sobota 28. ledna 2017

Frais Monde: Parfemované oleje + SOUTĚŽ UKONČENA


Opět jsem tu s článkem o parfemovaných olejích značky Frais Monde. Jsou prostě úžasné! Už jsem vám některé olejíčky ukazovala, ale dnes to nebude jen článek. S Anetkou, která zastupuje e-shop Elnino.cz a komunikuje se mnou, jsme se rozhodly, že i vy musíte vyzkoušet, jak tyto oleje krásně voní. Takže na konci článku najdete soutěž. Věřím, že se do nich zamilujete stejně jako já.
Olejíčky o které si budete moci zasoutěžit na konci článku jsem dostala na vyzkoušení i já. Jde o vůně Jasmine, Bergamot a Iris Grey. Olejíčky jsou vždy v malých roztomilých papírových krabičkách, které mají zajímavý design. V krabičkách se ukrývají baculaté skleněné lahvičky o objemu 12 ml s malým šroubovacím zeleným víčkem.

Objem 12 ml se zná jako malé množství, ale věřte, že stačí lahvičku jednou otočit nanést prstem na zápěstí nebo na krk anebo třeba i do vlasů a voníte pěkně celý den. Na lahvičce jsou vždy nenápadné nápisy s označením o kterou variantu olejíčku jde. V nabídce je opravdu velká spousta variant vůní těchto olejíčků a věřím, že si každá žena vybere.
 Vonné olejíčky u nás ještě nejsou moc rozšířené, ale určitě je to chyba! Parfémované oleje Frais Monde nejsou dokonce ani vůbec drahá záležitost a nízká cena vůbec neznamená nízkou kvalitu! Cena těchto olejů se pohybuje okolo 240 Kč a přijde mi, že z lahviček vůbec neubývá.

Jasmine/Gelsomino - krásná květinová vůně, vůni jasmínu mám v kosmetice moc ráda, jde o oopravdu velmi návykovou vůni
 Bergamot - bergamot patří k jedné z nejsvěžejších vůní na světě, jde o optimistickou vůni, která vás vždy naladí dobrou náladou a dodá energii. Bergmot je citrusová plodina, která se pěstuje na jihu Itálie (v Kalábrii). Bergamotové silice jsou základem chutě a vůně čaje Earl Grey.

Iris Gray - tuto vůni už znám z tělového oleje, takže to byla sázka na jistotu. Ani nevím, jak vám vůni přiblížit, to prostě musíte vyzkoušet, ale věřím, že bude vonět i vám. 
Tyto parfemované oleje si můžete jen ťupnout na hřbet ruky a kapku rozetřít a několik hodin se bude uvolňovat naprosto uklidňující a omamná vůně olejů. Já si nejčastěji dávám kapičku právě na hřbet ruky, tak abych ji cítila při práci na počítači.
Tak a to je z recenze všechno a přejdeme k soutěži. Doufám, že jste si článek přečetli a ne že jste jen sjeli dolů na soutěž :D. 

♥♥♥ SOUTĚŽ ♥♥♥
Jak jsem psala v úvodu, tak e-shop Elnino.cz věnoval do soutěže rovnou 3 oleje. Budou tedy i tři výherkyně a každá může vyhrát jeden parfemovaný olej (Iris Grey/Bergamot, Jasmín). 
Pravidla soutěže:
1. Sledovat můj blog přes GFC a napsat mi jméno/přezdívku, pod kterou blog sledujete.
GFC najdete v pravém sloupci ♥ Moji milí čtenáři ♥ stačí dát ODEBÍRAT
2. Odpovědět na soutěžní otázku: Odkud pochází značka Frais Monde?
3. Do komentáře mi napsat jakou variantu oleje byste si nejvíc přály vyhrát. (Iris Grey/Bergamot, Jasmín)

Budu moc ráda, když mi napíšete, jestli už máte nějaký parfemovaný olej Frais Monde doma, jak jste s ním spokojené a  nebo jestli jste vůbec něco od Frais Monde zkoušely. Budu se těšit na všechny vaše milé komentáře. Samozřejmě můžete sledovat i FB stránku Elnino.cz, kde najdete různé soutěže a informace o akcích a slevách.

VÝHERKYNĚ
1. Bergamot: Zuzana M
2. Jasmín: Martina Slancová
3. Iris Grey: Libuška Křížová

Nemusíte uvádět e-mailovou adresu, protože se mi výherkyně budou muset do 3 dnů od vyhlášení ozvat sami. Výherkyně oznámím na FB stránce a u tohoto příspěvku, takže se vyplatí sledovat i FB stránku blogu. Soutěž ukončím 8.2. (středa) nejspíš někdy večer a zapojit se můžete pokud máte doručovací adresu v ČR nebo SR

Přeji hodně štěstí


53 komentářů:

  1. tak toto je pre mňa novinka, ešte som o tom nepočula, ale vyzerá to zaujímavo :) xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě stojí za vyzkoušení, já jsem se do nich opravdu zamilovala :)

      Vymazat
  2. Sama mám doma dva tyto parfémované oleje a pár vzorečků a musím napsat, že jsou opravdu parádní. Soutěžit o ně nechci, ráda dám šanci těm, kteří ještě tento parfemovaný olej nemají. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Sledujem ako Zuzana M :)
    Pokial sa nemylim, Frais Monde pochadza z Talianska :) Rada by som vyskusala Bergamot :)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky potkám občas vůně, o kterých prohlásím, že se nedají popsat - to se musí zažít :-D Mám doma tři olejíky od Frais Monde a chystám článek - jsou to ale úplně jiné druhy, než tu vidím u Tebe, tak aspoň mám kam odkázat na další dojmy :-) Jo a komentuju mimo soutěž :-)
    Bebe

    OdpovědětVymazat
  5. ITALSKOU značku Frais Monde znám. Mám olejíček Mandarine a toužím po Bergamotu. Takže zkouším štěstí. Sleduji tě jako Michaela Barthová a na FB jako Siraelxy blogspot, tebe i Elnino.

    OdpovědětVymazat
  6. GFC i FB Vendula Janků
    Značka pochází z Itálie a v případě výhry bych volila Iris Grey
    kutrovavendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Tyhle olejíčky neznám, ale koukala jsem na jiné od jiné značky. Tato je italská a zaujala mě vůně Jasmínu, protože mám ráda květinové vůně. Sleduji tě jako Jani tady a na FB Jana Racakova.

    OdpovědětVymazat
  8. Na blogu te sleduji jako Lucie Bednarova,Italskou znacku Frais MOnde znam a jejich olejicky jsou TOP ! Rada bych zkusila Bergamot, ci jasmin :-)Na fb te sleduji jako Lucia Bednarova ! lusetti@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Značka pochází z Itálie
    GFC Miška
    FB Miška Pavlíková
    Já bych byla pro jasmín
    Misa.Pavlikova15@gmail.com
    Jinak také vlastním jeden olejíček a teda jsem s ním naprosto spokojená! :)

    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
  10. Olejíčky neznám, ale ráda vyzkouším :))
    Značka pochází z Itálie. Mno a ráda vyzkouším jakýkoli :D ale nejvíc se mi asi líbí bergamot.

    Agáta M.

    OdpovědětVymazat
  11. Vypadají moc hezky. Slyším o nich poprvé ale Bergamot by mohl být fakt pecka :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud se chceš do soutěže zapojit je potřeba splnit soutěžní podmínky :).

      Vymazat
  12. GFC slovakovairca95
    Značku Frais Monde znám. Zkoušela jsem zatím parfémovanou vodu, tělový krém a pěnu z cestovního setu s vůní třešňového květu.
    Olejíčky jsem zatím nezkoušela, ale vypadají zajímavě.
    Lákala by mě vůne Iris grey.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě mi napiš odkud pochází značka a budeš v soutěži :).

      Vymazat
  13. S touto značkou zatím zkušenost nemám, ale ráda bych ji vyzkoušela :-). Značka pochází z Itálie a nejvíce bych si přála vyzkoušet olej s vůní jasmínu. GFC i FB jako Simona Zahrádková

    OdpovědětVymazat
  14. Pochazi z Italie.
    Libi se mi Jasmin.
    Gfc Eva Richterova

    OdpovědětVymazat
  15. Mám už jeden olejíček od této značky s vůní růže a taky si ho ťupkám na hřbet ruky, krásně voní několik hodin.
    Značka pochází z Itálie.
    Ráda bych vyzkoušela vůni Jasmínu.
    GFC: Martina Slancová e-mail: slancova.m@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Na znacku Frais Monde pozeram uz dlhsie, znacka pochadza z Talianska, na olejceky som pozerala uz dlho, ale je ich tolko ze som si nikdy nevedela vybrat, chcela by som vyskusat Bergamont
    GFC> July V
    july.velkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. GFC Tereza Blog
    Značka pochází z Itálie
    Olejíčky vypadají zajímavě a popravně nevím , který bych si vybrala takhle bez "očuchání" :-D ale možná Bergamot ,když vůni popisuješ jako svěží :-)
    terezablog0@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj,
    krásná soutěž. Sleduji tě jako Hanka Blažková a můj email je hanicka.cica@seznam.cz. Značka pochází z Itálie. Zaujala mě podle popisu vůně Iris Grey a Bergamont.
    Hanka z www.ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  19. GFC Jana Nováková. Frais monde je z Itálie a líbí se mi Iris Grey.
    philosoraptorka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Sleduji jako Libuška Křížová. Frais Monde pochází z Itálie a vybrala bych si vůni Iris Gray. Vůbec netuším jak by mohla vonět a o to víc mě to láká :) mail: marcrazy@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jinak jsem vyzkoušela parfémový olej Etesian a ten zas můžu doporučit já. Ta vůně je BOŽÍÍ! :)

      Vymazat
  21. Teda to vypadá zajímavě, o olejíčcích slyším poprvé. Značka pochází z Itálie a láká mě jasmínová vůně. :)
    GFC: Klára Svojanovská

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj, vždy když jsem tohle viděla u blogerek a i u youtuberek, říkala jsem si, že je musím zkusit, no, zatím jsem se k tomu nedostala 😢😂 Sleduji Tě přes GFC jako Aneta Horáková a nejvíce mne zaujala poslední vůně a to Iris Gray 😋 můj email je moravcova.anetka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Ahojky, asi jsem nějaká zpomalená ale já o olejíčcích slyším poprvý. Naprosto upřímně ale říkám, že ač mě to zaujalo, nezaujalo mě to na tolik abych si to sama osobně koupila, proto zkusím soutěž a uvidím zda bych do toho popřípadě investovala. GFC je karambwa1 a vůně Bergamot, email karambwa@centrum.cz a značka pochází z Itálie :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Já o olejíčku slyším poprvé, ale vypadá skvěle :) Moc mě láká ten jasmín....
    GFC: Andrea Lekešová
    andrea.lekesova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Pochází z tálie ♥
    GFC - Kristýna Košuličová
    tynka.kosulicova@seznam.cz
    popravdě nikdy jsme neměla s ničím takovým přístup a vypadá to velice zajímavě, určitě to podle mě za zkoušku stojí! :) nnejvíce se mi zamlouvá ten jasmínový ♥

    OdpovědětVymazat
  26. jasmin :) a z talianska
    gfc nikola benková
    n.princess@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  27. GFC Mirka Škampová
    Pochází z Itálie, pár věcí od nich doma máme - vůni, pěnu do koupele, ale používá to mamka.
    Mně by se líbil Bergamot.
    miuka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...