sobota 2. července 2016

Sante: Jemný krémový make-up No. 03

Dneska pro vás mám tip na jeden fajn lehký make-up vhodný na léto. V poslední době zkouším nějaké nové make-upy. Stále hledám ten správný odstín a značku. Dostala jsem možnost vyzkoušet tento jemný krémový make-up od značky Sante a vybrala jsem si odstín No. 03 sunny beige
Make-up je v plastovém obalu o obsahu 30 ml s pumpičkovým aplikátorem, tuto formu aplikace mám nejraději, protože mi většinou stačí jedna pumpička na celý obličej a zbytečně, tak s produkty neplýtvám. Když jsem make-up zkoušela na ruce, tak jsem si nebyla jistá jestli jsem trefila odstín, ale když jsem ho pěkně rozetřela a odstín se sjednotil, tak jsem byla s výsledkem spokojená. Přijde mi, že barevný tón je trošku do oranžova, ale když ho pěkně na pleti rozmažete a do pokožky zapracujete, tak není co řešit. Myslí, že výraznější pupínky, ale nezakryje, doporučuji pupínky zapatlat korektorem. Je na pleti krásně lehký, takže na léto super. 

Jde o krémový make-up se vzácnými minerálními pigmenty. Na pleti by měl vytvořit sametový a souměrný barevný odstín a pokožku by měl zanechávat svěží. Musím říct, že toto vše splňuje. Nanášela jsem ho normálně rukou a rozetřela jsme ho na pleti jako krém, na pokožce vytvořil jednolitou vrstvu a neměla jsem pocit, že mám na sobě vrstvu make-upu, ale pokožka mohla stále svobodně dýchat. Tento make-up obsahuje drahocenou jojobu, cupuacu máslo a extrakt z granátových jablíček. Neobsahuje parafíny ani silikony, takže velké plus! Produkt je vhodný pro všechny typy pleti.


Pokud vás make-up zaujal můžete ho koupit za 435 Kč třeba na stránkách biobeauty.cz

UŽ JSTE ZKOUŠELY NĚJAKÉ PRODUKTY TÉTO ZNAČKY? 
CO ŘÍKÁTE NA MAKE-UP?


9 komentářů:

  1. Sante zbožňujem, mám CC krém a je skvelý (: akurát mi dochádza, takže si budem objednávať ďalší.

    Lifestyle & beauty by Daniela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. CC krém bych od Sante taky ráda vyzkoušela, mrknu na něj :)

      Vymazat
  2. Tuhle značku neznám moc, ale makeup vypadá dobře :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. Značku vůbec neznám, ale make-up vypadá fakt dobře :)

    My June 2016

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá dobře, ale cena je docela vysoká :) Já používám make-up od Avonu, ale velmi málo a na kruhy pod očima :)
    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
  5. Great post dear <3

    ohladymania.blogspot.com

    .

    OdpovědětVymazat
  6. Vyzera celkom dobre :) ja tiez hladam prave nieco vhodne na leto

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...