středa 10. května 2017

Nákupy a novinky #1

Dnes jsem si pro vás připravila nákupy a novinky. V poslední době se mi toho nahromadilo docela dost :). Tak jdeme na to.

Na úvod pro vás mám tip na nákup posledního čísla časopisu Žena a život, u kterého je jako dárek krém na ruce od Manufaktury. Takže jsem ulovila časopis i krém za nějakých 30 Kč, no nekup to :D. Vzala jsem jeden časák i pro mamku. Ale když jsem přišla domů, tak jsem časopis dala bokem a šla jsem vyzkoušet krém, na časopis přišla řada později, třeba někde u vody. Prozradím, že krém krásně voní! Pravidelně si časopisy nekupuji, musí mě vždy nalákat nějaký dárek.
Když jsem se dozvěděla, že DM v Olomouci znovu otvírá (po rekonstrukci interiéru) prodejnu a že při té příležitosti bude sleva 20% na celý nákup, tak jsem neváhala a musela jsem se tam jet podívat. Neodešla jsem s prázdnou. Koupila jsem si sprchový gel, tělovou emulzi a tělový sprej z limitované edice (vůně kokosu a plumérie).
Ještě jsem v DMku vzala 3 matné rtěnky Trend IT UP (420, 430 a 470) a dva krémy v roztomilých plechovkách (vanilka + marshmellow a višně + kokos). Sladké vůně miluju!
Na Notinu jsem nakupovala v akci 3 laky značky Moyra - všechno to jsou různé odstíny růžové a chápete byly v akci :D. Další nové přírůstky jsou od Makeup Revolution (fialový, jemně růžový a čirý) a od Freedom (růžový). Já jsem připravená, teď už jen aby bylo to jaro.
Když už jsme u těch nehtů, tak mi do sbírky přibyly i pěkné vodolepky a razítkovací destičky, které jsem kupovala na Aliexpressu.
ODKAZ - vodolepky
ODKAZ - destička 1
ODKAZ - destička 2
ODKAZ - destička 3
Vůně na WC Poo-pourri to už je u nás doma klasika, kterou kupujeme pravidelně :). Tentokrát jsem dokupovala relativně novou variantu Tropical Hibiscus. Ani nevím, proč jsem tuto "záchodovou" vůni přidala na fotku ke svíčkám, ale asi protože taky krásně voní. Svíčky v plechovkách značky OWN Candles jsem kupovala na PinkPanda.cz a vůbec jsem nečekala, že budou tak krásně vonět a že se do těch plechovek tak zamiluju :D. Brala jsem si oblíbenou Vanilku a Meloun.
Na Notino.cz jsem pak ulovila rovnou dvě paletky Freedom (jo jasně teď jsou v Teta drogerii se 40% slevou, ale kdo to měl vědět). Vzala jsem si paletky - Stunning Smokes a Audacious 3.
Která z vás by nechtěla začínat každý den bezstarostným ránem? Přiznejte se! Já jsem se do produktů značky Navia (slovenská přírodní kosmetika) ve variantě "Beztarostné ráno" naprosto zamilovala a nakoupila jsem si produkty i do zásoby. Mám doma asi 3 tuhé balzámky, 3 balení koupelových pralinek a 2 krémy. Tomu se říká nemoc!! (aby bylo jasno)
Ani nevím, kde jsem poprvé narazila na Yes Chipsy, ale nápad mě zaujal natolik, že jsem si pro ně zašla a koupila rovnou 4 varianty, které v obchodě měli. Jediné, které mi nechutnaly, tak ty s chilli, protože nemám ráda pálivé. Jinak tyto chipsíky nejsou pro nikoho s horším chrupem, protože jsou tvrdé a bála jsem se, abych si na nich zoubky nevylámala, ale jinak fajn zpestření třeba k hokeji. Na prostřední fotce můžete vidět obsah balíčku, který mi přišel z e-shopu Vemzu.cz.
Na e-shopu Makeup Revolution jsem využila akce s Mystery boxem - objednávka za 500 Kč a k ní byl "Mystery box" s produkty v hodnotě 500 Kč zdarma. Mystery box jsem si představovala jako krabičku s překvapením, ale produkty, které byly v rámci překvapení, byly jen extra zamotané v bublinkové folii. Nevadí, hlavně, že se mi produkty z Mystery boxu líbí a vyžiju je. Víc bych byla naštvaná, kdyby tam bylo něco, co je pro mě naprosto nepoužitelné. Objednávala jsem paletku, o kterou si můžete zasoutěžit (já mám tu svou z Notina, kde jsem ji kupovala už někdy v zimě) a ještě jsem brala srdcovou tvářenku (Srdcová královna). V Mystery boxu byl stín, rtěnka, tvářenka a make-up. Postupně vám o produktech napíšu. 
Noo tak myslím, že slušná dávka rtěnek a tužek na rty :D. Na Pink Pandě jsem v akci koupila modrou zázračnou rtěnku Barry M (byla myslím za 99 Kč) a čtyři tužky na rty značky Essence (někdy je používám místo rtěnky). Na Notinu a v DMku jsem ulovila tekuté rtěnky Bourjois, které jsem si moc oblíbila! Jo a z Oriflame jsem chtěla vyzkoušet matné rtěnky a tak jsem si je objednala jen ve vzorečku a dobře jsem udělala :D. 
Hurááá! Náhodou (ale fakt náhodou, bez úmyslu něco si koupit) jsem Honzu zatáhla do drogerie Teta a co tam nevidím - byly doplněné tekuté korektory značky Catrice! Já si kupuji 020 a ten je vždy vyprodaný, takže bylo jasné, že jsem si ho okamžitě hodila do košíku. Pokud mě sledujete i na FB nebo Instagramu, tak víte, že jsem si koupila (taky v Tetě) tekutý make-up s kapátkem v odstínu 040 warm beige (ten nejtmavší). Dál jsem ulovila 3 wet/dry stíny od E-style.
Na e-shopu Krásná každý den. jsem pořídila další mýdlo značky Musk (Vanilkové nebo). Na Makeup Revolution jsem ulovila rozjasňovač Peach lights a na Notino.cz jsem si dokoupila odlakovač Dermacol, který mám moc ráda a vzala jsem i Sprchový krém značky Bourjois
Z Oriflamu jsem si objednala parfém Lovely Garden, který jsem si vybrala v katalogu na základě té ovoněné stránky. Už několikrát se mi stalo, že potom přišel parfém, který voněl úplně jinak než na té papírové stránce. Ale u této vůně jsem byla mile překvapena, protože voní stejně, možná ještě líp než v katalogu a ten flakonek - to je nádhera! Dál jsem vzala zlatý balzám (vajíčko) a malý krém na ruce (krémů a balzámů není nikdy dost no ne?). Ruce si mažu několikrát denně, doma i v práci.
No jo šla jsem kolem obchodu Yves Rocher - to je vždy nebezpečná situace! Musela jsem mít sprchový gel (Tiaré a Ylang Ylang), sprchový olej (Kokos), Orientální sprchový olej a Tělové mléko (Mango a kireandr). U Yves Rocher mám vždycky problém, že mi voní skoro všechny z voňavých variant, doufám, že nejsem sama, ale vždycky očichám všechno a zjistím, že si nemůžu vybrat jeden produkt, protože mi prostě voní všechny.
Micelárku, krém a CC krém jsem vyhrála v soutěži na FB stránce značky Astrid. CC krém a micelárku moc chválím. Krém je proti vráskám, takže jsem ho dala mamce :).
Na blogu Malý koutek krásy jsem objevila tuto krásnou sadu, která obsahuje rtěnku a laky na nehty. Sadička je z e-shopu Ráj nehtů a je nádherná! Určitě vám o ní udělám samostatný článek :).
Od značky Saloos mi přišel balíček plný skvělých produktů (jako vždy)! V balíčku jsem měla a budu testovat Dámský holicí olej Satén, Tělový olej Body fit, Arnikový olej, Balzámek Argan Revital a Kokosová péče Tropic. 
Úžasná Barb, která stojí za značkou Mylo mi poslala nové produkty, které už se dostaly i na e-shopy u nás v ČR. V balíčku mi přišel balzám na rty a mýdlo. Nebudu prozrazovat víc podrobností o produktech, na moje dojmy si počkejte na recenzi :). 
Znáte už kosmetiku 2SIS? Pokud ne, tak se určitě podívejte na e-shop. Myslím, že se na slovenském trhu s přírodní kosmetikou objevila nová skvělá značka. Já jsem dostala na vyzkoušení novinky, které se na e-shopu objevily teprve nedávno - tuhý šampon a kondicionér. Vybrala jsem si levandulovou variantu. Produkty už nějakou dobu zkouším, takže co nevidět bude recenze :).
Začala jsem spolupracovat s e-shopem Spabox.cz a v rámci spolupráce mi přišla spousta produktů - šampon na vlasy, maska, pleťová voda, kúra na vlasy a balzám na rty. Opět už je testování v plném proudu :).
Přišla mi i řasenka Dermacol, která vypadá, že by mohla být fajn, už jsem ji párkrát vyzkoušela :).
Nikdy jsem si nebarvila vlasy a byla jsem se svou barvou spokojená, ale v poslední době jsem přemýšlela, že bych vyzkoušela nějakou přírodní barvu na vlasy a světe div se domluvila jsem se na spolupráci se značkou Voono - fotky mých obarvených vlásků najdete u mě na FB nebo na Instagramu a určitě bude i článek, kde vám řeknu, jak samotné barvení probíhalo a další info.
Od Astridu jsem trošku balíček očekávala, protože jsem viděla fotky na Instagramu od holek, kterým už balíček přišel. Můj balíček zapomněly pošťačky na poště a tak se ke mě dostal s týdenním zpožděním. Každopádně tentokrát zajímavý balíček obsahoval produkty, které budou pečovat o nožky a stylingové přípravky na vlasy. Krásné obaly že?
Balíčky od značky Kosmetika MOJE miluju! Vždy mám v balíčku nějakou řasenku a laky na nehty - moje nejnutnější věci :). Řasenku a laky už jsem zkoušela a zbytek teprve budu fotit. 
O produktech značky Pleva slyším v poslední době hodně. Jsem ráda, že se rodinné firmě daří. Já tuto kosmetku znám už léta - její produkty mi jako první pomohly v boji s opary na rtu a tak jsem u nich zůstala. Když jsem si založila blog, tak jsme se domluvili na spolupráci za kterou jsme moc vděčná! Vždy mi přijde balíček naplněný až po okraj produkty přímo od včeliček! Tentokrát zkouším - Šampon s propolisem, dvě mýdla, Medový šampon s kondicionérem, Sprchový šampon, Pleťové mléko, Vlasovou vodu a Pleťovou vodu. Všechno nádherně voní!
Uuuuuf a pro dnešek by to bylo všechno - pokračování příště. Doufám, že jste dočetly a doprohlížely až do konce a že se vám moje nákupy líbí :). 

NA JAKÉ PRODUKTY BYSTE SI NEJVÍC PŘÁLI RECENZE? 
MÁTE ZKUŠENOST S NĚKTERÝMI PRODUKTY Z ČLÁNKU?


37 komentářů:

  1. Tak to jsou skvělé nákupy, upřímně závidím :O Zajímaly by mě určitě věci od Makeup Revolution :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já myslím, že ta prázdná peněženka není moc k závidění :D.

      Vymazat
  2. Ty jo, to je hromada, nevim, co obdivovat drive. Pleva, Bourjois, 2SIS...libi se mi i svicky.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty svíčky nádherně voní, je to fakt paráda ani jsem nečekala, že budou tak intenzivní :).

      Vymazat
  3. Zajímají mě produkty Pleva a ten Catrice make-up v tmavém odstínu, u nás totiž nejsou testery a já zkoušela jen ten nejsvětlejší, ale ten už je na mě světlý moc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Make-up už mám nafocený a recenzi připravuji Plevu teprve testuji :).

      Vymazat
  4. Wau, to je kopa novinek! :D Já se snažím teď hodně spotřebovávat, abych si mohla nakoupit v Německu :) Už se na to moc těším! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Teda to je věcí, já si musela dát stopku. Už teď to nemám kam dávat a nedávno mi také přišla hromada věcí. A navíc teď se budeme stěhovat konečně do vlastního, tak na nakupování kosmetiky nemám ani pomyšlení. Mám plnou hlavu nábytku a dekorací do bytu. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já jsem si taky dala stopku, ale moje pevná vůle selhala :-D.

      Vymazat
  6. To jsou skvělé nákupy a novinky. Máš pravdu, taky si dekorativní kosmetiku z Oriflamu moc nekupuji. Nejsem s ní spokojená a taky vždycky nejdříve vyzkouším vzoreček. Jinak s pečující kosmetikou jsem docela spokojená. Jsem zvědavá na recenze snad všech těchto výrobků. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že tě produkty zaujaly a jsem zvědavá, co budeš říkat na moje recenze :).

      Vymazat
  7. Tomu se říká várka nákupů :-) Fakt mega.. Líbí se mi toho hodně ale co chci vyzkoušet je kosmetika Pleva, láká mě už hodně dlouho. Limitka od Baley mě hodně zlákala a koupila si sprcháč a šampon, snažím se jít nechemickou cestou ale občas člověk neodolá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No Plevu jsem používala ještě než jsem měla blog, takže opravdu doporučuji! Jen škoda, že se nedá sehnat i v drogerii. Jo a jsem na tom stejně jako ty taky se teď snažím používám hlavně přírodní produkty, ale když ono se nedá odolat :-D.

      Vymazat
  8. Teeeda to je novinek. :) Mě nejvíc zaujala ta limitka od Balei. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No voní nádherně! Škoda, že je to jen limitka :/.

      Vymazat
  9. Jéjda to je věcí :D Nejvíc se těším na recenzi na ty laky :D

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to je pořádná nadílka :) Těším se na všechny recenze :)

    OdpovědětVymazat
  11. Lovely Garden tiez pouzivam, je super ale poslednu dobu sa mi nejak zunovala a castejsie pouzivam tiez od Oriflame White Lilac

    OdpovědětVymazat
  12. fuu tak to je riadne veľa vecičiek :) ta kokosova rada balea vyzerá dobre ale aj ostatné vecičky

    OdpovědětVymazat
  13. Teeda,tak tohle je fakt slušná sbírka :D Pro tu kokosovou řadu od Baley si prostě musím dojít také :) Přišlo mi, že od ní měli i tělový sprej, ten jsem ale už nikde neviděla, nevíš o tom něco? :( Značku 2SIS jsem objevila nedávno, strašně se mi líbí jejich obaly ♥ Micelárku od Astridu bych taky chtěla vyzkoušet, zatím jsem na ní slyšela jen chválu :) Mimochodem, jak ti sedí ten nejtmavší odstín toho makeupu od Catrice? Mě totiž přijde moc tmavý i ten nejsvětlejší :D

    Pauline’s Tiny World♥ | První blogová giveaway!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však ten je na fotce taky ulovila jsem poslední :). Micelárka je super je to už moje několikátá balení :). Mě sedí skvěle a mamka ho teď zkoušela a taky říkala, že by se jí líbil :).

      Vymazat
    2. Ups, tak to se omlouvám, nevšimla jsem si ho :D :( Já ho dneska sháněla a nemají ho :(

      Vymazat
  14. Tak tohle byl pořádně "tučný" článek! :D
    Nejvíce mě zaujala poslední značka. Asi i proto, že je to rodinná firma a protože se mi líbí. A pak tuhý šampon a kondicionér, protože o tom slyším poprvé! :-O
    Já teda nejsem moc na péči o sobě, co se týče kosmetických věcí. Ale poslední dobou se poohlížím po něčem dobrém na vlasy. A ta vůně na wc mě láká, neustále se o ní mluví! :))

    Gabux

    OdpovědětVymazat
  15. No sakra, to je hromada :-) Poo Pouri je i u mě kladika, kterou balím hlavně na kongresy atd.:-) Čadopis s meruňkovým krémem jsem taky ukořistila, je úžasný. Jinak teď nenakupuji, protože za měsíc odletám směr Fuerteventura a tam chci NAKUPOVAT :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Pěkné, nejvíc mě ale zaujaly vodolepky a destičky :)
    Měj se v lásce,
    Janet S. ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
  17. Wooow, no teda to je novinek - u mě poslední dobou skoro nic kosmetického nepřibývá, včera jsem po dlouhé době zašla do DM a pár věcí koupila, tak budeš určitě moci mrknout na blogu v příštím týdnu :)

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj, chci se zeptat, ohledne sperku - nemas ty nebo nekdo zde zkusenosti s obchodem https://www.goldeligius.cz/ ? Chtela bych si tam koupit nejaky sperk, maji tam moc krasne kousky. Dekuji za odpoved

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel s tím ti neporadím, s e-shopem se setkávám poprvé :), ale třeba se tady najde někdo, kdo poradí :).

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...