čtvrtek 12. října 2017

Dermomed: Krém na ruce Aloe Vera a granátové jablko

S podzimem potřebujeme zase ruce o něco víc chránit. V dnešním článku se podíváme na zoubek krému na ruce značky Dermomed. Je to moje první setkání s touto značkou a musím říct, že krém na ruce se mi zamlouvá, takže bych se nebránila dalším produktům. Tak jdeme na recenzi.

Krém na ruce je v bílé plastové tubě se zeleným víčkem. Obal je pěkně barevný, působí svěže. Krém obsahuje extrakt z aloe vera, který má antioxidační a regenerační účinky. Líbí se mi, že krém neobsahuje parabeny. Opravdu vyživuje pokožku rukou do hloubky. 
Konzistence krému je krásně krémová a dobře se do pokožky vstřebává. Nezanechává mastný povrch a krááásně voní, ani nevím k čemu bych vůni přirovnala. Jde o sladkou ovocnou vůni. Snad to granátové jablko? Určitě ho vyzkoušejte.
Krém jsem dostala na vyzkoušení z e-shopu Parfumussimo.cz, kde najdete i další produkty značky Dermomed. Cena tohoto krému o objemu 75 ml je 59 Kč, což mi přijde jako super cena. 

CO NA KRÉM ŘÍKÁTE? 
ZNÁTE ZNAČKU?


3 komentáře:

  1. Značku vidím poprvé ale obal vypadá pěkně a dle tvého popisu by nemusel být tak špatný.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...