úterý 30. května 2017

Wishlist: Zaful.com

Letošní jaro a léto vévodí módním kolekcím květinové vzory. Frčí taky holá ramena, rozevláté široké rukávy a volány. Nic nepokazíte výšivkou. V dnešním článku bych vám chtěla ukázat pár šatiček, které se mi moc líbí na e-shopu Zaful.com :). Mám sice spoustu letních šatů, ale vždycky si s novou sezónou nakoupím nějaké nové, třeba jen tak pro radost. V létě ráda nosím šatičky nad kolena a z lehkého vzdušného materiálu, takže přesně po takových jsem se dívala i na e-shopu Zaful.com a které mě zaujaly se podívejte v článku.
1
2
3
4
5
6
7
8
9

Tak co říkáte na můj výběr? Sama ještě nevím, po kterých sáhnu. Musím napřed pořádně provětrat svůj šatník.

MÁTE UŽ NAKOUPENÉ ŠATIČKY NA LÉTO?


13 komentářů:

  1. Nemám ,ale taky chci sáhnout po květinovým vzoru :) 2,5,6 jsou krásný kousky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No květinky a výšivky jsou teď moderní :). Takže taky budu vybírat i podle toho, moc se mi to líbí.

      Vymazat
  2. No opravdu některé kousky jsou nádherné :)

    OdpovědětVymazat
  3. Super wishlist, vsetke saty by som hned brala :))

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné kousky, určitě bych si vybrala. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  5. všetky sú krásne, veľmi sa mi páči že sú už len na pohľad všetky také ľahké a prievzdušné. Ja by som sa nevedela rozhodnúť ;D

    OdpovědětVymazat
  6. Joo, taky mám šatů poměrně dost ale s létem musím mít další :-D Letos jsem si stihla koupit troje a to neznamená že končím. Květinové vzory se mi moc líbí, mám v tak většinu šatů a přijde mi, že tenhle vzor nestárne. z těch tvých vyobrazených se mi líbí snad všechny akorát ty áčkové šaty nejsou úplně můj styl, spíš se mi na sobě nelíbí. První tři šaty ze začátku mají krásný vzor, takové lehké, nepřeplácané, fakt super. Na Zaful jsem nikdy nic nekupovala ale když to tak vidím, budu to muset napravit :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Šatiček mám dost, ale když jsem byla o něco mladší odmítala jsem nosit sukně a šaty. To mi sice zůstalo, ale občas na to dostanu vyloženě náladu :) Jinak z tvého výběru 9 a 5 se mi líbí úplně nejvíc :)

    Pauline’s Tiny World♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...