neděle 17. července 2016

Biobeauty.cz: První pomoc na noc Fitne


Pěkný den, dnes jsem si pro vás připravila recenzi na produkt, který asi nebudete znát, ale určitě byste ho znát měli a věřím, že by pomohl leckteré z vás. Jde o FITNE Ústní spray Rescue/První pomoc na Noc Dr.Bach
Tento sprejík mi pomáhal ke zklidnění hlavně před státnicemi a od té doby ho používám skoro pravidelně. Dlouhou dobu jsem se totiž trápila se spánkem - buď jsem nemohla usnout, protože se mi hlavou honily různé myšlenky nebo jsem usnula, ale zdály se mi noční můry, takže můj spánek nebyl vůbec kvalitní a ráno jsem nebyla odpočatá a připravená normálně fungovat další den. Jsem docela nervák.

Sprej by měl pomoci v těchto případech:
- pokud potřebujete překonat šok, paniku, špatné zprávy, smutek, úzkost před pohovorem nebo lékařským vyšetřením
- pokud se bojíte zkoušek nebo testů ve škole
- pokud očekáváte nějakou špatnou zprávu nebo v případě, že se trápíte
- nebo pokud se běžně poraníte (podráždění kůže po holení, akné, citlivá pleť, porušená kůže, bodnutí, štípnutí nebo říznutí) 
Popis prodejce:
Produkty „první pomoci“ jsou vyrobeny v přísném souladu s recepturou Dr. Bacha a jsou označeny certifikátem BIO kvality a ECOCERT. První pomoc obsahuje následující esence: Plamének plotní, Snědek chocholikatý, Chmerek roční, Devaterník dvoubarvý, Netýkavka žláznatá, Jabloň lesní, Slivoň třešňová. Důležité je, že tento produkt není návykový a je vhodný pro celou rodinu, takže i pro děti! Sprej je vhodný pro vegany, neobsahuje gluteny ani laktózu.

Použití: 
4x denně nastříkat do úst nebo do vody a popíjet 
Já si ho, ale před spaním rovnou dvakrát šplíchnu do pusy a je hotovo. 

Sprej je ve skleněné menší lahvičce o obsahu 20 ml, která je tmavá, to proto, aby si kapky udržely všechny důležité látky. Vlastně všechny tinktury, kapky a další podobné produkty, by se měly uchovávat v tmavých sklenicích a neměly by se vystavovat slunci. Aplikace je jednoduchá pomocí spreje. Jednoduše stlačíte uzávěr, sprej krásně tekutinu rozprašuje.
Moje hodnocení:
Esence obsažené v ústním spreji na NOC vám pomohou nejen překonat problémy, které se v životě objeví, ale navíc pomohou v klidu a bez stresu usnout. Je to opravdu pecka! Napřed jsem byla docela skeptická, protože už jsem vyzkoušela různé přírodní kapičky a čaje na klidný spánek a jednou jsem spala pěkně a jednou zase ne. Ale z vlastní zkušenosti vím, že když si šplíchnu před spaním tento sprej spím jako miminko. Poprvé jsem sprej použila někdy před státnicemi, když vrcholilo stresové období a hlavou se mi honili polští literární autoři (studovala jsem Polskou filologii). Kapky mi pomohly alespoň na chvilku mozek vypnout a od všeho učení si odpočinout a pěkně se vyspat. Chuť spreje mi připomínala slivovici, kterou zrovna nemusím, ale po chvilce ta pachuť z úst zmizí, takže to není žádná katastrofa.

Pokud by vás sprej zaujal tak ho koupíte na stránkách biobeauty.cz za 488 Kč, ceny se nelekejte! Já sprej používám cca druhý měsíc a to docela pravidelně a jsem v polovině, občas ho použije i Honza a zkoušela i mamka a všichni jsme se shodli na tom, že opravdu FUNGUJE a to okamžitě! Před spaním si ho šplíchnu do úst a do pěti minut spím. 

MÁTE TAKÉ PROBLÉMY SE SPÁNKEM? 
JAK S NIMI BOJUJETE VY?


2 komentáře:

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...