pátek 30. října 2015

Nákupy #2

Tento týden jsem opět neodolala a nakoupila jsem toho spoustu, vždycky si říkám, že teď už nemůžu koupit nic a dopadne to přesně naopak! Přečtěte si, co jsem ulovila.

Ebelin - Vata 100% Bio bavlna
80 g
cena do 40 Kč
Vatu jsem si koupila poprvé na odlakovávání laků na nehtech. Už jsem ji vyzkoušela a musím říct, že je opravdu super. Na odstraňování laku se totiž nemají používat vatové tamponky, protože ty odlakovač nasají a mi chceme, aby byla vata pořád krásně navlhčená. Potom je odlakování laku záležitostí chviličky!

Purity vision - Bio kokosový olej
100 ml
cena do 100 Kč
Na tento olej jsem četla samé chvály, tak jsem ho chtěla taky vyzkoušet. Doma kokosový olej používám už delší dobu na pečení a taky si s ním mažu ruce. Minulý týden se mi udělal opar na rtu, docela na opary trpím,. Natřela jsem si opar olejem a hned bylo vidět, že se hojí rychleji!


Freeman - Kaolinová pleťová maska - avokádo a oves
175 ml
cena do 140 Kč 
Od této značky doma ještě nic nemám, ale chtěla jsem ji vyzkoušet! Kupovala jsem v drogerii Teta, kde byla na masky zrovna nějaká akce. Tak už se těším až ji vyzkouším.

Freeman - Antistresová pleťová maska - minerály z mrtvého moře
175 ml
cena do 140 Kč 
Druhá pleťová maska, kterou bych ráda zkusila. Když byly masky v akci, tak jsem přece nemohla vzít jen jednu - marketingový tah v drogerii na mě zafungoval. A já jsem tak odcházela se dvěma maskami, které budu mít tak na rok, ale nekup to!

Yves Rocher - Sprchový gel s peelingem Bio vanilka
200 ml
cena 99 Kč
O tomto sprchovém gelu už jsem psala ve Spotřebováno #1. Hned jsem si musela běžet pro další.

Yves Rocher - Sprchový gel Kalifornská mandle
200 ml
cena 69 Kč 
Na začátku měsíce, mi vždycky chodí kartičky s akcemi do YR. V říjnu byla akce: při koupi jakéhokoliv výrobku (nad 49 Kč) dostanete zdarma sprchový gel z řady Jardins du Monde. Z této řady jsem vybrala právě tento, protože mi jako jediný voněl.

Yves Rocher - Tělové mléko Bio vanilka
50 ml
cena 49 Kč
K nákupu v YR jsem ještě přihodila toto malé tělové mléko, které budu nosit v kabelce.

Na stránkách http://www.naninails.cz/ byla akce poštovné zdarma, tak jsem jí využila a nakoupila tyto věcičky:

Samolepky na nehty
stříbrné vločky (teď už jen čekám až začne sněžit, abych si je mohla vyzkoušet)
cena 27 Kč/ks

Zdobení na nehty
mix velikostí krémově bílých perliček
cena 49 Kč


Vodolepky
(z těch jsem docela zklamaná, nevšimla jsem si že jsou barevné)
cena 17 Kč


Zdobení na nehty
mix velikostí a druhů
cena 49 Kč


Výživný olejíček - 5 ml
samozřejmě s vůní vanilky
cena 24 Kč


Vzorník
Kupovala jsem na http://www.modelaznehtu.cz/shop.php. Sháněla jsem ho docela dlouho, ještě bych chtěla ten čirý na top coaty.
cena 95 Kč


Co jsem koupila v PEPCU
 Chtěla jsem si koupit bílou košilku na tenká ramínka a v PEPCU jsem objevila rovnou dvě:
cena 89 Kč
 
 cena 42 Kč

V Pepcu jsem nekoupila jen tílka :D

Skleněné dózy
Větší 42 Kč
Menší 29 Kč
* měli ještě větší, ale tu jsem si nekoupila

Svícen 
cena 29 Kč


Balicí papíry 
v sadě byly vždy tři papíry
200x70 cm
cena 29 Kč za jednu sadu

V Olomouci máme kamenný obchod Yankee Candle, tak jsem se do něho zašla poprvé mrknou a koupila bych ho celý! Jsem maniak na svíčky a tam mají teda výběr. Koupila jsem si tyto dvě menší svíčky.
cena 55 Kč/ks



Nákupy v KiK

Tak už jsem vám psala o stojánku na kosmetiku a spolu s ním jsem v košíku měla:

Ozdobné lepící pásky za 25 Kč tři kusy



Super malé krabičky na třpytky nebo na korálky - cena 55 Kč


Tři kusy úzkých lepicích pásek - cena 25 Kč

A nakonec tyto šanony s nápisy - 39 Kč/ks


MÁTE S NĚKTERÝM KOSMETICKÝM PRODUKTEM ZKUŠENOST? 
CO ŘÍKÁTE NA ÚLOVKY?





18 komentářů:

  1. Pozor na překliky
    Jinak božský článek :-) na tvůj/váš blog jsem narazila úplnou náhodou, ale úplně jsem si ho zamilovala. Můžu se zeptat jestli jsou nějaké pravidelné časy kdy se vydávají články nebo jestli někde dáváte vědět kde vyjdou ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za upozornění. Zatím se o nějaké pravidelnosti nedá mluvit (škola/práce), snažím se aby za týden vyšly minimálně dva příspěvky. Takže mě klidně sleduj na FB stránkách, kam vždy hodím odkaz na nový článek. Články většinou píšu, když mě něco napadne a ne z donucení - je úterý a musím vydat článek :)

      Vymazat
  2. Pěkné nákupy :) taky bych chtěla vyzkoušet ten kokosový olej :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě zkus kokosové oleje jsou všeobecně super!

      Vymazat
  3. Pániii, tolik krásných věcí :)) Vanilková řada z YR je úžasná, teď na podzim jsem si ji také pořídila :)) A kokosový olej této značky je opravu skvělý, s tím musím souhlasit :), ale nenapadlo mě ho zkusit na opary. Naštěstí na ně netrpím, ale jestli se mi někdy udělá, tak to vyzkouším. A ty boží dózy z Pepča jsem teď viděla u spousty blogerek, takže musím do Pepča brzy zaskočit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do Pepka určitě vyraz, mají tam tyto dózy i s jinými vzory :)

      Vymazat
  4. Koupila sis super věci :) do Pepca si prostě musím zajít pro ten dokonalý svícínek.

    October Favourites

    OdpovědětVymazat
  5. Balící papíry bych také měla pomalu začít kupovat :-D

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem vždy nakupovala na poslední chvíli, ale tento rok bych si chtěla Vánoce užít v klidu, tak jsem raději kupovala papír už teď :)

      Vymazat
  6. Skvělé nákupy. Miluji Yves Rocher, svíčky Yankee candle bych si taky ráda koupila a kokosový olej už musím vyzkoušet. Všude na něj čtu samou chválu.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  7. Kosmetika není nic pro mě, ale Pepco miluju, ty dózy mám taky :) mám v nich sypaný čaj. A pak ty washi pásky z kik, jsi už asi 3 která je tam sehnala, ale u nás je prostě nemůžu najít :D tak můžu jen tiše závidět

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus se zeptat u poklady, třeba je mají jen někde schované :D

      Vymazat
  8. Co se balících papírů týče také mě to čeká.Přiznám se já začla nahánět dárky už teď ,protože nemám ráda shánění věcí na poslední chvíli a prosinec je za chvíli tady. Podobné zdobítka na nehty mám také jen já za ně dala 20 kč :D

    OdpovědětVymazat
  9. paráda kousky. Odkud máš prosím ten šanon?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...