pátek 1. července 2016

Brandnooze box - červen 2016

Včerejší den byl celý docela hektický. Přišlo mi, že nemůžu stihnout všechno, co jsem si naplánovala a taky, že jsem všechno nestihla. Musela jsem po práci jet na poštu vyzvednout bradnooze box, do Olomouce vyzvednout odložené šaty na promoci, vyzvednout klíče od chaty a recept u doktorky. Potom mě čekal přejezd pro Honzu do práce a doma výroba malinové šťávy (na tu pro vás chystám recept, tak doufám, že se vám bude líbit a třeba malinovku vyzkoušíte, klidně mi napište do komentářů, jestli by vás zajímal). Jo a do toho jsem ještě pekla kuře :D a o balení na chatu ani nemluvím, to jsem teda nestihla. Všechno až na to balení jsem stihla, takže docela úspěch, co myslíte? No zpět k boxu. Už, když jsme si nesla balíček domů, tak jsem poznala, že v něm bude zase nějaké láhev, protože se z boxu ozývaly zvuky přelévající se vody ve sklenici. Balík jsem rozbalovala, až potom, co jsem se vrátila z města, ale stihla jsem ještě všechny produkty nafotit, ale možná už fotky nebudou tak OK, přece jen už bylo asi půl 8 večer. Tak se jdeme mrknout, co v červnovém boxu bylo.



Box mě uvítal slovy: Hola, léto, vítej! A protože mám léto a vše s ním spojené moc ráda (je to moje nej roční období), tak se mi pozdrav líbil :D. Box ještě obsahoval letáčky, upozorňující na sladkosti a akce, ale ty jsem ani nečetla a hned vyhodila.

Boneco Dijon Premium
Cena 28,90 Kč (139 g)
Jde o speciální hořčici, která má být výrazněji pálivá, no popravdě nic pro mě, ale dneska chceme jet na chatu, takže ji určitě přibalíme s sebou a věřím, že se ke grilovanému masíčku bude hodit.


Vest Tyčinky solené
Cena 19,90 Kč (150 g)
Na oslavu výročí 20 let, firma uvedla na trh retro edici slavných tyčinek v obalech s grafikou z roku 1996. Krabička mi teda moc retro nepřišla, že jde o retro jsem si musela přečíst v popisu, ale obal je super. Bereme je na chatu! Super je, že je obal papírový, nemám ty plastové moc ráda.


Haribo F!ZZ MIAMI
Cena 19,90 Kč (85 g)
V boxu byly dvě menší (30 g) balení kyselých proužků. A protože jezdíme na výlety se dvěma dětmi, tak je podarujeme a nebudou se hádat.


Babiččina Volba Hladká mouka na kynuté těsto
Cena 23,90 Kč (1 kg)
No a co by to bylo za droždí bez mouky. Takže v boxy byla i mouka a té není doma nikdy dost. U popisu mouky byl další recept na Makový chlebíček, ten mě teda taky dost zaujal, protože si doma děláme makový závin a toto by mohlo být něco podobného. Dost se mi líbí, že u produktů je vždy recept jako inspirace.

Bittersweet Original Bitter Cola
Cena 25-35 Kč
Když jsem v balíku uviděla skleněnou lahev, tak jsem si pomyslela, co to zase bude za nealko pivo :D, Ale jde o Colu, tu na chytě určitě vypijeme.

Jupí Melounové Mojito
Cena 56,90 Kč (0,7l)
Melou, limetka a máta jsou ta skvělá kombinace na léto. Sirup je svěží, bez konzervantů, umělých barviv a sladidel. I když jsem za poslední týden udělala asi 5 litrů malinové šťávy a pokračuji ve výrobě dál, dokud nedojdou maliny, tak tento sirup si u nás místečko najde.
 

Bebe Dobré ráno NaMěkko s kousky čokolády
Cena 10,90 Kč (50 g)
Jedno Bebe Na Měkko už jsem v boxu měla myslím, před dvěma měsíci a šlo o brusinkovou variantu, tuto čokoládovou už jsme i jendou kupovaly na zkoušku v obchodě a musím říct, že mi tato čokoládová varianta chutná víc než ta ovocná. Nemám totiž ráda sušené ovoce v sušenkách a sladkých tyčinkách, vždy si hledám tyčinky jen s oříšky.

Fidorka Mléčná s kávovou náplní
Cena 10,90 Kč (30g)
Fidorka mi vždycky připomínala medaily. Škoda, že byla v boxu zrovna kávová, protože vůni kávy ani samotnou kávu v jídle nemám ráda, teda až na tiramisu, to miluji. Ale v rodině ji určitě někdo slupne.

Ahmed tea Cold Brew
Jde o ledové čaje, které stačí zalít studenou vodou. Taky si je vezmeme na chatu ať všichni ochutnají :D.

Chupa Chups Big Babol Fun Berries
Cena 10,90 Kč
Protože, je léto období různých výletů na, tak se mi hodí i tyto žvýkačky. Občas bereme děti Honzové sestry na různé výlety, takže ty budou skákat radostí z těchto žvýkaček. Jinak jde o novou příchuť. A s těmito žvýkačkami se prý dají dělat ty největší bubliny, já to nemůžu posoudit bubliny dělat neumím, ale myslím, že děti nám to předvedou :D. Už vidím ty ulepené ksichtíky. Ale vlhčené ubrousky to jistí! 

Noli Sušené droždí
Cena 5 Kč (7 g)
No tak toto droždí vidím poprvé většinou kupuji čerstvé droždí nebo droždí s vlaštovkou a nebo Dr. Oetker zelené. Ale ráda vyzkouším i toto. Droždí většinou používáme, když si pečeme domácí pečivo. V popisu byl i recept na Pečené langoše, který vypadá dost lákavě, takže určitě vyzkoušíme.

Mentos Shakies
Cena 17,90 Kč
No tyto mentosky byly už v minulém balení a moc nám chutnaly, takže další balení se hodí.
Dr. Oetker Zlatý klas
Cena 9 Kč (40 g)
Krémový prášek určitě využiji při pečení nějakého letního koláče. Ani jsem netušila, že se něco takového v obchodech prodává, tak si musím přípravu důkladně nastudovat, abych potom nedopadla jako když pekl pejsek s kočičkou. Cena mi přijde taky fajn, takže pokud budu spokojená, tak bych se po něm mrkla i v obchodě, mám v létě raději krémové a želatinové buchty než sušší buchty. V soupisu všech produktů byl i recept na Kreméš, tak možná si recept poupravím a udělám moučník s ovocem.

Kotányi Rub Orient
Jde o hrubě mleté grilovací koření přišlo ve správnou dobu na chatě budeme grilovat každý den, tak jsem zvědavá, jestli padne celé nebo ještě povezu domů, ale moc s tím nepočítám :D.

CO NA BOX ŘÍKÁTE VY?



10 komentářů:

  1. Já jsem strašně spokojená, za mě jeden z nejpovedenějších obsahů. Hlavně mě potěšil melounový sirup.
    Giveaway / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych s ním byla opět spokojená :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tento box vypadá opravdu moc dobře :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já v něm neměla grilovací koření ;-). Ale jinak jsem byla spokojená, byť mne zklamal Bittersweet (ale jsem ráda, že jsem ho mohla vyzkoušet, sama bych si ho asi nekoupila). Už mám taky článek na blogu o dojmech z něj.

    OdpovědětVymazat
  5. Jak ti chutnala BitterSweet cola? :D

    Já ji dala kolovat celé rodině a bohužel nikomu nechutnala - každý řekl hned "fuuj" :D

    INKA lifestyle blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No taky nám nechutnala :D bylo to fakt dost hořké.

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...