pondělí 11. července 2016

Krémový make-up s pudrovým efektem Ideal Fawless od Avonu

Dneska pro vás mám recenzi na krémový make-up s pudrovým efektem Ideal Flawless od Avonu Asi ho už znáte, ale pokud ne, tak si přečtěte, co na něj říkám já. Mám odstín natural beige a musím říct, že odstín mi sedí krásně. Tento make-up mám už delší dobu a často ho nosím v kabelce, protože na víčku je praktické větší zrcátko, takže se můžu upravit kdekoliv. 
Tento make-up je vhodný pro všechny typy pleti, takže i pro moji v létě se dost mastící a dokáže ji pěkně zmatnit. Dokonale sjednocuje barevný tón. Za co má u mě velké plus je to, že dokáže perfektně zakrýt rozšířené póry nebo jiné barevné skvrnky. Konzistence je lehoučká a krémová textura dokonale přilne k pleti, takže se vůbec neobjevují nechtěné šupinky. Snadno se nanáší a roztírá. Obsahuje speciální pigmenty, které dodají pleti přirozený vzhled. Make-up je na pleti vážně lehký, takže ideální i v letních měsících. V praktickém balení najdete zrcátko, jak jsem už psala, které je dostatečně velké a šikovnou houbičku, kterou můžete jednoduše a rychle make-up na pleť aplikovat. Protože, mám problém s rozšířenými póry na nose, tak je pro mě výhodou, že neucpává póry a pokožka může stále přirozeně dýchat. V létě taky oceníte, že má ochranný faktor SPF 15, myslím, že na tváře je to pořád málo, ale lepší 15 než nic.
Jedinou nevýhodou je, že mi teď v létě kvůli pocení nevydrží celý den, vydrží tak cca 5-6 hodin, ale pokud ho mám u sebe, tak se jen znovu máznu a není co řešit. Takže za sebe bych tento produkt doporučila, hlavně pokud hledáte něco, co se vejde do kabelky a nemusíte tahat štětec a ještě zrcátko, protože tohle všechno máte v jednom balení. 

Make-up Ideal Fawless od Avonu má 9 g a můžete ho koupit za 119 Kč.
JAKÝ MAKE-UP POUŽÍVÁTE V LÉTĚ VY? 
CO ŘÍKÁTE NA TENTO?


17 komentářů:

  1. Ahojky...

    Tak tento zazrak mam i ja, ale je pravda, ze v lete ( cervenec-srpen) nepouzivam zadne make-upy...
    Je opravdu k nezaplaceni.. treba rano kdyz si pospinkam dele :D
    Ze zacatku mi vadila ta divna konzistence, ale uz jsem si zvykla... Za sebe taky davam palec nahoru...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt, že se přes léto taky moc nemaluji, protože většinou nemám čas, ale když jdu do práce, tak si nějaký make-up nanesu :).

      Vymazat
  2. Já moc Avon v lásce nemám, ale tohle vypadá dobře :) Já nic takového podobněho jeste nezkoušela :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. Mne by tento make-up určite nevyhovoval, vyzerá, že má dosť tendenciu mastniť pleť. Ja momentálne používam len bb krémy, a nič iné by som v týchto horúčavách zrejme nezniesla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chce to vyzkoušet, já si ho nanesu vždy trošku a zapráším pudrem.

      Vymazat
  4. Vypadá skvěle. Teď přes léto používám maximálně bb krémy. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám doma jeden BB krém, ale tak nějak vše střídám podle nálady a podle toho, co mi zrovna padne pod ruku :D

      Vymazat
  5. V létě používám spíše BBčka. Ale z téhle řady mám pudr a ten je naprosto dokonalý.. :-) Je jemně mletý má světlý odstín, a pěkné krytí, takže když na věc přijde dá se použít samostatně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo na pudr jsem se taky dívala, ale zatím jsem nekupovala, ale moc děkuji za tip. :)

      Vymazat
  6. Trochu bojuji s barvou po aplikaci, zdá se mi, že fakt opravdu zanechává mastný film který jinak než pudrem stěží překryju .

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem s ním moc spokojená, tady je aspoň vidět, že jsme každá jiná :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tento makeup mi vôbec nevyhovoval. Všetky póry len zvýrazňoval a veľmi mi vadil púdrový efekt, ktorý bol strašne výrazný a vrásky sa zdôraznili. Okrem toho je ťažký a mastný. Hoci mám veľmi suchú pleť a uprednostňujem krémové a hutnejšie makeupy, tento bol už i na mňa príliš. Nepriedušný, na leto určite nevhodný, lebo sa v teple roztápa. Ja používam osvedčený makeup od Ryoru po celý rok. Aj v lete drží výborne a pleť sa pod ním nepotí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady je vidět, jak každému sedne něco jiného a jsem moc ráda za tvůj názor na tento produkt a tip na make-up od Ryoru mrknu se po něm :)

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...