pátek 5. května 2017

Makeup Trading: Bronzer Sun Set - dárková kazeta

Ještě než nám opálené tváře vykouzlí sluníčko, musíme si trochu pomáhat kosmetikou. Dnes pro vás mám recenzi na krásnou sadu, která obsahuje bronzující pudr a štětec. Já jsem tento set dostala na vyzkoušení od e-shopu Elnino.cz. Sadu mi hned zabavila mamka, protože mě moc nesedly odstíny. Takže jsem ho jen vyzkoušela, ale jinak testuje a používá mamka. A jak je s ním nebo není spokojená se už pojďte podívat.
Sada byla zabalená v pěkné (malé) dárkové taštičce, takže ji můžete klidně i někomu dát jako pěkný dárek. V sadě byl tedy pudr a štětec, jak už jsem psala v úvodu. Štětec je na bronzer parádní a krásně pasuje do ruky. Pracuje se s ním dobře.
Samotný bronzující pudr je v plastovém obalu, který vypadá bytelně. Krabička se otevírá snadno, není potřeba žádné násilí. Moc se mi líbí reliéf slunce, který je na povrchu. Samotný pudr je rozdělený do tří zón, které mají odlišné odstíny. Dohromady tvoří krásnou kombinaci. 
Líbí se mi, že pudr nepráší a jednoduše se nanáší na pleť. Zanechává na pokožce krásný do bronzova opálený tón. Vypadá na pleti přirozeně a mamka si ho moc chválí. Na pleti zvládne klidně celý den bez toho, aby měnil odstíny nebo dělal jinou neplechu. 
Pokud vás tato sada zaujala, tak se podívejte na stránky Elnino.cz, kde ho seženete za skvělých 91 Kč, mě to přijde jako slušná cena za skvělý výrobek :).

ZAUJAL VÁS TENTO PUDR? 


7 komentářů:

  1. Odstíny by taky nebyly pro mě, nicméně za tu cenu je to myslím fajn sada například pro začátečnice :)

    Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
  2. Bronzovací trio pudr se mi líbí ale ten štětec už moc ne. i když, na cesty by taky postačil :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem mamce taky říkal, že bych od štětce nic většího neočekávala, ale ona si ho moc chválí :).

      Vymazat
  3. Bronzer sa mi páči, mám rada, keď sa farby pekne kombinujú a dopĺňajú. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
  4. Bronzer se mi moc líbí, zrovna nějaký sháním, takže si ho možná i koupím :).BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  5. Bronzem vypadá dobře , ale štĕtec moc ne , ale za ty prachy ok 😊

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...