sobota 31. října 2015

6 podzimních trendů, kterými zaručeně zabodujete

 Dnes pro vás mám menší podzimní inspiraci. Podzimní trendy aneb to co by vám v šatníku na podzim nemělo chybět. Tak šup do skříně a hledejte jestli vaše kousky spadají do některé z níže uvedených trendů, nebo budete muset vyrazit na nákupy a novinky dokoupit. Držte se toho, že nemusíte být supermodelka, abyste mohla nosit ty nejžhavější trendy!

POZOR: Dnes tj. 31.10. je Světový den spoření, tak běžte utrácet až zítra, dneska si hoďte nějakou tu korunku do prasátka.

1. SVETRY
Největším hitem letošního podzimu a zimy jsou roláky. Zima prý bude dlouhá, tak jich nakupte hodně do zásoby. Svetry budou huňatější než dřív! 
Já: Svetry jsou mými podzimními nejoblíbenějšími kousky! Mám jich spoustu, teď jsem dokoupila i nějaké huňaté svetříky, v kterých mi je pěkně teplo a jsou na dotek moc příjemné. A roláky? Ty nosím většinou až je venku zima, tak do bundy nebo do kabátku.
Zdroj
2. SEMIŠOVÝ TRENCH COAT
Letos zapomeňte na bavlnu a zkuste semiš.
Já: Tak semiš v outfitu, se mi moc nelíbí, takže tento trend následovat asi nebudu :)
Zdroj
4. GEOMETRICKÉ VZORY
Jděte do barevných geometrických vzorů. Konec šedých podzimů, chceme na ulicích vidět barvy!
Já: Tak tento trend se mi moc líbí, je tokový retro! Ráda bych si pořídila, třeba šatičky s geometrickými vzory.

Zdroj
5. PONČO
Pončo ti nesmí chybět! Teď jich jsou plné obchody, takže je z čeho vybírat.
Já: Tak, protože měřím 160 cm, tak mi ponča moc nesluší, mám doma jedno černé, ale měla jsem ho na sobě snad dvakrát, přijdu si v něm jako v pytli, ale teď je mnohem větší výběr v obchodech, tak třeba si nějaké pořídím. Zatím spíš ujíždím na kardiganech.
Zdroj
6. KOŽEŠINOVÉ DOPLŇKY
O slovo se hlásí kožešinové doplňky, což potvrzuje, že je kožešina nesmrtelná! Kupte si z ní třeba kabelku, čepici, boty nebo šálu. Prostě cokoli kožešinového.
Já: Kožešinový doplněk asi žádný nemám, ale miluji kožešinky na kapucích zimních a podzimních bundiček :)
Zdroj
Pokud chcete být na podzim krásná a trendy, tak se nechte inspirovat, tímto článkem a kupte, alespoň několik kousků!
Klidně mi napište, který podzimní trend se vám nejvíc líbí a co byste si na sebe nikdy nevzali!
 Budu moc ráda, za každý komentář :)
Připomínám, že dnes 23:59 končí soutěž o náramek.
Kačka


32 komentářů:

  1. Čoveče, tak pončo nosit nemohu, byla bych hned nemocná a kožešinové doplňky by zvětšily můj objem. Ovšem zbytek nápadů mne nutí hnát se do obchodu!!! Obzvláště teď, když sháním zimní kabátek, ženský s pasem. Jen ten semiš asi nebudu následovat stejně jako ty :) A nakonec svetr .... Wáááááá! Jak já chci takový ten veliký, huňatý a jen si sednou s knihou a čajíkem na gauč, venku sníh ... Jéééé ...

    OdpovědětVymazat
  2. Ale ten rolak, ten bych brala :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Poncho jsem sháněla už hrozně dlouho a konečně jsem si jedno takové koupila. :) Ke všemu bylo s motivy keltů, takže pro mě to byl úplně nejlepší úlovek, co jsem kdy koupila! Nechci nic říikat, ale řekla bych, že poncho mi vcelku sedne, i když jsem jen o pět cm vyšší. :) Jako náhodou jsem si dnes pořídila i kožešinové bolérko a jsem s ním naprosto spokojená...už mi zbývá jen ten svetr, ale na něj asi počkám do období před Vánocemi.. :D Chtěla bych takový typický vánoční s norskými vzory. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Já se jí hlavně ráda dotýkám, i když je umělá, tak je to jako, když ladíš králíčka! Pravé kožešiny nepodporuji!

      Vymazat
  5. Podobně jako ty využiju svetrový, pončový a geometrický trend :) Semiš taky moc nemusím a kožešiny... nesmějí být z pravé kožešiny, to bych nepodporovala...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych pravou kožešinu nepodporovala, myslím, že ty umělé už jsou dost kvalitní a vypadají dost luxusně, tak na co trápit zvířátka :)

      Vymazat
  6. Svetry mám taky moc ráda. Trench coaty se mi líbí, ale žádný ještě nemám. O dnu spoření jsem neměla ani tušení. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak doufám, že sis hodila aspoň 10 Kč do prasátka :D (na ten trench coat!)

      Vymazat
  7. Já jsem si letos oblíbila hodně ponča a moc se mi líbí takové ty chlupaté vesty :D na sebe bych si asi nevzala nějakou černou nebo tmavě fialovou rtěnku, i když se mi líbí, protože se stydím s tím vyjít ven :D

    Ráda bych Tě pozvala na mou GIVEAWAY :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme dvě já jsem taky nesvá z výrazného líčení, stačí mi lesk na rty a jdu ven :D

      Vymazat
  8. Jooo kožešiny.....ty mě letos dost ukecávají k tomu abych si nějakou koupila. Na to , že jsem nikdy nebyla kožešinový typ, ale letos si mě kožíšky získaly. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No akorát jsou docela drahé, takže já si počkám na slevy :)

      Vymazat
  9. Svetríky nosím každý deň. Nad pončom som tiež rozmýšľala.
    www.londongirl01.blogspot.sk
    ❤NINA❤

    OdpovědětVymazat
  10. Pončo je super, ja mám doma krásne červené. :)

    Pozývam ťa na môj blog: http://rebelliouslily.blogspot.sk/
    Ak sa ti páči, pridaj si ma do kruhov. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já ho podle mě neumím nosit, ale na ostatních vypadá skvěle!

      Vymazat
  11. Všechny trendy, které jsi napsala mám moc ráda, akorát pončo pořád nevím, jak ho nosit :)
    Mimochodem máš hezký blog, rozhodně jsem ho nenavštívila naposledy!! Byla bych moc ráda, kdybys i ty navštívila můj blog, případně se stala mojí čtenářkou, samozřejmě pokud se rozhodneš můj blog číst:)
    Měj se hezky..:)
    FASHION & BEAUTY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvůj blog je super, si moc příjemná a sympatická slečna, takže ho určitě budu sledovat a těším se na nové články :)

      Vymazat
  12. Všetky veci sú skvelé, ale túto jeseň/zimu u mňa absolútne vedú kožušínové vestičky. <3
    www.blogofmyfavs.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je fajn, že si se našla v nějakém trendu :)

      Vymazat
  13. Díky tvému článku jsem si vzpomněla na své pončo, které bych mohla určitě vytáhnout :) děkuji za tip :))
    NLlifestile

    OdpovědětVymazat
  14. Mně se nejvíc líbí svetry/roláky a ponča :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ponča už je teď asi zima, ale svetry a roláky se budou určitě nosit celou zimu, to je taková klasika.

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...