sobota 10. října 2015

Nákupy #1 v DMku

Konečně je víkend a mám čas na všechno, co jsem si během týdne koupila!
V poslední době jsem nějaká unavená. Chodím do školy, musím začít pracovat na diplomce, chodím do práce a do toho mě začínalo bolet v krku. Krk jsem už vyléčila bylinkovými čaji, což jsem ráda, protože nesnáším ležet doma nemocná.
Tento týden byl pro mě docela náročný. A proto jsem si musela udělat radost a to nákupem :). Cestou z práce jsem se zastavila v drogerii DM. Kde jsem nakoupila spoustu věcí, z kterých jsem nadšená.

Miss Sporty Check Matte laky na nehty
1 ks za 39,90 Kč (v DMku)
matný efekt
mají široký štěteček
lahvičky 7 ml
Já jsem si koupila tři odstíny a to:

CHECK MATTE 001
Univerzální šedá barvička!

CHECK MATTE 002
Krásná sytá růžová.

CHECK MATTE 003
Na podzim super hnědočervená!

Miss Sporty Lasting Colour Gel Shine laky na nehty
1 ks za 34,90 Kč (v DMku)
mají super široký štěteček
mají vydržet až 10 dní
 gelový lesk
lahvičky 7 ml

Já jsem si koupila tyto odstíny: 
GEL SHINE 120
Krásný perleťový lak s nádechem dorůžova.

GEL SHINE 380
Tmavě růžový, zářivý lak!
GEL SHINE 110
Nude odstín, jemně růžový



 A další vychytávky na nehty - dvě tužky:

ODSTRAŇOVAČ NEHTOVÉ KŮŽIČKY
značka S-he
cena 99 Kč
Jde o jednoduchou a šikovnou tužku, která je pomocníkem pro všechny, kdo bojují s nehtovou kůžičkou!
Na jednom konci je takový měkký bílý jakoby šteček z nějaké pěny, který je napuštěný nějakou vodičkou, štětečkem si přejedete nehtovou kůžičku, necháte působit a po chvilce druhou stranou tužky, která je zaoblená kůžičku zatlačíte a je hotovo!
Tato tužka obsahuje mandlový, jojobový a kokosový olej, tyto oleje zabezpečují to, že nehtová kůžička krásně změkne, tužka obsahuje také zklidňující heřmánek.
Já jsem zkoušela zatím jednou a jsem spokojená přijde mi to lepší než dřívkem, protože plocha zaoblené části tužky je širší a tak ji mám pomalu na celou šířku nehtu.
  
REMOVER PEN
značka Essence
cena 79,90 Kč
Jde o šikovného pomocníka při lakování. Určitě se vám stane, že při lakování přetáhnete. Tato tužka slouží k odstranění právě těchto nedostatků. Odlakuje lak tam, kde ho nechcete! Na jednom konci je konec, který je napuštěný odlakovačem, má dobrý tvar, takže můžete odlakovat i malé nedostatky. A na druhé straně tužky jsou další tři náhradní hroty.

A co jste si během týdne koupily vy? Klidně mi napište, který z těchto laků byste chtěly vidět nalakovaná na nehtech nebo jestli znáte tužky na nehty, o kterých píšu.

Za každý komentář budu moc ráda!
+ nezapomeň se zapojit do Říjnové soutěže


12 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Je pěkný, už se těším až si v klidu sednu a nalakuju :)

      Vymazat
  2. ten slabo ružový lak by sa mi akurát teraz hodil :D :)

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. To určitě! Objevila jsem tyto tři odstíny a jsou opravdu fajn zatím jsem jen zkoušela na jeden prst a krásně kryjí.

      Vymazat
  4. Páky vyzaeraju fakt super. majú krásne.farby a určite sa i k môjmu šatníku zišli.

    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář. A myslím, že barvičky jsou takové univerzální a budou se snad hodit každé slečně :)

      Vymazat
  5. Pěkné laky jsi koupila. Tužku na odstranění laku poznám. Kdysi jsem měla podobnou a bylo to s ní fajn. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsme měla z Oriflamu takovou bílou, ale ta mi strašně rychle vyschla :/, tak jsem zvědavá na tuto.

      Vymazat
  6. Ten šedý lak je moc pěkný! :)

    everythingononepaper.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...