pátek 29. července 2016

Brandnooze box - červenec 2016

Pěkný den!
Asi o půl 5 mi pošťák doručil dalšího "zeleňáka" a tak pro vás mám již tradiční unboxing. V příspěvku si můžete přečíst, co se v boxu skrývalo a jak jsem byla s obsahem spokojená/nespokojená.

Develey Dresink
39,90 Kč (200ml)
Začneme Jogurtovým dresinkem. Jsem moc ráda, že jsem v boxu neměla Francouzský dresink, ale právě ten jogurtový (v boxu mohla být buď ten nebo ten). Často si k masu, bramborám nebo třeba ke grilované zelenině dávám jen jogurt nebo zakysanou smetanu, tak jsem ráda, že vyzkouším zase trošku něco jiného. U dresinků se často dívám na složení, protože jsou většinou plné dochucoval a Éček, ale tento mě potěšil. Ve složení najdete vodu, olej, nízkotučný jogurt, ocet, cukr a kukuřičný škrob. Jsem zvědavá, jak bude chutnat.

Vitana Gurmánské koření
22,90 Kč (25-30 g)
Já jsem v boxu měla koření ve variantě Gurmánské kuře. Super, super, super! Vepřové jíme opravdu jen výjimečně, ale kuřecí nebo krůtí maso máme každý víkend, takže se koření určitě bude hodit. Při pročítání složení jsem narazila na větu, že produkt může obsahovat mléko, tak to jsem zvědavá, jestli to Honza zvládne nebo si budu gurmánské koření užívat sama. Byla jsem zvědavá, jak bude koření vonět, no a to už jsem tak dvakrát nadšená nebyla :D. Koření voní dost po citronu, rozmarýnu a estragonu. A kombinace cukru a česneku. No nevím nevím,ale každopádně vyzkouším.


Tuc Sweet Chili
19,90 Kč (100g)
Už prosím nééé nic s chilli nebo extra pálivé. tohle je asi jediná věc z boxu, která mě nepotěšila, ale tak snad nebudou sušenky pálit moc. Jinak jsou ještě dvě nové varianty TUC Barbecue a TUC Roasted Chicken. Z těchto tří novinek bych nejraději ochutnala to kuřátko.

Maggi Dobré polévky
39,90 Kč (55-82 g)
V boxu mohla být polévka buď knedlíčková, cibulová, fazolová nebo bramboračka. Já miluji brambory a shodou okolností jsme v boxu měla bramboračku. Takže polévka dobrá a určitě si ji nechám, až pojedeme na dovču, bude se hodit. Doma totiž normálně "pytlíkovky" nevaříme. Polívka je rozdělená jakoby ve dvou oddělitelných částech brambory v jedné polovině a houby a koření v druhé. No, ale ta cena to je mazec.

Oreo Chocolate Créme
34,90 Kč (176 g)
Oreo sušenky jsou dobrota. Ta se u nás doma určitě rychle sní. Schválně mi napište jestli jíte oreo podle rituálu tedy: otoč - olízni - omlékuj? Já teda rituál nedodržuji.

Milka Sensations
39,90 Kč (156 g)
Tak toto je novinka léta 2016. Jde o křupavé sušenky s jemnou čokoládovou náplní a kousky čokolády Milka. Prý se dají sušenky i ohřát, tak na to jsem zvědavá. Teplé by mi mohly chutnat ještě mnohem víc.

Nestlé Golden Minis
89,90 Kč (375 g)
Nakonec produkt, který zabíral více než polovinu boxu. Křupavé cereálie s chutí sušenek. Musím se přiznat, že já tyhle drahé cereálie nemám ráda, raději si udělám vločky doma, ale Honza si je občas koupí, když ho honí mlsná. Ale má to spíš místo něčeho sladkého, ale nesype si toho kilo na snídani.


CO NA PRODUKTY ŘÍKÁTE VY?


17 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Taky jsem spokojená, myslím, že tentokrát se povedl :)

      Vymazat
  2. Brala bych temer vse. az na polevku... A na nove oreo se tesim... ja ho vzdy omlekuji cele :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oreo už jsem zkoušela, ale neomlékovala jsem, tak ještě musím zkusit s mlékem.

      Vymazat
  3. To OREO *____* Aj tá poliveka vyzerá skvelo :3
    Vii,

    OdpovědětVymazat
  4. Milku a oreo sladkost bych snědla hned :) A dala bych si grilovaný masátko s jogurtovým dresinkem :)

    OdpovědětVymazat
  5. Myslím, že celkem pěkný balíček, využila bych všechno. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  6. Já zase ráda pálivé, takže tucky mě potěšily :) Mně zase neudělal radost ten zbytek jako to koření, dresink a polévka :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak je dobře, že si v boxu každý najde něco pro sebe.

      Vymazat
  7. Tento je super! Dostala jsem chut na Milku :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  8. Tento box měl sice méně produktů, ale naštěstí jde o novinky a věci, které se u nás sní :)
    Milku jsem zkoušela v teplé variantě a byla výýýborná! :)

    INKA lifestyle blog

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...