úterý 13. října 2015

Jak to mám s doplňky stravy a různými vitamíny

Občas mi přijde, že bych si doma mohla prodejnu doplňků stravy a různých vitamínů. Snažím se sice preferovat zeleninu, ovoce a přirozené přírodní vitamíny, ale co si budeme nalhávat, dnešní zelenina a ovoce z obchodů už není to, co to bývalo, nejlepší je domácí ze zahrádky, to ještě nějaké vitamíny obsahuje, ale pěstovaní v zimě ve sklenících na tom moc dobře nebude. No, ale zpět k doplňkům a vitamínům v tabletkách. Mám jich doma opravdu spoustu (B-éčko, L-Lysin, Echinaciu, C-čko, Ginko,Vápník + hořčík + zinek a další) , až se kolikrát divím, co jsem v pokoji zase objevila. Tak jsem se rozhodla, že si v nich udělám pořádek!

Ráda bych si koupila takový ten pořadač léků, tak abych si vitamínky ordinovala pravidelně a ne jen tak, kdy mě napadne. Protože zatím jsem to praktikovala tak, že když začalo léto brala jsem 3 dny betakaroten, když mě začalo bolet v krku nasadila jsem vitamín C a podobně. Ale stejně jako léky, tak by se určitě i tyto vitamíny měly brát delší dobu než jen 3 dny. Samozřejmě, že nic se nemá přehánět a nebudu do sebe ládovat 30 pilulek denně. No a abych v tom měla přehled, tak bych si právě chtěla tabletky rozdělit do pořadače. Takže teď je velký úkol nějaký sehnat. Na internetu jich je spousty, ale nepotřebuji žádný za 200 Kč, stačil by mi jednoduchý za 50 Kč. Tak asi oběhnu lékárny a snad něco najdu!

Moje představa je asi něco takového

Dávkovač léků OBZOR typ 02 týdenní bílý - 58 Kč (BENU LÉKÁRNA)

Jak to máte vy jste odpůrci nebo zastánci těchto vitaminových doplňků? A berete si vitamíny pravidelně nebo tak jako já, když je nejhůř?

Hned v druhé lékárně jsem narazila přesně na to, co jsem chtěla!
Cena je 60 Kč

Už jsem si dávkovač pěkně naplnila vitamínky, tak teď už mi ta pravidelnost musí vydržet!


Budu ráda za každý komentář nebo pravidelného čtenáře!
Podívejte se na ŘÍJNOVOU SOUTĚŽ





11 komentářů:

  1. Super článek :) Pořadač by se mi nejspíše také hodil, protože bych ho měla neustále na očích a nezapomínala bych tak brát denně vitamíny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že jsem tě trošku inspirovala :)

      Vymazat
  2. Pořadač léků už dlouho sháním!! Až ho někde seženeš, dej vědět prosíím!! :D

    http://elenvankova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně dneska mám chvilku času, tak obejdu lékárny. Potom napíšu jestli jsem sehnala.

      Vymazat
  3. Já občas jím biosil, jinak moc tyhle doplnky stravy nepraktikuju :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, myslím, že je to lepší obejít se bez vitamínů v tabletkách, ale když už jsem je nakoupila tak je musím sníst a další už nejspíš kupovat nebudu :)

      Vymazat
  4. Já jsem ten samý pořadač, co máš na obrázku sehnala v lékárně. Určitě nějaký seženeš. Jinak tyto doplňky stravy nějak přehlížím. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji za tip tak snad dnes taky seženu!

    OdpovědětVymazat
  6. Nastesti do sebe nic moc necpu, jen jeden lek musim brat denne, ale ten zvlasnu i bez poradace :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já osobně se snažím brát jen ty vitamíny, které jsou přírodní. Takže hodně ovoce, zeleniny... Taky o tom hodně čtu. :) Ale je fajn, že třeba QNT vitamíny jsou super a ty taky občas zobu. Ale ne pravidelně. Ono to tělo si o ně vždycky tak nějak řekne, když je potřebuje. To mi přijde na lidském organismu super. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Dobrý večer, já nejraději nakupuji doplňky stravy tady, na tomto webu. Teď jsem tam například objevila super tyčinky Formula 1. Moc mi chutná a má opravdu bezvadné složení pro lidi, co sportují! :-) Jinak tam objednávám i proteiny, vitamíny, kolagen a tak podobně. Oproti jiným obchodům mají totiž i super ceny!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...