úterý 8. listopadu 2016

Pleva: Pleťový krém s mateří kašičkou

Včelí mateří kašička je velký zázrak, který dokáže oddalovat fyziologické stárnutí a tvorbu vrásek. Kdo by stál o nějaké vrásky? Já tedy ne. Tak s nimi jdeme bojovat! Od značky Pleva jsem dostala k vyzkoušení Pleťový krém, který právě včelí mateří kašičku obsahuje a co na něj říkám se dozvíte v dnešním článku.

Krém je v  plastovém kelímku o obsahu 50 ml (kelímek byl ještě v papírové krabičce) se šroubovacím zlatým víčkem. kelímek vypadá fakt luxusně a napřed jsem si myslela, že je krém ve skleněném kelímku.
Voní krásně po medu, pokud tuto parfemaci u kosmetických produktů vyhledáváte, tak na nic nečekejte a vyzkoušejte. Já ji mám moc ráda a užívám si ji.
Krém má bílou barvu a lehkou krémovou polomastnou konzistenci. Krém se do pokožky fakt rychle vstřebá a hned je cítit, že pokožku pěkně vyživí a prokrví. Pokožce dodá po namáhavém dnu novou energii. Krém pokožku dokonale regeneruje a je vhodný pro sušší, aknózní a normální pleť. Nezanechává pokožku nijak mastnou, ta je naopak po aplikaci pěkně jemná a hladká.
S krémem jsem moc spokojená a určitě ho můžu doporučit. Nenašla jsem na něm zatím nic, co by mi vadilo. Zaplatíte za něj 178 Kč. Pokud máte rády jemnou medovou vůni, tak určitě neváhejte a objednejte si ho pro sebe nebo jako dárek pro mamku nebo babičku, určitě jim uděláte radost. 

ZAUJAL VÁS TENTO KRÉM?
UŽ JSTE NĚCO OD TÉTO ZNAČKY VYZKOUŠELY?


10 komentářů:

  1. Vypadá zajímavě. Já mám teď krém od Avonu a jsem s ním spokojená velice :)

    BLOG: Kosmetická taštička

    OdpovědětVymazat
  2. Od Plevy jsem nic nezkoušela, ale mám to v plánu.

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá zajímavě, určitě bych ho také ráda vyzkoušela .

    OdpovědětVymazat
  4. Jako musím říct, že opravdu vypadá dobře :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  5. Značku znám ale nikdy jsem od ní nic neměla. Asi se podívám i na další produkty :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  6. Já Pleva výrobky miluju. A to nejen ty kosmetické. :D Nejlepší med, jaký jsem měla byl od nich - Propolis v medu <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaké jsou tvoje nejoblíbenější z těch kosmetických a medík kupujeme od místního včelaře.

      Vymazat
  7. Toto nevypadá špatně. Já teď zkoušela několik pleťových krémů, které slibovaly, že dokáží vyřešit právě problémy s vráskami, ale bohužel ani u jednoho ten efekt nebyl nic moc. Nad čím teď tedy začínám uvažovat je estetická chirurgie. Kamarádka mi nedávno říkala o tom, že se dnes dá udělat například výplň vrásek a prý to má dobré výsledky.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...