pondělí 15. května 2017

Avon: BB lak na nehty Lilac Love

Znáte BB lak 7 v 1 od Avonu? Proč BB lak 7 v 1? Dodává nehtům zdravý vzhled, poskytuje krásnou krémovou barvu, zakrývá nedokonalosti nehtů a chrání je před UV zářením, zamezuje ztrátě barvy a žloutnutí nehtů a vyhlazuje jejich povrch. Dnes bych vám chtěla ukázat jeho krásný jarní odstín Lilac Love. Je to opravdu jemná lila barvička, taková fialovo-růžová, fakt moc pěkná a jemná. 
Laky na nehty od Avonu mám moc ráda. Dobře se mi s nimi lakuje a mají moc pěkné odstíny. U tohoto laku jsem měla jeden problém a to se schnutím. Schnul totiž docela dlouho a samozřejmě, že jsem asi dvakrát s prsty někde drbla, takže jsem asi dva nehty lakovala nadvakrát a pěkně u toho nadávala. Ale když už zaschnul vytvořil na nehtech krásnou lesklou vrstvičku, která se mi moc líbí. 
Lak jsem se rozhodla ještě jemně ozdobit dvěma jarními tulipánky :).
JAK SE VÁM LÍBÍ ODSTÍN LAKU? 
JAKÉ LAKY SI NEJRADĚJI KUPUJETE?


8 komentářů:

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...