pondělí 1. května 2017

Bo.ho: Rtěnka Groseille

Doufám, že jste si krásně užili 1. máj a že jste dostaly pusu pod rozkvetlou třešní a teď už máte nohy nahoře a čekáte, jaká recenze se objeví na blogu dnes :). Rtěnka Groseille - další kousek z francouzské přírodní dekorativní kosmetiky značky Bo.ho. Odstín jsem si vybrala skvěle, musím se pochválit! Vybírání jen podle fotky na internetu nemám ráda, tentokrát jsem se fakt trefila a určitě ji unosím. 

Rtěnka je v papírovém vysouvací obalu, který je krásně jednoduchý a jde ruku v ruce s přírodou. Rtěnka je na 100 % z přírodních ingrediencí, má hebkou krémovou texturu a poskytuje rtům hydrataci a ochranu. 
Jde o tmavě růžový elegantní odstín, který rty krásně zvýrazní. Díky 100 % přírodním složkám udrží dlouhodobě hydrataci rtů, takže budou stále vyživené, chráněné a krásně vláčné a pružné.
Bála jsem se, že bude rtěnka málo pigmentovaná, ale stačí s ní jen jednou max dvakrát přejet po rtech a je hotovo. Pigmentace je skvělá! Co se mi moc nelíbí, ale určitě jí to odpustím, že se obtiskává a že je potřeba ji během dne několikrát přejet znovu. Vydrží tak 2-3 hodinky jídlo ani pití bohužel nezvládne. Ale to je daň za to, že není narvaná chemií. Každopádně do vrásek nezalézá a na rtech vypadá fakt dobře! 

Aktivní látky: meruňkový olej a vosk, silice z grapefruitu, candelilla vosk, šípkový olej, ricínový olej
Nebojte přírodní rtěnky, když pominu menší výdrž a to obtiskávání, tak je skvělá a mám z ní super pocit! Cena rtěnky je 209 Kč a můžete ji koupit na Elixi.cz.

UŽ JSTE ZKOUŠELY PŘÍRODNÍ DEKORATIVNÍ KOSMETIKU?


8 komentářů:

  1. Nezkoušela jsem přírodní dekorativní kosmetiku. Ale odstín i samostatná rtěnka vypadá dobře.

    OdpovědětVymazat
  2. Vyapdá skvěle, i ten obal. Nádherná, sytá ženská barva :))

    OdpovědětVymazat
  3. Žádnou takovouto kosmetiku jsem nezkoušela a ani to zatím nemám v plánu. Líbí se mi ale ten papírový obal a ten odstín rtěnky, ten je přímo božskej ♥

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  4. naozaj krásna farbička :) túto značku ešte veľmi nepoznám
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  5. Ta je krásná! Ten obal mluví za vše. A výdrž mi na přírodní rtěnku přijde docela dobrá. Ani jiné tyhlety klasické mi nevydrží celý den a obtiskávají se. Moc krásně jsi vybrala :)

    OdpovědětVymazat
  6. Takéto červeno-ružové rúže mám najradšej ♥ Keď sa neviem rozhodnúť medzi jednou farbou, volím práve takéto rúže ✿

    * Giveaway - Cerruti 1881 *

    OdpovědětVymazat
  7. Přírodní dekorativku jsem ještě nezkoušela, ale odstín je moc pěkný! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...