středa 25. října 2017

L'oreal: Řasenka Mega Volume Miss Baby Roll

Krásný den! Dnes jsem si pro vás připravila recenzi na novou řasenku značky L'oreal, kterou jsem si kupovala asi měsíc zpátky. Na tuto řasenku se v posledních týdnech už nějaké recenze objevily, ale i přesto jsem se rozhodla, že se s vámi podělím o své dojmy. Řasenka tedy nese název Mega Volume Miss Baby Roll a měla by dodat řasám větší objem, měla by je natočit po celé jejich délce a neměla by je slepovat a vytvářet hrudky. Dalším plusem by měla být výdrž po celý den. To jsou požadavky, které očekávám od každé řasenky, když si ji kupuji. Tak se na řasenku jdeme podívat podrobněji.

Obal řasenky je roztomilý. Je laděn do černé, růžové a mint barvičky, myslím, že se moc povedl! Co se mi na řasence moc líbí, tak její neobvyklý kartáček, takový jsem ještě neviděla. Řasenka Baby Roll má gumový kartáček se štětinami, které jsou zajímavě stočené do spirály. Já mám gumové kartáčky moc ráda. S kartáčkem se mi pracuje skvěle a řasenka na řasách velmi rychle zasychá, takže se nemusíte bát nějakých otisků nebo rozmazání. 
Řasy krásně obarví hned při prvním tahu, ale já většinou dávám dvě vrstvy. Řasy opravdu pěkně natočí a neslepí, přesně jako slibuje. Řasenka mi během dne neopadává ani nedělá jinou neplechu a vydrží krásně opravdu od rána až do večera. Řasenka opravdu řasám dodala objem (myslím, že je to dobře vidět na fotce). Podle mě všechno co slibuje, tak také plní a já jsem s ní moc spokojená :).
U řasenek je pro mě také důležité, aby mi oči nedráždila a nezpůsobovala nějaké alergie, protože přece jen mám očka citlivá, ale s touto řasenkou jsem neměla žádný problém. Hrdě mohu prohlásit, že řasenka předčila moje očekávání a určitě ji můžu doporučit. Pokud vás tato řasenka zaujala, tak si ji můžete koupit třeba na e-shopu Notino.cz, kde za ni zaplatíte 189 Kč.  Pokud byste chtěly na nákupech nějakou tu kačku ušetřit, tak se zaregistrujte na Plná peněženka a tam dostanete z každého nákupu ještě nějaké penízky zpět. Jak peněženka funguje si přečtěte TADY.


ZAUJALA VÁS TATO ŘASENKA?
JAKÁ JE MOMENTÁLNĚ VAŠE OBLÍBENÁ ŘASENKA? 


7 komentářů:

  1. mne všetky tieto Miss riasenky veľmi vyhovujú a už mám doma nachystanú aj túto, tak sa teším kedy príde na rad :) môžem len súhlasiť s tvojou recenziou, že splní to čo sľubuje :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  2. Krása, udělala ti opravdu nádherné řasy :) Mám v plánu si ji pořídit.

    Mylo | Výživný krém Oh La La

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej, ten kartáček je fakt super :).

      Vymazat
  3. Řasy dělá fakt super a ani nestojí tolik, takže pecka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci vyzkoušej a uvidíš, pak dej vědět, ale je fakt super :).

      Vymazat
  4. Luxusní řasy. Já mám ráda tu Miss manga.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...