pondělí 21. listopadu 2016

Saloos: Sprchový olej Grep

Přichystala jsem si pro vás recenzi na sprchový olej ve variantě Grep české značky Saloos. Určitě víte, že jejich produkty jsou mými oblíbenými a nejraději bych měla doma spížičku, kde bych měla všechny produkty a já si tak mohla jen podle nálady vybrat, co bych zrovna použila.
Oficiální popis výrobku
Je vhodný při celulitidě, jemně čistí a odstraňuje pot. Pokožku tonizuje, zvláčňuje, vytváří na ní jemný ochranný film a zabraňuje tak jejímu vysušování. Osvěžující grepová silice může přispívat k uvolnění při stresu, vyčerpání a únavě.

Není to můj první a určitě ne ani poslední sprchový olej od Saloosu. Už jsem vyzkoušela olej ve variantě Litsea Cubeba, který krásně pokožku osvěžil a svojí vůní mi dodal novou energii. Každopádně ten co mám teď, tak má taky krásně osvěžující a povzbuzující vůni. Voní jakoby jste si přičichly k čerstvě rozkrojenému grepu. Grepová vůně vám, ale na pokožce nevydrží dlouho, váš čumáček poškádlí ve sprše, ale alespoň já už tak za půl hodinky z pokožky nic necítím. To je škoda brala bych, kdyby vůně na pokožce zůstala déle. 
Jediné, co mi na tomto produktu vadí, že je jeho balení docela malé (125 ml). Klidně bych si koupila i ve větším balení. Taky se mi zdá, že si ho zbytečně do dlaní liju hodně i když si dávám pozor. Vždy si trošku naliju do dlaní a pěkně si ho vmasíruji do pokožky po celém těle. Při aplikaci se olej změní na takovou mléčnou emulzi. Po použití je pokožka pěkně umytá a hlavně hydratovaná. Olej totiž na pokožce vytvoří, takový jemný film, a ta je na dotek nádherně heboučká. Nebojte nebudete nijak mastné, olej se do pokožky po koupeli během pár minutek krásně vstřebá. Já ten pocit, prostě miluju a výhodou je, že se potom nemusíte mazat žádným krémem. 
Olej by měl pomáhat proti celulitidě. Já jsem významnou pomoc nezaznamenala, ale pokožka je vypnutější už jen, když si každý den masírujete postižená místečka nějakým olejem nebo hutnějším krémem.

Složení: 
bio slunečnicový olej, bio sezamový olej, mandlový olej, esenciální olej grep, PEG-40 sorbitan peroleate, laureth-4, lecitin, vitamíny A, E, F
Až mi tento olej dojde, tak si ho určitě koupím znovu, protože ta vůně si mě opravdu získala a připomíná mi zimní měsíce, kdy si moc ráda kupuju jakékoliv citrusy. Olej o obsahu 125 ml koupíte v drogeriích, ve zdravých výživách i na e-shopech a stojí cca 100 Kč.

MÁTE RÁDY GREPY, POMERANČE A MANDARINKY?
UŽ JSTE ZKOUŠELY NĚJAKOU KOSMETIKU S VŮNÍ GREPU?


10 komentářů:

  1. Sprchové oleje jsou super, Od Saloosu bych chtěla nějaký zkusit:)

    OdpovědětVymazat
  2. Mám ráda citrusové vůně, zatím jsem zkoušela deodorant od Baley s růžovým pomelem a potom sprchový gel s citrónem od Dermacolu. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Musí úžasně vonět. Sprchové oleje i já ráda používám. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Sprchový olej som ešte neskúšala, vyzerá zaujímavo:)

    Saja Frey blog
    Pozývam ťa na: Súťaž o diár Dary Rolins

    OdpovědětVymazat
  5. Saloos miluji, sprchový olej jsem ještě nezkoušela, ale vůně grepu a celkově citrusů teď na podzim mám moc ráda.

    OdpovědětVymazat
  6. Saloos sprchové oleje mám moc ráda :) Mají vážně krásnou vůni a pokožku krásně zvláční :) Tuhle grepovou vůni jsem ještě neměla, takže na ní mrknu a očichám :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já tyhle sprchové oleje naprosto miluji, měla jsem jeden a byla jsem mega spokojená :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  8. Tuhle značku jsem neznala a nijak nepoužívala, ale koupila jsem od ní dva masážní oleje a jsem absolutně nadšená (i přítel) :D

    Tak ráda vyzkouším i sprchový olejíček - díky za tip :)
    INKA Lifestyle Blog

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...