neděle 24. července 2016

Pleva: Krém na akné a pleťová voda + SOUTĚŽ UKONČENA

VÝHERKYNÍ SE STALA MARMALYOD!!
GRATULUJI!

Dneska pro vás mám druhou polovinou recenzí na produkty firmy Pleva, které jsou přímo od včeliček a dokonale se postarají o vaši pleť. Pozor dnes budu psát o produktech, o které si budete moci zasoutěžit!
Dalšími produkty, které jsem k vyzkoušení dostala byly Krém na akné a Pleťová voda. Oba produkty jsou zabalené společně v jedné papírové krabičce. A musím říct, že se balení opět moc povedlo.

Pleťová voda
Pleťová voda je v hnědé lahvičce o obsahu 120 g pro aplikaci jí stačí na tamponek nakapat opravdu troška, takže i malá lahvička vám vydrží delší dobu. Pleťová voda obsahuje propolis a extrakty z mořských řas. K vůni bych dodala jen to, že cítím klasickou propolisovou tinkturu s kapkou lihu :D. Po použití je pleť krásně čistá a nečistoty zůstaly na tamponku. 

Krém na akné
Krém je v plastové tubě o obsahu 50 g a nádherně voní po medu a propolisu! Používám ho jako poslední část péče o pleť, která začíná peelingem, pokračuje maskou, pleťovou vodou a nakonec si dávám tento krém. Krém je naprosto dokonalý! Na pleti je lehký, vhodný i v těchto horkých letních dnech. Za chviličku se krásně vstřebá a pokožka je krásně hladká a jemná. Krém je určen speciálně pro problematickou pleť, takže ho používá i Honza, kterého trápí pokožka asi víc než mě a ten si ho taky nemůže vynachválit. Obsahuje propolis a extrakty z mořských řas. Tyto dvě složky omezují tvorbu mazu, působí hojivě a působí proti rozvoji mikroorganizmů. 
Celou sadu, kterou fakt vřele doporučuji, můžete koupit za 213 Kč na tomto odkazu. Samozřejmě na stránkách kosmetiky Pleva najdete i každý produkt zvlášť, ale já vám doporučuji právě tuto výhodnější sadu i s maskou a peelingem, ať máte péči kompletní.

... SOUTĚŽ ...
Můžete soutěžit ojeden balíček, který obsahuje krém na akné a pleťovou vodu od značky Pleva. 

Pravidla soutěže:
1. Sledovat blog přes GFC (v pravém sloupci)
2. Napsat mi do komentáře e-mail + jména, pod kterými blog sledujete (GFC)

+ můžete soutěž sdílet (za sdílení si můžete napsat další soutěžní komentář)
+ můžete mě sledovat na IG - @blogbeautybyk (za sledování si můžete napsat další soutěžní komentář)
+ můžete mě sledovat na FB - LIKE na Beauty by K. ZDE (za sledování si můžete napsat další soutěžní komentář)

Tzn. maximálně můžete napsat až 4 soutěžní komentáře a zvýšit, tak svoji šanci na výhru.. 
Soutěž je pouze pro ČR a SR a bude ukončena 30.7. v 19:00

Výherkyni vyberu pomocí random.org a budu ji kontaktovat prostřednictvím e-mailu, který uvede v komentáři. Pokud mi na mail do 3 dnů neodpoví, budu losovat znovu.

PŘEJI HODNĚ ŠTĚSTÍ


29 komentářů:

  1. Tohle bych chtěla pro dceru, proto soutěžím :-)
    GFC: Michaela Barthová
    Mail: siraelxy@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Taky tě sleduji na FB: Siraelxy blogspot
    Mail: siraelxy@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Já na akné dost trpím, v poslední době se mi to opět zhoršilo, takže vyhledávám něco, co mi pomůže. Tento balíček vypadá moc krásně :)
    GFC: Markéta Štefková
    email: stefkova.ma@email.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Na facebooku tě sleduji jako Markéta Štefková
    email: stefkova.ma@email.cz

    OdpovědětVymazat
  5. GFC - Kristýna Košuličová
    tynka.kosulicova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. popravdě moc akné nemám a netrpívám něj ale dost mě teda zaujala ta plěťová voda ♥
    FB - Kikina Kristýna Košuličová
    tynka.kosulicova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. popravdě moc akné nemám a netrpívám něj ale dost mě teda zaujala ta plěťová voda ♥
    FB - Kikina Kristýna Košuličová
    tynka.kosulicova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Sleduju jako Blanka S. nebo FitBlanka...už nevím :D
    blanka.skulavikova@seznam.cz
    Super soutěž :)

    OdpovědětVymazat
  9. GFC: marmaloyd
    Med mi nechutí, ale milujem jeho vôňu v kozmetike.
    marmaloyd@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  10. FB: Citronella Citronelli
    marmaloyd@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Sleduji přes GFC jako Ms.Luccy
    Přípravky na akné by se mi hodily :)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Mě se líbí balení :)
    GFC Miška
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  13. Sleduji tě jako Terezah-style
    S akné bojuji ale poslední dobou za pomoci přírodního mýdla se trochu zmírnilo.
    mail: terezka0000@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Na FB sleduji pod jménem Tereza Hájková

    OdpovědětVymazat
  15. Na Instagramu pod jménem terezah.style

    OdpovědětVymazat
  16. Značku Pleva neznám, ale ráda bych vyzkoušela.

    Sleduji tě jako Sabina Krejčová
    e-mail: sabina.krejcova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Sleduji na instagramu jako inkablogger
    e-mail: sabina.krejcova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Sleduji na FB jako Sabča Krejčová
    e-mail: sabina.krejcova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  19. GFC Jana Janotová, yanacze@yahoo.com

    OdpovědětVymazat
  20. Akné mě bohužel trápí, takže bych případnou výhru využila maximálně :) GFC YoungMamaStyle cz, youngmamastyle@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Akné mě šíleně trápí, takže bych využila.
    GFC: Klára Němcová
    email: kerinicaopica@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Na instagramu tě sleduju pod jménem : Klarr_ush
    email: kerinicaopica@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Na fb tě sleduju jako Klára Němcová
    email: kerinicaopica@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Na fb jsem sdílela na můj profil :) (profil: Klára Němcová)
    email: kerinicaopica@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Během jara a léta mi vždycky vyleze na obličeji, hlavně na čele a nose, akné a je to děs. Takže by se to určitě hodilo:)
    GFC: Adéla U.
    E-mail: Adela.Uldrichova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. FB - Adéla Uldrichová
    E-mail: Adela.Uldrichova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. IG: adela_uldrichova
    E-mail: Adela.Uldrichova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...