neděle 27. listopadu 2016

Saloos: Přírodní osvěžovač vzduchu a květinová voda s vůní levandule

Dnešní článek se ponese na levandulovém voňavém obláčku. Chtěla bych vám totiž napsat o osvěžovači vzduchu a květinové pleťové vodě. Oba tyto produkty voní nádherně po levanduli, jako by jste si v rukou promnuly snítku čerstvě utržené levandule. Pokud máte vůni levandule rády a pokud vás tyto produkty zajímají, tak si článek určitě přečtěte.

Květinová pleťová voda
Určitě nezůstanu jen u této levandulové pleťové vody, protože je to opravdu láska na první vyzkoušení. Květinová voda je v pěkné skleněné lahvičce s praktickým rozprašovačem, který vodu rozprašuje v tak jemných a malých kapičkách, že vám na pleť dopadá jen jemná mlha. Je to táák příjemné.
Oficiální popis produktu
Vzniká z čerstvých levandulových květů. Je vhodná pro všechny typy pleti včetně problematické. Čistí a tonizuje. K osvěžení na cestách, k obkladům nebo potírání. Usnadňuje rozčesávání vlasů, regeneruje vlasovou pokožku. Zklidňuje pokožku po holení a depilaci. Esenciální olej levandule může celkově zklidňovat. 
Levandulová vůně, no to není třeba popisovat, je to prostě dokonalost! Tuto vodu většinou používám, před tím než si na pleť nanesu nějaký ten olejíček nebo jen pro zklidnění pleti a očního okolí. Na to oční okolí je to fakt super. Když po celém dni cítím, že mám unavené oči, tak si je zavřu lehnu si a šplíchnu si trošku na tamponek a ten si nechám třeba 15 minut přiložený na víčkách. Očka jsou pak pěkně zklidněná a odpočatá. 
Ve složení tohoto produktu najdete čistý vodní destilát z květů levandule a 2% alkoholu. Cena za 50 ml se pohybuje okolo 100 Kč.

Osvěžovač vzduchu
Osvěžovače vzduchu patří podle mě do každé domácnosti. Nikdy jsme doma neměli takové ty umělé navoňovače vzduchu, které reagují na pohyb, raději jsme si vybírali přírodní cestu v podobě vůní do aroma lampiček. Pokud si chcete byt provonět vůněmi, které jsou přírodní, tak doporučuji sáhnout po osvěžovačích vzduchu značky Saloos. Nejen, že krásně voní, ale jsou i přírodní, obsahují 100% éterické oleje a nenajdete v nich žádné škodlivé, syntetické, konzervační ani barvících látky.
Oficiální popis výrobku
Levandulový éterický olej patří k silicím s nejširším možným využitím. Vhodná je při napětí, stresu, nachlazení, bolestech hlavy i migréně. Je známá svými antiseptickými a zklidňujícími účinky. Čistě přírodní produkt k rychlému osvěžení prostor, neutralizaci nepříjemných pachů doma, v kancelářích, čekárnách, ordinacích atd. Vhodná je i do ložnic a dětských pokojů před spaním.
Už jsem měla osvěžovač s vůní Litsea Cubeba a dost mi pomohl při učení na zkoušky a státnice. Vždycky jsem si vůni šplíchla do místnosti, kde jsem se zrovna chtěla učit a musím říct, že mi potom šlo učení lépe a vydržela jsem se do těch papíru dívat a o něco déle než jindy. 
Tentokrát jsem si vybrala levandulový rozprašovač a to proto, že se mi v posledních týdnech nějak špatně spí. Zdají se mi nepěkné sny a ráno nejsem moc vyspaná a právě levandule působí uklidňujícím účinkem. Tak si vždycky šplíchnu do ložnice trochu tohoto osvěžovače a za chvíli si jdu lehnout do peřin. Je to o dost příjemnější než bez něj, protože se mi daří usnout rychleji, bohužel od špatných snů mě úplně neosvobodil, ale alespoň se mi nezdají každý den. 
Pokud jde o výdrž tohoto spreje, tak ten Litsea Cubeba mi vydržel s přehledem tři měsíce a to jsem ho používala měsíc intenzivně každý den a pak už jen tak občas. Ten levandulový používám cca měsíc a je pryč tak čtvrtina lahvičky. Cena za 50 ml je kolem 100Kč. 
UŽ JSTE NĚKTERÝ Z PRODUKTŮ ZKOUŠELY? 
ZAUJALY VÁS?


9 komentářů:

  1. Spreje jsem nezkoušela, ale už jsem o nich jednu recenzi četla a připadají mi fajn! určitě si aspoň jeden koupím BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám tu květinovou pleťovou vodu akorát tea tree a musím říct, že je boží :) Jinak o tom osvěžovači jsem také přemýšlela :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. Líbí se mi oba výrobky, saloos je skvělá značka. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Spreje jsem nezkoušela, ale rozhodně mě zaujaly, protože vůni levandule mám moc ráda. S mamkou pěstujeme levanduli na zahradě a vždycky si jich natrháme pár do vázy a nebo je dáváme do šitých látkových pytlíčků a krásně provoní celý pokoj. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Spreje jsem nezkoušela, ale miluji vůni levandule, takže věřím, že musí vonět nádherně :).
    BeautyOfLife blog

    OdpovědětVymazat
  6. To bych asi nesnesla. Poslední dobou mi parfemace s touto rostlinou vadí. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...