sobota 12. listopadu 2016

Oligodermie: Konturovací oční balzám

Už dlouho se na blogu neobjevil žádný článek s produkty značky Oligodermie. Je čas to napravit. S přicházejícím podzimem a vstáváním do tmy mám občas ráno kruhy pod očima a nateklé oči. A dnes Vám ukážu bezvadného pomocníka, který mi s těmito problémy v posledních dnech pomáhá. V dnešním článku se podíváme na Konturovací oční balzám. Co na něj říkám si přečtěte v článku.

Začneme u balení. Než se dostanete k samotnému balzámu musíte otevřít elegantní papírovou krabičku, která tvoří vnější ochranný obal. 
Uvnitř papírové krabičky už najdete plastovou nádobku s pumpičkovým aplikátorem, což mám u těchto produktů, kdy stačí pro jednu aplikaci fakt troška, moc ráda. Balení je laděné do decentní bílé, šedé a stříbrné barvy. 
Balzám je o objemu 30 ml, což není moc, ale je to obvyklý objem u produktů pečujících o oční okolí. Konzistence balzámu je krémová a barva je bílá. Balzám se pěkně vstřebává a nijak nelepí. parfemace je velice příjemná.
Aktivní složky: 
arganový olej a bambucké máslo zjemňují a vyživují delikátní oblast kolem očí, jsou bohaté na steroly a vitamin E známé pro jejich antioxidační účinek
extrakt ze zeleného čaje má antioxidační a rozjasňující účinky
extrakt z vilínu zajišťuje relaxaci pleti díky svým zjemňujícím vlastnostem
přírodní ovesné cukry mají vypínací efekt a zajišťují zjemnění vrásek v koutcích očí, tzv. „kohoutích stop"
Já tento balzám aplikuji na oční okolí vždy před spaním. Jedna pumpička na jedno oko úplně stačí. Troufám si tvrdit, že by mi mohl tento balzám vydržet dva až tři měsíce. A musím říct, že už se mi nestává, že bych měla ráno oteklá víčka. Ta jsou ráno pěkně odpočatá. 
Takže ANO - Oligodermie opět nezklamala. Naše oční okolí si zaslouží tu nejemnější a nejluxusnější péči. Cena tohoto očního balzámu je 869 Kč a můžu ho vřele doporučit. 

ZAUJAL VÁS TENTO BALZÁM?
TAKY MÁTE PO RÁNU NATEKLÁ VÍČKA?
JAK S TÍM BOJUJETE VY?


10 komentářů:

  1. Jako mě se nestává ze bych je měla oteklá no :D ale tak je třeba nějak pečovat nebo předcházet, krém vazně vypadá dobře a je jen dobře že je s pumpičkou takové dávkování mám nejraději :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. Oteklé nebo hodně výrazné kruhy pod oky nemám ale občas když se špatně nebo málo vyspím tak to ano. Já o své oční okolí nijak zvláštně nepečuji.

    OdpovědětVymazat
  3. Já víčka oteklé nemívám, ale na oční okolí používám Dulcii a jsem s ní taky moc spokojená. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. :) Ja som práve dopísala článok o Oligodermie Actiwhite dennom kréme. Musím potvrdiť, že je to skvelá, kvalitná značka. Ja som veľmi spokojná a určite sa budem obzerať aj po ďalších produktoch :)))

    http://beautybylenka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. Také se mi nestává, že bych měla po ránu kruhy nebo oteklá víčka (teda pokud nepropařím nebo nepropracuji celou noc). Ale prevence zrovna u očí je také důležitá. Parádní typ na produkt :)

    INKA lifestyle blog

    OdpovědětVymazat
  6. To mi připomíná, že bych se měla stavit do Dmka pro náš oblíbený oční krém. Já otoky pod očima naštěstí nemám. :)

    Lifestyle and beauty by Dendy | Velká vánoční giveaway pro ni i pro něj

    OdpovědětVymazat
  7. nedávno som sa začala zaujímať viac o očné okolie, a tento produkt ma teda veľmi zaujal :) hlavne kvôli tým aktívnym zložkám, ktoré obsahuje :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  8. O tejto značke som ešte nepočula ale produkt ma zaujal:)

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...