čtvrtek 5. května 2016

Saloos: Bio Aroma Roll-on Vitalita


Dneska pro vás mám tip, jak si zpříjemnit první květnové dny plné střídavého počasí. Já toto počasí nemám ráda. Chvilku prší, chvilku sluníčko, to není nic pro mě já mám raději pořád slunce. A navíc mě čekají státnice, taky nic dvakrát příjemného. Ale abych si aspoň trošku tyto dny zpříjemnila, tak mám pořád u sebe malého pomocníčka, kterému se zatím daří mě trošku zklidnit a vykouzlit úsměv na rtech. Jde o roll-on značky Saloos. Ještě před půl rokem jsem vůbec netušila, že Saloos roll-ony vyrábí. Ale, když jsem prohlížela celý jejich sortiment byla jsem moc překvapená a hned jsem jeden musela vlastnit. Protože mám teď náročné období, tak jsem si vybrala roll-on Vitalita.

Jedná se o bio éterický olejíček a právě proto je jeho využití opravdu široké. Přírodní aroma má přinést povzbuzení, svěžest a vitalitu, má naplňovat optimismem a dobrou náladou, která má vydržet celý den. Tento povzbuzující pomocník je tvořen osvěžujícími esencemi z grepu, limety, litsey cubeby a bio jojobovým olejem. Já ho používám i jako první pomoc když mám suché rty nebo ruce, když si zapomenu krém nebo balzám. Ale nejčastěji ho aplikuji, na pulzní body, zápěstí, spánky a krk, když mě něco rozčílí (což je teď pořád :D) nebo jsem nervózní a hroutí se mi celý svět před očima. Olej krásně voní ještě cca hodinku po nanesení a je vhodný pro všechny typy pokožky. 


Roll-on si mě získal hlavně svojí praktičností - balení je malé (asi jako rtěnka), takže ho mám pořád u sebe a samotná aplikace je taky jednoduchá. Mám ho cca dva měsíce a musím říct, že z balení zatím nic neubylo a to ho používám často. Samotná aplikace mi přijde jednoduchá, kulička se krásně protáčí a uvolňuje tak olej na pokožku. Bohužel na únavu mi moc nepomáhá, to si prostě musím jít lehnout, ale to moje rozčilování a momentální pesimismus se mu daří mírnit. 

Roll-on seženete i v dalších variantách: Antistres, Divoká růže, Na cesty, Sladké spaní a Tea tree. Sladké spaní si asi ještě dokoupím, protože teď nemůžu ani moc spát, mám pocuchané nervy a pořád se mi zdají ne zrovna pěkné sny. 

Roll-on můžete koupit třeba na Notino.cz, kde stojí lahvička o obsahu 9 ml 104 Kč. 

UŽ JSTE NĚJAKÝ ROLL-ON OD SALOOSU ZKOUŠELY?



16 komentářů:

  1. Pěkný článek, taky bych chtěla, aby pořád svítilo sluníčko :) jinak žádný roll-on od Saloosu jsem nezkoušela, ale vypadá zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já před maturitou a v období přijímaček používala roll on Divoká růže od Saloosu a musím říct, že na mě působil tak nějak antistresově. Asi bych se k němu měla vrátit a omrknu i jiné vůně, protože si pamatuju, jak jsem na tom roll onu byla závislá a že fakt fungoval :)))
    FitBlanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Divoká růže musí být taky super, já mám v plánu vyzkoušet snad všechny :D, ale postupně.

      Vymazat
  3. Je. O tom jsem vubec nevedela. Tak to si taky poridim. Sladke spani jako prvni i pro malou.;)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky mám teď nějaký nervy, necítím se dobře, tak by mi tento pomocník bodl :)
    A o snech nemluvím, děs běs :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda úplně tě chápu, ale ono to zas bude dobrý :)

      Vymazat
  5. Tak tento roll on by mi určitě voněl. Miluji svěží vůně. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  6. vyzerá to super! :)

    http://nicolland.blogspot.co.at

    OdpovědětVymazat
  7. Nikdy som o tom este nepocula ale vyzrra super :)

    OdpovědětVymazat
  8. Odpovědi
    1. Cena není zas taky vysoká, takže určitě vyzkoušej :)

      Vymazat
  9. zaujímavé vecičky som sa dozvedela dakujem ;)

    http://teenmumy.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...