sobota 13. května 2017

2v1: NAT'AURA Přírodní micelární voda a Kneipp Bylinky na odvodnění

V dnešní 2v1 bych vám ráda ukázala micelární vodu s růžovým olejem a echinaceou značky NAT'AURA a taky bylinky na odvodnění značky Kneipp. Jsem zvědavá, jestli budete produkty znát nebo to budou pro vás novinky stejně jako pro mě :).


NAT'AURA: Přírodní čistící micelární voda
Konkrétně jde o NAT'AURA přírodní čistící micelární voda s růžovým olejem a bio echinaceou a dostala jsem ji na vyzkoušení z e.shopu Ruzovakosmetika.cz. Micelární voda přišla v papírové krabičce, která mě zase tolik nezaujala, klasická bílá krabička s nápisy. Uvnitř krabičky byla docela těžká a bytelná skleněná láhev o objemu 100 ml. Sklo není čiré, ale je matné, což působí luxusním dojmem. Víčko je bílé barvy a je šroubovací.

Tento produkt se pyšní tím, že obsahuje 99% přírodních a 91% organických složek. Micelární voda kombinuje čistící účinky přírodních extraktů shikakai a mýdlovníku se schopností micel zachytit nečistoty na pleti.

Micelární voda obsahuje:
Extrakt z keře Shikakai - výtažky mají antimykotické a antibakteriální vlastnosti, neutrální Ph a pokožku pěkně čistí, hydratují a také regenerují.  
Bio organický extrakt z Echinacei (třapatka nachová) - ten má zklidňující a antiseptické účinky, pokožku prokrvuje a posiluje přirozenou kožní bariéru proti plísním, bakteriím a kvasinkám, podporuje hojení ekzémů a popálenin
Organický olej z prvosenky - pokožku vyživuje, zklidňuje a má protizánětlivý účinek
Extrakt z mýdelníku (Nisarg) - opět má protizánětlivé účinky a mycí schopnosti
Růžový olej - zpěvňuje, hydratuje, vyživuje a regeneruje, zvyšuje elasticitu pokožky
Micelární vodu používám na odlíčení pleti. Zatím si poradila s jakýmkoliv make-upem, dokonce i s voděodolnou řasenkou. V poslední době se běžně odlíčím micelární vodou a potom ještě pleť dočistím nějakou pleťovou vodou a stejně to dělám i s tímto produktem. 
Já jsem s touto micelární vodou moc spokojená. Krásně voní po růžích, pleť vyčistí a odlíčí a hezky opečovává. Nijak pokožku nestahuje ani nezpůsobuje nějaké štípání ani zarudnutí. Tato micelární voda stojí 199 Kč a koupit ji můžete ZDE

Kneipp: Bylinky na odvodnění
Mám ráda ten pocit překvapení, když mi přijde do práce nečekaný balíček, nebo když přijdu domů a doma na mě čekají balíčky, které Honza vybral ze schránky nebo je zrovna nečekaně přivezl pošťák. Jsou to pro mě vždycky malé Vánoce. Přesně takhle to je s balíčky Kneipp. Vždycky mi přijde nečekaně balíček a já nevím, co mě v něm čeká. Naposledy mi přišly bylinky na odvodnění, tak se na ně jdeme mrknout.
Asi před měsícem mi přišel od Kneippu nový balíček. Došel mi do práce a bylo těžké to vydržet a rozbalit ho až doma. Tramtarará.... v balíčku byl bylinkový přípravek na odvodnění. Určitě se hodí jako součást jarního detoxu. Neřekla bych, že jsem nějak zavodněná, ale i tak jsem si řekla, že bylinky vyzkouším (i když jim moc nevěřím a raději vsázím na normální stravu) a budu čekat na výsledky. 
Přišla mi tedy zelená krabička, která obsahovala platíčka s 60ti tobolkami. Tobolky obsahují účinné látky z petržele, kopřivy a jalovce. Jde tedy o bylinné složení, které podporuje odvodnění organismu šetrnou a přirozenou cestou. To zní dobře ne? Pokud se vám tedy v těle zadržuje voda, je to přesně produkt pro vás. Produkt je vhodný při oteklých nohou, při pocitu těžkých nohou, celulitidy (ááá tak tady se Kneipp trefil!) a nadměrného pocení. Já se hlásím jen k té celulitidě, kdy jsem se dnes docela zděsila a rozhodla se začít bojovat ať jsem do léta fit kočka.
Super, že Kneipp zaslal tento produkt na začátku jara, protože jaro je nejvhodnější období pro detox organismu. Přípravek podporuje látkovou výměnu. Pomáhá přirozenou cestou z organismu vyloučit škodlivé látky. Samozřejmě je důležitá i správná životospráva, pohyb a vyvážený jídelníček. Přípravek není lékem a nemá žádné kontraindikace, tzn. můžete ho užívat i v těhotenství, během kojení.
Doporčuje se užívat 2x až 4x denně 1 tobolku před hlavním jídlem, já zobu 3 tabletky za den. Pokud jde o účinky, tak po měsíci opravdu pravidelného zobání mohu říct, že se cítím lépe a mám víc energie. Celulitida je bohužel pořád na svém místě, ale samozřejmě, že to nedávám za vinu tobolkám. Jistě by to potřebovalo delší kůru a nejen tyhle bylinky. Každopádně pokud se vám v těle drží voda nebo vám otékají nohy, tak doporučuji tyto tobolky vyzkoušet. Dejte mi pak vědět jestli vám otoky zmizely. Cena těchto tobolek na odvodnění je 250 Kč.

Na závěr bych to shrnula takto: micelární voda je fajn, jen je hůře dostupná, protože se dá koupit jen přes internet a tobolky na odvodnění jsou myslím super, hlavně v jarních měsících než začneme zobat zeleninu a ovoce ze zahrádek.

CO NA OBA PRODUKTY ŘÍKÁTE? 


13 komentářů:

  1. Se zavodněním problém nemám. To bývá někdy způsobeno léky, znám mnoho holek v okolí co jim to udělala antikoncepce (ne že bych ji úplně odsuzovala), většinou to dělají takové ty hodně silné léky. Micelárka se mi líbí, 100ml množství, to by se hodila i na cesty a že je přírodní, tak na to slyším :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No micelárka má dobrou velikost, ale obal je docela těžký, takže do kabelky to asi nebude a jinak samozřejmě je možné, že zavodňování způsobují prášky :).

      Vymazat
  2. Presne ako píše Terezah-style nadomnou, tiež poznám z okolia zopár takých slečien :) ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo máte pravdu holky, ale někdo se zavodňuje i bez prášků :/.

      Vymazat
  3. Pro tabletky Kneipp jsem si dnes šla, všude ted o nich čtu, ale zarazila mě cena. Takže jsem vzala jinou, levnější značku.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  4. no dufam ze ti to pomoze ♥ ja zatial taketo problemy nemam

    http://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. Z tohoto článku mě nejvíc zaujaly tobolky na odvodnění, to je super věc a na jaro se to určitě hodí, protože přesně, jak říkáš, je to období detoxu :)

    Duben 2017 | Kosmetické oblíbenosti

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já myslím, že stojí za vyzkoušení, jen teda cena je vyšší :/.

      Vymazat
  6. Tobolek jsem si všimla v DMku :). Kači, mně přijde, že po vysazení antikoncepce se mi celulitida více objevila, no ale jak jsem teď najela na nový režim, tak doufám, že jídelníčkem a větším pohybem se jí zbavím, i když uvažuju o tom, že budu chodit i na ty masáže, co mi nohy pořádně prokrví a myslím, že v kombinaci ještě s tou masáží bych se jí mohla úplně zbavit

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No Veru trošku mám ten stejný pocit a proto jsem taky začala makat a doufám, že do léta něco zvládnu shodit :D. jinak já si teď každý den masíruju nožky sama :).

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...