kosmetika z Elnino.cz #1

Znáte Elnino.cz? Pokud ne, tak jde o super e-shop s kosmetikou! Z tohoto e-shopu mi poslali balíček k testování kosmetiky, za což bych chtěla moc poděkovat a jdeme mrknout, co balíček obsahoval a co na jednotlivé produkty říkám já. Jen bych chtěla říct, že jsem předem vůbec netušila, co v balíčku bude. 

Saloos - koupelový olej mandarinka
Tento olej mi udělal opravdu velikásnkou radost! Od značky Saloos miluju cokoliv! Tento olejík jsem ještě nezkoušela, tak jsem byla moc ráda. Musím říct, že se v naší koupelně pěkně zabydlel! Po náročném dni si ráda napustím vanu plnou vody a jen tak chvilku relaxuji, no a právě tyto koupele mi teď zpříjemňuje povzbuzující a relaxační olej. Pokožka je po koupeli pěkně regenerovaná a vláčná,  olejíček ji vůbec nevysušuje. Esenciální olej mandarinka může příznivě působit při únavě, stresu a vyčerpání. Tomu všemu budu teď dost vystavená, protože mě čekají státnice, ale doufám, že mi tento olej bude zpříjemňovat chvilky odpočinku! Ve složení oleje najdete bio slunečnicový olej, bio sezamový olej, mandlový olej, esenciální olej mandarinka, PEG-40 sorbitan peroleate, laureth-4, lecitin a vitamíny A, E, F. Pokud byste nechtěli zrovna vůni mandarinky, tak Saloos nabízí i jiné vůně. Mě ještě zaujala levandule, heřmánek, meduňka a granátové jablko.

Moje hodnocení:
+ super super super
+ pokožka je hebká a zregenerovaná
+ koupel je příjemná a vůbec se mi z ní nechce ven
+ krásná vůně!
- na nic jsem nepřišla


Revlon - sprejová maska na vlasy Uniq One
V elnino.cz nezapomněli ani na vlasovou kosmetiku a přibalili mi tuto bezoplachovou sprejovou masku značky Revlon. Poslali mi jen 9 ml balení, ale dá se koupit i 150 ml balení. Je super, že je vhodná pro každodenní použití. 

Maska nabízí hned 10 jednotlivých výhod pro vaše vlasy: 
Napravuje strukturu poškozených a suchých vlasů.
Dodává lesk a kontroluje krepatění vlasů.
Pomáhá rozplétat vlasy.
Chrání vlasy před teplem.
Dodává vlasům jemnost a hedvábnou strukturu.
Chrání barvu vašich vlasů pomocí UVA a UVB filtrů.
Usnadňuje rozčesávání a žehlení vlasů.
Drží tvar účesu po delší dobu.
Dodává vlasům objem.
Působí proti roztřepeným konečkům.

Moje hodnocení:
+ plní vše co slibuje
+ vlasy jsou jemné a hebké
- nic mě nenapadá


Makeup Revolution - Zapečená tvářenka
Dalším produktem je zapečená tvářenka Vivid Baked Blush od značky Makeup Revolution. Samotná tvářenka se nachází v pěkném pevném plastovém obalu. Bohužel nápis, který je na obalu se docela rychle ošoupává, ale považuju to za detail. Tvářenka by měla být v několika odstínech od přirozeně hnědého až po výrazně růžový. Já jsem v balíčku našla odstín Hard Day, který se mi líbí a jsem ráda, že jsem nedostala žádný růžový :D. Jde o pěkný hnědý odstín. Všechny odstíny jsou obohaceny jemným shimmerem, který pěkně rozzáří lícní kosti.

Pokud jde o zapečené tvářenky, občas je problém s pigmentací a se samotným nanášením. Tato tvářenka mě, ale mile překvapila je krásně pigmentovaná a dobře se nanáší (nanáším štětcem). Pokud jde o výdrž, tak ještě večer je na tváři vidět (samozřejmě ne tak jako ráno, ale je tam).

Tuhle tvářenku můžu všem vřele doporučit, já jsem s ní spokojená a jsem ráda, že jsem ji mohla vyzkoušet!

Moje hodnocení:
+ skvělá pigmentace
+ pěkný design
+ dobře se nanáší
- nic mě nenapadá


Dermacol lesky na rty
Nakonec vám napíšu pár řádků k těmto leskům. Musím se přiznat, že z nich jsem teda nadšená nebyla, lesky totiž vůbec nepoužívám. Ráda používám balzámy, rtěnky a v poslední době jsem si oblíbila a i různá máslička na rty. Na lescích mi vadí hlavně to, že jakoby na rtech lepí. A taky stačí se jednou napít a lesk je na skleničce místo na rtech. Takže bohužel, ale tyto lesky jsem si na rty ani nedávala a raději udělám radost vám a dám je do soutěže.

K vyzkoušení jsem dostala lesky v odstínech 02, 03 a 04. Kdybych měla lesky ráda, tak si je okamžitě zamiluju. Dermacolu se moc povedly obaly, které na sobě mají zajímavé ornamenty. Pokud jde o odstíny, které jsem dostala, tak jsou nádherné. Když jsem lesky fotila na sluníčku, tak se krásně třpytily. Všechny tři lesky obsahují opravdu hodně třpytek! Jak dlouho vám na rtech vydrží a jak jsou na rtech příjemné vám bohužel nepovím, nezkoušela jsem. Lesky voní po jahůdkách nebo po malinách (někomu může připomínat vůni žvýkaček).

Moje hodnocení:
Bohužel nemůžu moc hodnotit, protože jsem lesky nenanášela na rty, ale pokud vám lesky nevadí, myslím budete spokojené. 
+ pěkný obal
+ odstíny
+ příjemná vůně
- bohužel je to lesk :( 
Odstín 02
Odstín 03
Odstín 04

KTERÝ PRODUKT VÁS ZAUJAL NEJVÍC A KTERÝ NAOPAK NEJMÍŇ? 

CO BYSTE CHTĚLY VYZKOUŠET? 

JAK TO MÁTE VY LESKY x RTĚNKY x BALZÁMY?




18 komentářů:

  1. Krásný balíček. Sprchové oleje Saloos jsem zkoušela a moc mě to neokouzlilo :-) tvářenka MUR vypadá skvěle, ráda bych ji zkusila
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvářenka je opravdu nádherná a oleje vyzkoušej určitě se do nich zamiluješ.

      Vymazat
  2. Nejvíce se mi zalíbila tvářenka :) Nosím ráda rtěnky i lesky, teď více rtěnky než když jsem byla mladší. A bez balzámu nemůžu vyjít z domu, ty miluju nejvíc :D

    OdpovědětVymazat
  3. Super úlovky. :) Mandarinku od Saloosu mám také doma. Všechny jejich koupelové a sprchové oleje jsou úžasné. A mandarinka voní kouzelně. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krasny balicek, tise zavidim😝 nejvic me zaujala tvarenka😘

    Andreablog

    OdpovědětVymazat
  5. Nejvíc mě zaujal ten mandarinkový olej :) jelikož miluju vůni mandarinky, tak by si u mě našel hned své místo :) pořídím až budeme mít vanu ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Tie lesky na pery vyzeraju krasne ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Ty lesky se mi líbí :))

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Tak ro je super balíček! Mně se zamlouvá ta tvářenka nebo lesky ty opravdu vypadají dobře :)
    FOXIE SIMMA

    OdpovědětVymazat
  9. Wow, ta tvářenka vypadá skvěle. Líbí se mi i koupelový olej. Jediné, co mě nezaujalo jsou lesky. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  10. Eshop znám, ráda bych si z něj něco objednala. Tobě přišel super balíček, ten sprchový gel Saloos bych ráda vyzkoušela!

    Weleda | Rodinný set tradičních výrobků

    OdpovědětVymazat
  11. Velké množství aktuálních slev je nyní na https://slevovykupon.net/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...