neděle 18. října 2015

Podzimní tag

Dnes jsem si pro vás připravila otázky a odpovědi na téma PODZIM.

1. Proč (ne)máš ráda podzim?
Podzim není zrovna mým nejoblíbenějším ročním obdobím (miluji jaro a léto!), ale snažím se na každém ročním období najít něco hezkého. Podzim nemám ráda, protože už je počasí chladnější, poprchává nebo fouká, obloha je šedá a sluníčko moc nevykukuje! Když je takové podzimní počasí za oknem, tak nemám na nic náladu. No a proč mám podzim ráda? Protože dokáže vykouzlit krásnou přírodu, když zrovna neprší, tak ráda chodím na procházky do přírody, která je plná barev a rozjasňuje tu zamračenou náladu! Taky mám podzim ráda protože mám v listopadu svátek a už se blíží Vánoce, na které se celý rok těším. Někdy mám ráda podzimní večery, kdy sedím zabalená do deky s velkým hrnkem čaje a užívám si to nic nedělání. Je pravda, že v létě snad není den, který bych byla od rána do večera doma a někdy mě tyto hektické dny rozčilují, na podzim je to naopak hodněkrát se stane, že za celý den nevystrčím paty z domu!

2. Jak trávíš podzim?
Ve škole, v práci, s přítelem, s rodinou, na zahradě, v přírodě, na nákupech :) - tak jako celý rok!

3. Na jaký film nejradši na podzim koukáš?
Asi nemám žádný oblíbený podzimní film, teď s přítelem pravidelně sledujeme reality show Farma, kterou dávají na slovenské televizi Markíza. Nevynecháme žádný díl! Často se u toho rozčiluju, jak se k sobě můžou ti lidé tak chovat, ale přítel mě uklidňuje tím, že do takových reality show jsou schválně vybírané typy, které se k sobě nehodí a budou se hádat. V poslední době se hodně díváme na slovenské programy, přijdou nám jednoduše zábavnější!

4. Slavíš Halloween?
Ne, doma Haloween neslavíme, když na zahradě vypěstujeme dýni, tak ji rychle sníme! Ale chodíme s přítelovou neteří na zahradu místní školky, kde školka pořádá halloweenský večírek pro děti, ty se převlékají za čaroděje a čarodějnice, soutěží a užívají si, že jsou po tmě venku a běhají mezi svítícími, strašidelně vypadajícími dýněmi!
Místo Haloweenu, jsou pro mě důležitější Dušičky (2.11.), kdy vždy objíždíme všechny hřbitovy a zapalujeme svíčky, klademe věnce a prostě vzpomínáme na naše blízké, kteří na nás čekají nahoře  a dívají se jak to tady na tom světě zvládáme! Je to pro mě velice emotivní den, samozřejmě vzpomínám i během roku, ale to jen tak nějak v sobě, občas se přistihnu i se slzami v očích, kdy bych nejraději chtěla vrátit čas, což ale nejde. Ale na Dušičky, je pěkné vidět, že spousta rodin objíždí hřbitovy a zapalují svíčky na hrobech, tak si říkám, že nejsem jediná, kdo si občas pobrečí, protože mu třeba chybí obětí babičky!

5. Jaké je tvé nejoblíbenější podzimní jídlo?
Tak už od srpna sklízíme na zahradě dýně - máslové, muškátové, špagetové, hokaido a ty klasické obrovské. Takže od srpna máme tak třikrát týdně pečenou dýni (jen nakrájenou na plátky a upečenou v troubě), to je pro mě HIT podzimu! Z dýně mám ráda polévku, dýňový chleba a také dýňový kompot. Kompot potom používáme na pečení buchty lité na plechu!
Na podzim máme taky spoustu jablíček ze zahrady! Takže nemůže chybět štrůdl, který mám ráda i na svačinku do školy nebo do práce.

6. Co na podzim pálíš, svíčky nebo vonné tyčinky?
Svíčky! Mám jich doma hodně a pořád bych kupovala další a další!

7. Halíš do podzimu i své líčení?
Ani ne, moc se nelíčím a určitě nepodřizuji líčení ročnímu období! Jen lakování nehtů se podzimu trošku podřizuje, mám totiž spíš náladu na podzimní barvy: hnědou, béžovou a červenou.

8. Jaké je tvé nejoblíbenější podzimní pití?
Určitě čaje! Mám ráda jak čaje z bylinek, tak ovocné! Mám ráda čaj s medem i bez medu. Teď, kdy je spousta lidí okolo mne nachlazených, tak ráda piju jakýkoli čaj a do něho si nakrájím kousek zázvoru, čaj tak dostane jinou chuť a je vhodný při prevenci proti nachlazení!

9. Jaký je tvůj nejoblíbenější podzimní kousek oblečení?
Svetry! Mám jich doma spoustu, jak klasické pletené, tak i ty co jsou teď moderní huňaté.

10. Jaká je tvá nejoblíbenější podzimní písnička?
Tak nejoblíbenější podzimní písničku asi nemám, většinou poslouchám Evropu 2, a to když řídím auto. A vždycky, když se mi písnička líbí, tak už pak doma nejsem schopná ji dohledat. Ale mám v plánu pro vás udělat výběr mých top songů.

LÍBIL SE VÁM TENTO TAG?


7 komentářů:

  1. Zajímavý TAG :-) Já asi nemám oblíbenoé roční období, každé má něco do sebe a každé si užívám :-)

    Klára
    NARA blog
    www.natalieklara.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Já teda zrovna moc ne, ale jsem ráda, že se ti tag líbil!

      Vymazat
  3. Miluju Tagy
    Mohla bych se zeptat jestli bys/te nechtěla napsat článek o outfitech. Jak tak pročítám tvůj/váš blog tak mi příjde, že máte úžasný vkus!!! Nebo nějakou poradnu o oblékání, protože mě by se to určitem hodilo :-). Ale byl to jen nápad nechci, aby to vypadalo že chci měnit váš/tvůj blog, protože je OPRAVDU ÚŽASNÝ :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klidně mi tykej :), a moc děkuji za lichotku a nad outfity popřemýšlím! A jinak blog můžeš sledovat i na FB, https://www.facebook.com/blogbeautybyk/, kam vždy píšu, že vyšel nový článek :)

      Vymazat
  4. Thank you, yes you can follow my blog :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...