pondělí 26. října 2015

Spotřebováno #1

Přeji pěkný pondělní podvečer!
Mám pro vás novinku na tomto blogu, kterou bude rubrika SPOTŘEBOVÁNO! Asi nebude vycházet každý měsíc, ale prostě až budu mít dostatek produktů, tak vám ke každému napíšu menší recenzi.
 Dnes to bude 6 spotřebovaných produktů!


1. YVESR ROCHER sprchový gel Třešňový květ
200 ml
cena 175 Kč
Kupovala jsem si ho někdy na jaře, protože mě učaroval příjemnou a jarní vůní, která mi připomínala kvetoucí stromy. Jde o sprchový gel Třešňový květ, ale že by teda voněl zrovna po třešňových květech, to asi ne, ale celkově voněl po kvetoucích stromech. Konzistence byla příjemná a po použití byla pokožka pěkně navoněná. Sprchový gel je obohacen o gel z bio aloe vera, je bez parabenů a bez barviv. I když jsem na tomto sprchovém gelu nenašla nic negativního, tak už si ho asi příště nekoupím, protože mám raději vůni kokosu, vanilky nebo čokolády.


2. YVES ROCHER hydratační krém na ruce - kakao a pomeranč
75 ml
Cenu už si nepamatuju
Tak tento krém jsem si kupovala asi tak v lednu. Šlo o limitovanou edici, takže teď už na e-shopu krémy nejsou. A proto jsem si nakoupila rovnou tři a každý s jinou vůní, protože jsem se nemohla rozhodnout. Tento hydratační krém na ruce je s vůní kakaa a pomeranče, do které jsem se hned zamilovala. Miluji vůni kakaa! A s tím pomerančem mi to připomínalo Vánoce! Taky mám moc ráda pomerančovou kůru v hořké čokoládě, takže i proto jsem tento krém prostě musela mít - vůně byla taková sladká, ale mě vyhovovala. Klidně bych si ho koupila znovu, ale myslím, že bude v prodeji zase něco nového, pro co se nadchnu!


3. ISANA odlakovač na nehty
125 ml
Cena cca do 40 Kč
Odlakovač jsem si kupovala, protože jsem chtěla nějaký bez "usměrňovače" (tj. aby bylo hrdlo větší). S tímto odlakovačem jsem moc spokojená nebyla, přišlo mi, že dost vysušuje nehty. Chtěla bych vyzkoušet ISANA odlakovač s mandlovou vůní (zelený), na ten čtu všude samé chvály. 

4. BIODERMA micerální voda Sensibio H2O
500 ml
Cena cca 350 Kč
Tato micerální voda se stala mým nejoblíbenějším produktem!! Dlouho jsem hledala něco takového! Tuto micerálku používám už delší dobu, mám ji doma nakoupenou do zásoby. Většinou kupuji ve výhodných akcích 1+1 v lékárně. Minimálně ráno a večer si s ní krásně vyčistím pleť. Co jsem zatím zkoušela různá odličovací mléka, tak mě vše strašně štípalo a pálilo na obličeji a po vyzkoušení Biodermy už bych neměnila. Odličuji si s ní i oční okolí, odličuje skvěle a pokožka není vůbec podrážděná! 


5. YVES ROCHER sprchový gel s peelingem - Bio vanilka
200 ml
Cena 99 Kč
Tento sprcháč se YR moc povedl! Mám moc ráda peelingové sprchové gely a tento obsahuje 100% přírodní zrnka ovoce, která jemně čistí pokožku. A ta vanilková vůně - no není co řešit - ten jsem musela mít. Kdo je blázen do vanilky jako já, tak si pro něho rychle běžte, já si ho určitě taky koupím znovu.



6. ADIDAS antiperspirant "Cool and Care"- pro clear anti-white marks
150 ml
Cena 67 Kč
Byla jsem s ním spokojená, opravdu nenechával žádné skvrny na oblečení a jeho vůně byla příjemná. Nesnesu ty tuhé antiperspiranty, od těch mám fleky na oblečení i když fleky dělat nemají, takže si vždy koupím jakýkoliv antiperspirant ve spreji. Měla jsem tento a příště si koupím, třeba zase jiný, záleží, co mi přijde pod ruku. 



 A to je pro dnešek z prvního spotřebováno vše! Konečně vyhodím prázdné obaly do koše ať mám místo na další :)
Do komentářů mi můžete napsat jaké máte zkušenosti s těmito produkty vy a klidně mi napište i co jste si v poslední době koupili vy, ráda se nechám inspirovat!

Budu ráda, za každý komentář a každého nového pravidelného čtenáře! Pokud budete mít chuť, můžete se zapojit do soutěže, která probíhá do 31.10.215 - klikni na obrázek vpravo nahoře ŘÍJNOVÁ GIVEAWAY!


30 komentářů:

  1. Musím říci, že jsem ráda za tento článek minimálně z důvodu, že vím, co tak asi koupit za dárek pro kamarádky :D Hlavně se mi líbí cenová hladina a oceňuji i negativní komentáře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že tě bude trochu inspirovat!

      Vymazat
    2. No tak kup nebo vyber něco slečně, která je veganka a nevěří v evoluci ... Musím se někde inspirovat :)

      Vymazat
  2. Tak já mám zkušenosti s druhým, čtvrtým, pátým i šestým produktem :D Ten krém z Yves Rocher opravdu úžasně voní, ale i ten malinový a pistáciový je výborný, ale nejlepší je asi opravdu ten pomeranč s čokoládou. Co se týče peelingu z YR, mám s lesní jahodou a je úžasný, sladce voní, ale používám ho opravdu jen občas, takže polovina mi ještě zbývá :) jinak Adidas deodorant klasika, pro mě je nejlepší asi Rexona Maximum Protection a Bioderma? Naprostý souhlas s tebou! Nejlépe odlíčí celý makeup včetně očí bez pálení apod. Cena mi nepřijde drahá, jelikož dát cca 400 Kč za vodu, která mi vydrží rok? Podle mě je to luxus, než vyhodit 100 Kč každé dva měsíce za vodu, která pálí a pořádně nic neodlíčí :)

    Ještě jsi se nezapojila do mé GIVEAWAY? Tak to honem naprav! :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak jsem psala z YR jsem měla tento pomerančový, ale mám ještě i ten malinový a pistáciový, ale ty ještě používám, takže ty budou příště. A ten sprchový gel jsem používala pořád, úplně jsem si ho užívala :D. A jsem ráda, že s Biodermou si taky spokojená, musím říct, že jsem neslyšela snad o nikom komu by nevyhovovala! Je to zázrak.

      Vymazat
  3. Super veci, od Biodermy som tú červenú micelárku mala iba ako cestovné balenie a potom tú zelenú na mastnú až zmiešanú pleť som nedávno spotrebovala a obe si nemôžem vynachváliť, ale trocha mi nevyhovovala tá červená, pretože mám mastnú pleť s akné.
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu zelenou máme doma taky, ale já preferuji tu růžovou :)

      Vymazat
  4. Sprchové gély od Yves Rocher zbožňujem! Ja mám mometnálne modrú micelárku od Biodermy a zatiaľ som veľmi spokojná :)
    GIVEAWAY: Balea, Essence & Freeman

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Modrou jsem ještě nezkoušela, ale možná zkusím, zajímalo by mě jestli je poznat nějaký rozdíl.

      Vymazat
  5. S micelární vodou od Biodermy to máme úplně stejně, taky je to momentálně můj nejoblíbenější produkt!:)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  6. Tu micelárku od Biodermy bych chtěla vyzkoušet :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  7. Od YR jsem měla jak sprcháč, tak vůni a obě musím pochválit, vůně krásná a poměrně i dobrá výdrž. Láká mě od nich ještě make-up, takže přemýšlím, že pro něj skočím, mají krásně světlé odstíny :). A micelárku od biodermy jsem dopotřebovala asi týden zpátky, teď mám micelárku garnier (s růžovým víčkem) a pokud hledáš levnější variantu biodermy, mrkni se po ní :).
    Beautiful while

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak věci od Garnier jsem si v poslední době taky dost oblíbila, hlavně krémy! Tak možná dojde řada i na micelárku :)

      Vymazat
  8. Z těchto věcí znám jen micelárku Bioderma. Patřím k menšině, které vůbec nesedla :-(

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  9. Jéééj :) Toho si spotrbovala naozaj veľa :) Ja kupujem veľké balenia a teda sa to veľmi pomaly spotrebováva

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk aktuálne i s GIVEAWAY a samozrejme budem naozaj veľmi rada, ak ťa môj blog zaujme a staneš sa odberateľom :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky to tak většinou mám proto nebudu psát příspěvky tohoto tipu pravidelně :D

      Vymazat
  10. Ten hydratační krém musí dokonale vonět, já vůni čokolády miluji :-)

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
  11. Odpovědi
    1. A ještě jich mám doma spoustu! Takže musím rychle spotřebovávat, ať mám o čem psát!

      Vymazat
  12. Micelárka od Biodermy je skvělá, jinou bych si už asi nepořídila.

    Sweater Weather Tag

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky to tak mám! Ale možná zkusím tu od Garnier a kdyžtak ji někomu věnuju :)

      Vymazat
  13. Nad micelárkou od Bidoermy už dlouho uvažuji a teď myslím, že si ji vážně už půjdu koupit :D Jinak produkty od Yves rocher miluju! Zbožňuji na nich jejich vůně a konzistenci a obaly no zkrátka asi vše :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro micelárku si zajdi, nebo počkej až bude zase nějaká akce :)

      Vymazat
  14. nič z tohto som ešte neskúšala, ale oba produtky od YR vyzerajú super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak určitě něco vyzkoušej opravdu doporučuji ten peelingový sprcháč od YR :)

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...