středa 21. října 2015

TIP: Stojánky na kosmetiku + výhra na blogu ORDINARY LIFE

Dostala jsem tip od přítelovy sestry a chci se s vámi o něj podělit. V obchodě KiK mají levné stojánky na rtěnky jeden stojí do 79 Kč. Už jsem od ní dostala jako dárek jednu sadu - vysoký stojánek na kosmetiku a menší organizér na náušnice, ale chyběl mi stojan na rtěnky. Chvilku jsem váhala, jestli stojan na rtěnky opravdu potřebuju, protože popravdě moc rtěnky nepoužívám, ale vysypala jsem kabelky a prohledala všechna tajná místa v bytě a našla jsem spoustu balzámů a lesků na rty. Rozhodla jsem se, že stojan na rtěnky prostě musím mít. A jak je u mě zvykem, tak když si něco zamanu, tak bych to chtěla hned! Tak jsme si s přítelem udělali výlet do Prostějova, kde je prodejna KiK a hned jsem dokoupila tohoto krasavce. Hned jak jsme přijeli domů, tak jsem stojánek rozbalila z krabice a začala si do něho přeskládávat svoje kosmetické zásoby.
Tak a to je on!
- má dvě dost hluboké přihrádky třeba na řasenky, tužky na oči, štětce nebo i lesky na rty
- jednu větší přihrádku, kde můžou ležet třeba stíny nebo třeba vatové tamponky
- jednu přihrádku, která není hluboká, ale je zase pěkně široká, takže do ní můžete naskládat třeba laky na nehty
- a konečně 12 přihrádek na rtěnky, lesky a balzámy na rty

Tady je jen ukázka, jak by to mohlo vypadat!


A tento druhý stojánek mám už delší dobu, jak jsem psala, tak to byl dárek. Tento stojánek využívám na hřebeny a na štětce, které se hodí do té nejvyšší přihrádky, do menší si dávám vyšší lesky na rty a v té nejnižší mám položený balzám na rty.  
Klidně mi napište jak a kde máte srovnanou kosmetiku vy? Jestli máte doma taky takové stojánky nebo máte vše jen v šuplíku nebo v nějaké krabičce.
Komentáře mi udělají velkou radost a samozřejmě budu ráda za každého pravidelného čtenáře.
A nezapomeňte se zúčastnit soutěže :) - odkaz na ni je vpravo nahoře, stačí kliknout na obrázek!

 + VÝHRA V SOUTĚŽI NA BLOGU ORDINARY LIFE +
Včera mi přišel balíček se třemi krásnými odstíny laků z kterých mám velkou radost! Klidně mi do vzkazů můžete napsat, jestli zrovna s těmito máte nějaké zkušenosti nebo ne.





12 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Myslím, že by ho každá aspoň trošku kosmetická maniačka měla mít! :)

      Vymazat
  2. Ten organizér na rtěnky, lesky a stíny mám z německé Aldi, u nás jsem nic podobného právě neviděla a dlouho jsem po něčem takovém toužila, takže určitě do Kiku skočím a kouknu se po tom vyšším, ten by se mi taky šikl. A díky tvým typům na laky jsem si konečně pořídila první dva gelové odstíny a objevila značku Essence, která není drahá a zatím vypadá kvalitně. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě tam zajdi! A jsem moc ráda, že jsem tě mohla takto inspirovat! Budu ráda, když mě budeš sledovat dál, má připravených spoustu příspěvků, jen nechci svoje čtenáře zahltit, tak je musím dávkovat postupně :)

      Vymazat
  3. Super výhra! Oba stojany mám aj ja, ale hneď som ich celé zaplnila a zišli by sa mi ďalšie dva :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Podobný stojánek mám taky a je super. Jen já ho mám z aliexpresu a jsem moc spokojená. Zajdu se do Kiku asi taky podívat. Hodil by se mi další. :-) S laky od Avonu zkušenost nemám, ale gratuluji k výhře. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já jsem byla hlavně ráda za tu cenu, čekala jsem, že to bude dražší záležitost.

      Vymazat
  5. Ten stojan je geniálny!!! Dúfam že ho budú mať aj u nás, niečo také sa mi teraz rozhodne zíde. :)
    https://windinhairblog.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je super! Konečně mám vše urovnané a nemusím to hledat po kabelkách!

      Vymazat
  6. Pěkný tip :) já mám od loňských Vánoc takový bílý dřevěný organizér s šuplíčky :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klidně mi ho vyfoť a pošli na mail já se ráda mrknu :)

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...