středa 18. října 2017

Můj super box: Balíček plný kosmetiky + SOUTĚŽ UKONČENA

Minulý měsíc jsem narazila na žhavou novinku v oblasti boxů s překvapením. Na FB jsem našla stránku Můj Super Box a hned jsem si na vyzkoušení objednala jeden box s kosmetikou a ještě jeden box s jídlem. V minulém týdnu ke mě dorazil první boxík plný kosmetických produktů, tak se pojďte mrknout, co obsahoval.

V pátek mi pošťák dovezl do práce velkou barevnou krabici a já jsem se nemohla dočkat až se doma podívám na její obsah. Po otevření jsem byla ráda, že toho je v boxu docela dost a všechny produkty mě zaujaly. Jde převážně o produkty běžně dostupné v drogeriích. Jediné, co bych na balení vylepšila, tak vyplnění boxu. Myslím že je praktické, když jsou boxy vyplněné papírovými proužky nebo dřevěnou slámou. 

Klorane výživný sprchový gel Bonne Humeur
Tento produkt mě teda hodně zaujal. Značka je pro mě novinkou, zatím jsem o ní jen četla, ale nic jsem nevyzkoušela, tak jsem ráda, že to můžu konečně změnit. Sprchový gel je bez mýdla a má přirozené pH pro pokožku. Je vhodný pro citlivou pokožku. 
Cena: 160,- Kč
Dermacol Aroma Ritual Foam Bath
Pěna do koupele mi udělala opravdu velkou radost, protože si pěnu plnou vany dopřávám docela často. Teď o to víc, když je venku větší zima a dříve tma. Jinak produkty Aroma Ritual mám moc ráda, ale pěnu jsem ještě nezkoušela a vůně Hrozny s limetou je skvělá, připomíná mi vůni Huba Buba (dětská žvýkačka mého mládí). 
Cena: 99,- Kč
Ziaja Kozí mléko krém na ruce
Z této "kozí" řady od značky Ziaja, jsem už nějaké produkty vyzkoušela, ale krém na ruce zatím ne. Moc ráda se do zkoušení pustím. Krém má regenerovat suchou a málo pružnou pokožku. Obsahuje vitamín A, E a B5. Dokonce posiluje nehty a snižuje sklon k třepení a lámání nehtů. 
Cena: 69,- Kč
Astrid Beauty Elixir Hedvábný čistící pleťový olej
Tento olej jsme měla díky značce Astrid již možnost vyzkoušet. Zrovna mi moc nesedl, ale asi mu dám druhou šanci a vyzkouším ho znovu. 
Cena: 99,90 Kč
Mixa Hyalurogel RICH
Mixa má skvělé pleťové krémy, ale protože tento je pro suchou pleť asi bych ho momentálně nevyužila, tak s ním udělám radost někomu jinému. 
Cena: 249,- Kč
Oriflame řasenka The One No Compromise
Z řasenky mám radost. Řasenky si v Oriflame kupuji a tak jsem ráda, že můžu vyzkoušet další kousek. Jde o voděodolnou řasenku. která má řasy oddělit, dodat jim dokonalý objem i tvar. A měla by se dát odlíčit jen teplou vodou. No uvidíme, tu určitě vyzkouším.
Cena: 299,- Kč
Tetesept krémovo-pěnivá sůl Medové mléko
Jak už jsem psala, tak voňavou relaxační koupel mám moc ráda a tak jsem měla radost i z tohoto pytlíčku. Obsahuje pečující oleje, mořskou sůl, mléčné proteiny, med a aloe vera. 
Cena: 49,90 Kč

7th Heaven Uhelná slupovací maska
Od slupovacích masek jsem v poslední době docela upustila, protože mi přišlo, že moc nefungovaly a moje černé tečky byly pořád na svém místě. Každopádně dám masce šanci a vyzkouším ji. Třeba překvapí. 
Cena: 42,90 Kč
Linteo Intimní vlhčené ubrousky - Herbal 10 ks
Vlhčené ubrousky se hodí vždycky a o to víc, když jde o balení do kabelky nebo do batohu na cesty. Normálně tedy kupujeme neparfemované, ale tyto taky využijeme. Ubrousky obsahují výtažek z heřmánku, měsíčku lékařského a šťávu z aloe vera.
Cena: 29,- Kč

Žvýkačky Mentos Pure Fresh
Žvýkačky bych v balíčku kosmetických produktů tedy nečekala, ale hned při prozkoumávání obsahu krabice jsem si jednu žvýkačku vzala (měla jsem chuť na něco sladkého). Žvýkačky jsou na mě sladké až moc, ale jsou fajn a určitě je využiju. 
Cena: 29,90 Kč
Linteo Vatové polštářky - maxi ovál 40 ks
Tamponky obsahují ionty stříbra, které příznivě působí na problematickou pleť a napomáhají boji s viry a bakteriemi. Já tyto větší oválky miluju. Už jsem si je několikrát koupila (od jiných značek) a vždy jsem byla moc spokojená. Teď doma zrovna žádné nemám, takže se mi balení hodí.
Cena: 34,90 Kč
Abych to shrnula, tak tento box obsahoval celkem 11 produktů. Všechny produkty mě mile překvapily. Našla jsem v boxu i dost produktů, které jsem ještě nezkoušela, takže to pro mě budou premiéry. Cena tohoto boxu byla 449 Kč včetně pošty což mi přijde v pohodě. Více informací o boxu najdete na stránce www.mujsuperbox.cz.

SOUTĚŽ
A nakonec tohoto článku mám pro vás soutěž o pleťový krém Mixa Hyalurogel RICH, který byl v boxu a jak jsem psala já bych ho momentálně nevyužila.

Podmínka soutěže:
Sledovat můj blog přes GFC (Google Friend Connect) , na Facebooku nebo na Instagramu a napsat mi do komentáře jméno/přezdívku, pod kterou blog sleduješ.

VÝHERNÍM KOMENTÁŘEM JE Č. 12

Výherkyni budu kontaktovat e-mailem (pokud mi ho do komentáře uvede, pokud ne, tak se mi musí ozvat sama). Na odpověď budu čekat 3 dny, potom losuji znovu. Výherkyni oznámím na FB. Soutěž ukončím 25.10. někdy večer a zapojit se můžete pokud máte doručovací adresu v ČR nebo SR. Budu se těšit na všechny vaše milé komentáře. 

ZAUJAL VÁS TENTO BOX? 
KTERÝ PRODUKT BY SE VÁM NEJVÍC LÍBIL?


19 komentářů:

  1. sleduji na FB Zdenka Hrubčíková ...sdílím :Zdeniada@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. GFC Mirka Škampová, FB Miroslava Škampová
    miuka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Mixu mám ráda ☺ Na FB Petra Vojtěch, GFC Petra Šebestová, insta Sebestovi, petra.sebestova1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Sleduji na FB Vendula Janků
    kutrovavendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. GFC slovakovairca95
    FB Irenka Slováková
    slovakovairca95@seznam.cz

    Na tento box jsem již na internetu koukala, ale neobjednala. Další si objednám, vypadá skvěle.

    OdpovědětVymazat
  6. Gfc, fb eva richterová Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj,
    Mixa je super. Sleduji tě jako Hanka Blažková, na FB jako Hanča Číča Blažková a můj email je hanicka.cica@seznam.cz.
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  8. :-) Já soutěžit nechci. Box jsem si také objednala, na blogu mám recenzi a popravdě nevím co s krémem budu dělat protože tyhle produkty na pleť už dlouho nepoužívám a ani používat nechci. Jinak jsem s obsahem boxu spokojená ale mám lehce smíšené pocity. Na to že to byl jejich první box jsem očekávala větší překvápko v podobě novinek. O vyplnění krabice něčím jsem psala i ve svém článku, takže naprostý souhlas. Celkově ale mohu říct, že všechno využiji.

    OdpovědětVymazat
  9. sleduji na FB: Jana Janulka Flegrová, e-mail: kopretinka294@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. sleduji na facebooku jako Marie Ručková, email: Ruckova.Marie@seznam.cz
    Nejvíce mě zaujal výrobek od Klorane, od nich jsem ještě nic neměla :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj :)) Giveaway vypadá moc pěkně :3
    Gfc Renata Okáčová
    FB Renata Okáčová
    Reninan@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Sleduji Vás na IG jako petrafer, petra.ferencikova@seznam.cz Zaujal mě Klorane, všude čtu samou chválu :)

    OdpovědětVymazat
  13. ahoj, sleduji přes GFC i FB pod jménem Simona Zahrádková, mail: ssimka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Sleduji GFC a FB jako Petra Brázdová. brazdova.p@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Sleduji na GFC jako Klára Odehnalová.
    klara.odehnalova1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Ahojky Kaci...

    Tak tentokrat se do souteze prihlasim i ja.. Jelikoz Mixa je spolecne s Astridem, to, co moji pleti plne vyhovuje a konecne nemam zadnou krupicku na čele a podobne..
    Bohuzel si musim priznat, ze nejsem nejmladsi a proto je potreba se o plet starat..A moje citliva a sucha plet si uz vyzaduje patricnou kosmetiku..

    Koukala jsem na obsah boxiku, tak mam doma odlicovaci olej od Astridu a mam na nej smisene pocity... Mam ho sotva 3 tydny a nevim jestli si ho jeste nekdy koupim nebo jestli bude stalice v me kosmeticke krabici..

    Sleduji jako Ve Mu
    FB: Veronika Muniková
    v.e.r.d.a@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Ahojky Kaci, dekuji za dalsi super clanek a inspiraci - neodolala jsem a tez sla pro peny :) a mam rovnou 2, tu co ty a jeste irskou kavu :) jsou luxusni!!! Kremik od Mixy bych brala vsemi deseti,protoze mam suchou a ty od Mixy jsou prave dokonale. Hodne stesti vsem a sleduji na fb i inst jako anicka slunicko (annnicka@post.cz)

    OdpovědětVymazat
  18. Přes GFC odebírám jako marcrazy2@gmail.com, na FB sleduji jako libuska.krizova, na IG jako marcrazy.marcrazy a mailík mám marcrazy@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Krásný článek, zhltla jsem ho celý :) Odebírám jako Jana K, na fb Jana Kiki. jakinaki@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...