středa 14. října 2015

Barry M: Magická rtěnka Genie

Včera mi došel balíček se zbožím, které jsem objednávala na stránce moješminky.cz. Na této stránce neplatíte poštovné což, je podle mě super, kdo neznáte určitě se podívejte, najdete tam velký výběr kosmetiky!
V balíčku byly dvě rtěnky Genie (jedna stojí 159 Kč), jeden bonbónek a poděkování, které bylo napsané na druhé straně vizitky. Určitě jste už o této rtěnce slyšely, ale jsem z ní tak nadšená, že jsem se musela pochlubit! Bonbónek byl překvapením a udělal mi radost :).

A co je vlastně tato rtěnka zač?
Rtěnka Genie značky Barry M má zelenou barvu, která se po nanesení na rty změní na odstín růžové! Je fakt zázračná!  Odstín a intenzita růžové záleží na ph tvých rtů. Rtěnka je voděodolná, takže na její odstranění musíte použít odličovač, což mi přijde fajn, nejsem zastáncem stálého přetírání rtů. A taky obsahuje příměs Aloe Vera.
Obal rtěnky vypadá moc hezky, jde o kombinaci růžové a zelené, takže tuto rtěnku v kabelce určitě rychle najdu. Rtěnka má krásně sladkou vůni, která mi vyhovuje, připomíná mi jahůdky nebo maliny :)


Fotky pro srovnání PŘED a PO
Byla jsem zvědavá jestli se efekt rtěnky projeví na mamce a na mě jinak a ANO, mamka měla tmavší odstín růžové než já. Zatím jsem používala pouze balzámy na rty nebo maximálně lesky na rty, ale myslím, že tuto rtěnku si zamiluje každý!

UŽ JSTE O TOMTO ZÁZRAKU SLYŠELY?



24 komentářů:

  1. Občas takhle nakouknu na jiné blogy a čtu. A jako čtenářce ale i blogerce mi zde chybí jedno, a to fotografie rtů. Na takových recenzích je to docela důležitý obsah, zvlášť když něco vychvaluješ do nebes. Takže příště jednu fotku obalu, jednu po rozbalení a poté jak vypadá na rtech. :) Nic ale ve zlém.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě děkuji za radu, budu se snažit fotku přidat :)

      Vymazat
    2. Vůbec to neber nijak zle, jen malá rada, která dá článku trochu realistickou tvář. :)

      Vymazat
    3. Neboj neberu to zle, jsem ráda za radu od zkušenější blogerky :)

      Vymazat
  2. Souhlasím s Angel inspiration chybí mi fotečka rtů. :-) Ale jinak po rtěnce pokukuji dlouho a vždy když dělám objednávku na pinkpanda.cz tak ji do košíku hodím, ale stejně ji pak vyhodím.. ale příště ji už asi objednám :-)

    The world of makeup

    OdpovědětVymazat
  3. Je škoda, že si si nedala tento rúž na pery. Mňa zaujalo najmä to.

    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot sk

    OdpovědětVymazat
  4. Rtěnku poznám, už jsem ji několikrát viděla v eshopu, ale vždy jsem odolala. Taky by mě zajímalo, jak vypadá na rtech. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. Viděla jsem ji tam taky, ale napřed jsem chtěla vyzkoušet tuto.

      Vymazat
  6. O této rtěnce jsem párkrát slyšela a vypadá zajímavě :-)

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovědětVymazat
  7. Docela mě láká vyzkoušet, ale asi bych nejdřív chtěla vědět jaký odstín mi vykouzlí, i když bych si zkazila to překvapení. A líbilo by se mi kdyby měla pokaždé jiný odstín, podle nálady, to by bylo bezva :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem nad tím přemýšlela, že by mohli vymyslet nějakou, která bude měnit odstíny podle nálady.

      Vymazat
  8. zaujimavé, ale neláka ma natoľko aby som si ju kúpila, je pekná jemná na perách podľa fotky ale viem o krajších odtieňoch ružovej :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já moc rtěnky nenosím a tato mě zaujala, tak jsem zkusila a jsem spokojená :)

      Vymazat
  9. Strašně bych jí chtěla zkusit :) zajímalo by mě jaký by měla na m odstín :D
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  10. Velmi zajímavá recenze. Jak moc je barva po nanesení ovlivněna pH rtů?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...