středa 13. července 2016

Oligodermie: Vitamínový peeling s kiwi a mangem

Dnes pro vás mám tip na jeden prima peeling. Peelingy mám v oblibě ať už na obličej nebo i na celé tělo. Různé peelingy používám většinou dvakrát za týden, nemá se to s nimi moc přehánět. Peelingy už od dávných dob patří do pravidelné péče o pleť, protože dokážou dokonale zbavit pokožku odumřelých buněk a dát tak prostor nové pokožce. Jemné peelingové částečky také dobře pokožku prokrví a pomáhají k její celkové regeneraci.
Na testování jsem dostala Vitamínový peeling s kiwi a mangem od francouzské značky Oligodermie. Hned mě napadlo, jestli budou peelingovou složkou semínka z kiwi. Peeling je v menší plastové tubě, takže super i na cesty. Tuba je o obsahu 50 ml. Samotný peeling má gelovou konzistenci a dobře se s ním pracuje. Obsahuje malá zrníčka (ANO z kiwi), které jsou jemná a pěkně na pleti vyčistí černé tečky, se kterými já tak bojuji. Po aplikaci je hned poznat rozdíl. Parfemace je moc příjemná, taková slaďoučká, ovocná a je v ní cítit mango. Peeling je vhodný pro všechny typy pleti. Pro mě bylo hlavní plus, že jsem pleť neměla vysušenou, podrážděnou a naopak pokožka zůstala vyčištěná a jemná. Za mě tedy velká spokojenost!
Aktivní složky: 
Kiwi - extrakt bohatý na vitamin C s antioxidačními vlastnostmi
Mango – extrakt, sloužící k hydrataci pokožky
Ananas - extrakt, který se stará o projasnění pleti, bohatý na cukry a vitamíny, má energizující a detoxikační vlastnosti.

Pokud by vás produkt zaujal nebo byste se chtěli podívat na jiné produkty značky Oligodermie podívejte se na stránky zdravi-krása. Tento peeling koupíte za 590 Kč. Cena je sice vyšší, ale pokud vás zaujal neváhejte do něj investovat, vyplatí se to. Pokud si chcete přečíst o dalším produktu, který jsem od Oligodermie testovala, tak šlo o Dvoufázový odličovač a recenzi najdete zde

JAKÝ JE VÁŠ NEJOBLÍBENĚJŠÍ PLEŤOVÝ PEELING? 
KTERÝ PRODUKT BYSTE CHTĚLY OD ZNAČKY OLIGODERMIE VYZKOUŠET?


14 komentářů:

  1. Oligodermiu vidím všade na blogoch, každý ju chváli, tak sa na ňu skúsim aj aj pozrieť (: ale inak peelingy si robievam doma s rôznymi esenciálnymi olejmi.

    Daniela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jaké peelingy si doma například děláš? Slyšela jsem, že se dělají z kávových zrnek, ale my kávu nepijeme, takže ty se u nás nenajdou musela bych koupit kávu speciálně na peelingy.

      Vymazat
  2. Toto je on, meho srdce zampion😍😍😍

    Andreablog®

    OdpovědětVymazat
  3. I já se přidávám s nadšením, peeling je vážně skvělý :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Peeling jsem nezkoušela, ale je fajn, že nedráždí a že není pokožka napnutá :)

    INKA lifestyle blog

    OdpovědětVymazat
  5. Peeling jsem nezkoušela, ale je super, že jsi spokojená.
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  6. Nejaký peeling na tvár zháňam, ale toto je trošku vyššie cena :/ a túto značku som ani nezahlialda v obchodoch.
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
  7. Tahle značka je ted vsude známá :) Já ji jeste nezkoušela, ale tento produkt také vypadá dobře :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  8. Mám ho taky a jsem s ním nadmíru spokojená :)

    Fingers Up 2016

    OdpovědětVymazat
  9. Peeling vypadá dobře. Ještě jsem ho nezkoušela. Momentálně používám pleťový peeling od Diet Esthetic. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...