čtvrtek 7. července 2016

Dva přírodní šampony - NEOBIO a LOGONA

Dneska pro vás mám recenzi rovnou dvou šamponů z e-shopu biobeauty.cz. Jak už můžete vědět šampony většinou střídám, mám najednou otevřené třeba čtyři a podle nálady a parfemace si zrovna vyberu, který použiju. Dneska vám napíšu o dvou, které zastupují přírodní kosmetiku a konkrétně značky LOGONA a NEOBIO.
LOGONA Pěstící šampon Kopřiva
Tento šampon je vhodný pro celou rodinu a taky pro všechny typy vlasů. Takže jde o takový univerzální šampon, který si sebou můžete vzít třeba na dovolenou a používat ho všichni. Je v plastovém tmavě zeleném obalu o obsahu 250 ml. Na obalu se mi líbí, že když je šampon kopřivový je na něm malý obrázek kopřivy. Je vhodný pro každodenní použití. Šampon obsahuje kombinaci mycích substancí na rostlinném základě. Vlasy jsou po umytí vzdušné, lesklé a svěží. 
Cena šamponu je 250 Kč a můžete ho koupit zde
NEOBIO Šampon Sensitiv Bio Aloe Vera
Šampon je vhodný pro citlivou pokožku a není nijak parfemovaný. Šampon Sensitiv pro citlivou pokožku. Bez parfemace. Šampon je v plastovém obalu o obsahu 250 ml. Obsahuje rostlinný glycerin, který udržuje pokožku hlavy v rovnováze a pěkně hydratovanou. S vysušováním pokožky na hlavě po umytí jsem měla problém třeba s šampony od Yves Rocher. Tento šampon je vhodný pro každodenní použití. 
Můžete ho koupit za 118 Kč zde.

UŽ JSTE O ZNAČKÁCH SLYŠELY? 
JAKÁ PŘÍRODNÍ ZNAČKA JE VAŠE NEJ?


10 komentářů:

  1. Ja tyhle značky moc neznám, ale neco malo jsem o nich slyšela :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. Značky jsem nezkoušela, ale zaujal mě ten od neobio :)

    Festivalové nezbytnosti

    OdpovědětVymazat
  3. Logonu používam bežne, ale nie šampóny, skôr lávovú zem. Inak, potešila by informácia či je Logona šampón bez sulfátov?

    Daniela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na netu jsem našla že šampony Logona neobsahují sulfáty :)

      Vymazat
  4. Oba dva vypadají zajímavě, ale 250,- za kopřivák je... moc. Škoda :(

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  5. Znacky nepoznam :/ ale vyzeraju v pohode, az na tu cenu.. Musim si rozsirit obzory :D

    http://beautyshopaholik.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Něco málo jsem o těchto značkách slyšela a ráda bych našla dobrý a kvalitní přírodní šampon.


    | KOSMETIKA PŘÍRODNĚ |

    OdpovědětVymazat
  7. Značku neznám, ale kopřivový šampon mě zaujal. Můj táta vždycky používal kopřivu a mě ten šampon vždy dodával celkem slušný objem. Nevím, jaká to byla značka.
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...