neděle 15. října 2017

Saloos: Přírodní osvěžující sprej Energie

Už jsem měla několik osvěžujících sprejů značky Saloos, ale zatím jsem ještě nezkoušela sprej s názvem Energie. Já jsem ho kupovala na e-shopu Notino.cz za 119 Kč. Mělo by jít o generalizující vůni, to znamení že dokáže nabudit a předat energii, tak čtěte dál, dozvíte se, co na sprej říkám. 
Myslím, že energie je hlavně v podzimních měsících víc než potřeba. A tak jsem si na zkoušku pořídila - přírodní airspray Energie. Slibuje rychlé nabuzení mysli a osvěžení prostorů. Vůně je ve skleněné lahvičce s rozprašovačem. Lahvička je o objemu 50 ml, což je dostačující a určitě si s touto dávkou vystačíte klidně i tři měsíce, samozřejmě záleží, jak často ho budete používat, já ho totiž nepoužívám každý den, ale jen když se cítím fakt bez energie. 
Osobně jsem s ním spokojená, tak z poloviny. Vůně je svěží, citusovo-mátová a měla by uvolňovat psychiku i celý organismus. Bohužel mě tahle kombinace moc nevoní, ale už jsem si zvykla a sem tam šplíchnu. Honza říká, že je to vůně žvýkaček. Víc mi voněla varianta Litsea Cubeba. Ale to je jistě individuální, co se našemu nosánku líbí a co ne. Pokud jde o provonění, tak osvěžovač třeba 5x šplíchnu okolo sebe uprostřed místnosti a je fakt cítit asi tak půl hodinky, nemusíte se bát, že by vás z osvěžovače bolela hlava. 
Líbí se mi, že sprej obsahuje 100% přírodní esenciální oleje a nenajdete v něm žádné syntetické, barvící ani vonné látky, takže nemusíte mít strach, že by na vás měly negativní účinky. Tento sprej také zvládne pohlcovat nepříjemné pachy a to můžu potvrdit. Zvládne přebít "vůni" z vaření, ale jak je to s přebitím cigaretového kouře to vám nepovím, protože u nás doma nikdo nekouří. Za sebe tedy můžu tento produkt doporučit, určitě stojí za vyzkoušení a jeho cena není taky nijak vysoká.

CO ŘÍKÁTE NA TENTO SPREJ?


1 komentář:

  1. Saloos je stalice u nas doma.. I kdyz ja mam velmi oblibenou vanocni vuni.. strikam ji cely rok..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...