neděle 15. ledna 2017

Ecoegg: Vajíčko na praní

V dnešním článku bych vám chtěla ukázat jednu ekologickou vychytávku na praní. Chcete se zbavit chemických prášků na praní, aviváží a prát šetrně a ekologicky? Pak si pořiďte tohle vajíčko na praní. Tohle vajíčko je vlastně bioaktivní přírodní prací prostředek. Tak jdeme na recenzi.

Já jsem si vybrala vajíčko s vůní Jarních květů, ale můžete si vybírat ještě ze dvou dalších variant: Svěží bavlna nebo bez vůně. Jde o moderní ekologický produkt, který vyvinuli v Anglii a doporučuje ho i mezinárodní organizace Allergy UK a National Eczema Society.  
Tohle o ekologické vajíčko na praní by mělo vystačit až na 210 praček. Takže už nebudete muset utrácet za gely a prášky na praní, ani se s nimi tahat z obchodů. Taky vám doma nebudou zabírat místo. Protože jde o ekologickou a šetrnou formu praní, tak budete šetřit nejen svoji peněženku, ale také svoji pokožku a v neposlední řadě i přírodu. Vajíčko je určeno na 5 kg dávku prádla. Já většinou peru, když naplním kýbl, to je moje míra, tak aby pračka nebyla přeplněná. 

Vajíčko na praní plnohodnotně nahradí prací prášek či gel a aviváž. Vůně je získávána z kvalitních éterických olejů. Vůně jarních květů je kombinací oleje z růže, maliny, brusinky a borůvky. A jak to funguje?
V papírové krabičce jsem měla vajíčko, jeden pytlík tmavých perel a pět pytlíků světlých perel. Tak si jdeme říct, na co ty perly jsou. Vajíčko tedy obsahuje 2 druhy minerálních perel, které spolu vytváří silnou a přirozenou pěnu na praní prádla, která šetrně a velmi účinně odstraní nečistoty z oblečení. Díky turmalínovým (to jsou ty tmavé) keramickým perlám se uvolní špína z vláken textilií. Naopak bílé minerální perly ionizují molekuly kyslíku ve vodě a tím změní její pH. Díky tomu pronikají do hloubky vlákna textílie a perfektně odstraní tuky a bílkoviny. Při pohybu bubnu v pračce se mechanickým pohybem vajíčka na praní uvolní lépe špína na oblečení, aniž by se prádlo poničilo. Díky ionizovaným molekulám kyslíku je voda při praní zásaditá a díky tomu pomáhá přirozeně změkčit prádlo.

Vajíčko (perly) je dermatologicky testováno, je velmi šetrné a hypoalergenní, tedy vhodné pro praní dětského prádla anebo plínek. Pokud vás trápí citlivá pokožka nebo atopický ekzém a jen tak nějaké prostředky vám nesednou, pokožka vás po nich svědí a štípe, vyzkoušejte Ecoegg. 
Ecoegg vajíčko na praní krásně odstraní skvrny, vypere prádlo a jemně a decentně ho provoní tak, aby vůně nebyla dráždivá. Když jsem prala ručníky, tak byly pěkně měkoučké, což je přece jen příjemnější. Barvy přitom zůstanou zářivé a svěží, nemusíte se bát, že by se prádlo sepralo. Vajíčko na praní je vhodné na praní bílého i barevného prádla. No já vidím samé výhody a co vy?

Návod na použití:
1) Před prvním použití dobře vyčistěte pračku od chemických usazenin, pachů a nečistot (nezapomeňte na záhyby i hadice) - čistit můžete třeba i octovou vodou.
2) Vajíčko vložte do pračky s prádlem a pračku zapněte. 
3) Po vyprání vyndejte vajíčko z pračky a nechte ho proschnout v suchu.
Důležité:
Obal vajíčka není vhodný při praní prádla na 90 stupňů. 
Produkt nebyl testován na zvířatech.
Neobsahuje agresivní chemické látky, výrobky z ropy ani ropné deriváty, optické rozjasňovače, fosfáty ani chemická bělidla. 
Já jsem ho kupovala na e-shopu Nuspring.cz a nebylo vůbec drahé stálo 390 Kč. A super, je že do vajíčka už pak stačí jen dokupovat perly, takže vajíčko máte napořád. 

CO NA VAJÍČKO ŘÍKÁTE VY?


33 komentářů:

  1. Zajímavé, tohle jsem vůbec neznala ♥

    OdpovědětVymazat
  2. O tomto slyším poprvé, na to, kolik to má vydržet praní je to hodně dobrá cena :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si říkala a zatím jsem moc spokojená i mamka :)

      Vymazat
  3. Tohle vajíčko mě velmi zaujalo, asi nad ním vážně popřemýšlím. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Super vec, ja si momentalne vyrabam doma praci prasok mydlovy, ale toto sa mi velmi paci, este otazka tie vrecuska s perlami co si mala v baleni, vysypes naraz vsetky balicky do vajicka ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nn všechny ne jen část a ještě mám na dosypání :)

      Vymazat
  5. No jako vypadá to hodně dobře :) o tomto slyším poprvé.
    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
  6. Slyšela jsem o něm samé chvály. :)

    OdpovědětVymazat
  7. och, ja milujem eko vychytávky, neraz som o nich písala na blogu :) ja periem s ekologickými práškami, ktoré si chodím čapovať do bio predajne, ale teda toto vajíčko ma rozhodne zaujalo a určite ho v budúcnosti kúpim :)
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé tak bio prodejna je super nápad v Olomouci asi nic takového není

      Vymazat
  8. Tak o tomhle vajíčku čtu poprvé, ještě jsem o něm neslyšela. Je na tom super to, že je to ekologické, ale taky že dlouho vydrží :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  9. Jak jste spokojená po několika použití? Nezanáší pračku nebo nešedne po tom prádlo? Díky za zkušenost.Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S vajíčkem jsem moc spokojená, pračku nezanáší a ani prádlo po něm nešedne. Myslím, že to byla fakt dobrá investice.

      Vymazat
  10. Prosím, poraďte mi. Občas používáme látkové kapesníky. Ty spolu s ručníky peru na 90°C, s vajíčkem to nelze. Když použiji normální prášek, měla bych pračku opět vymýt od chemikálií. Jak to děláte vy? Perete na 90°C? Děkuji za odpověď. Dagmar

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ručníky i kapesníčky peru na 60 a potom kapesníčky přežehlím. Ale pokud chcete zachovat vyšší teplotu, tak bych je vyprala na 80. pokud chcete použít prášek, tak bych potom opět pračku vyčistila.

      Vymazat
    2. Dobrý den, děkuji za odpověď. Ještě se zeptám. Jak řešíte hodně špinavé prádlo - fleky na oblečení, montérky. Dcera pracuje v kuchyni a její bílé oblečení je opravdu hodně špinavé. Dávala odmáčet do sava, ale to asi nelze, když chceme následně použít vajíčko. Chci prát ekologicky, ale někdy si nevím rady. Moc děkuji. Pěkný den. :-)

      Vymazat
    3. Zkuste se podívat na tyto produkt:
      https://www.nuspring.cz/ecoegg-odstranovac-skvrn-4152.html
      https://www.nuspring.cz/zlucove-mydlo-tekute-250ml-3820.html
      Bohužel produkty nemám ozkoušené. Montérky ani nijak zvlášť špinavé oblečení nemívám. :/

      Vymazat
    4. V nabídce na Nuspring.cz najdete i aviváže, ale mě zatím vyhovuje ta jemná vůně jen vajíčka :).

      Vymazat
  11. Tak o tomto slyším poprvé, ale zní to opravdu lákavě. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Díky za shrnutí :) Hledala jsem na internetu nějaké názory na tohle vajíčko a tohle byl asi nejlepší, co jsem našla :)

    Piosek

    OdpovědětVymazat
  13. Dobrý den, vajíčko mám, a musím říct, že jsem čekala víc. Prádlo není dobře vyprané a to na něm nejsou žádné neodstranitelne fleky. Pračka po cca měsíci prani začala smrdět a to používám dlouhé programy a obcas to proložím rucnikama na 60°C, uterky s vajickem neperu.
    Pradlo nevoní vubec (mám variantu s vůní květů a používám i jejich voňavá vajíčka do sušičky ). Používám dle návodu, ale prostě úspěch se nedostavil. Dělám někde chybu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejlíp, když se rovnou obrátíte s dotazem na prodejce, ale já jsem s vajíčkem spokojená, samozřejmě prádlo nevoní jako po aviváži, ale mě příjemná vůně vůbec nevadí a jsem ráda, že není tolik intenzivní. Na skvrny je dobré pořídit si odstraňovač skvrn :).

      Vymazat
  14. Dobrý den, tak já mám zkušenost stejnou. Asi po 40 praních vajíčko nevoní a řekla bych, že lehce začíná "zavánět". Vy nějak pračku více čistíte? Děkuji. Pěkný den. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čistím octem, jinak nijak zvláštně. Já i mamka jsem spokojené a to máme vajíčko už dlouho. Na běžné propocené oblečení je super a nevadí nám ani ta jemná vůně. Nepřijde mi, že by zapáchalo, pokud vaše zapáchá, určitě napište prodejci :).

      Vymazat
  15. Dobrý den, jak často ocet používáte, přidáváte k máchání? Při praní normálními prášky jsem ho dávala místo aviváže a nikdy jsem neměla s pračkou problém. K vajíčku jsem ho nedávala (nevím, zda můžu) a po měsíci používání je pračka hodně cítit. Děkuji za odpověď. D. :-) daglar@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěkný den, no třeba jednou za dva týdny naliju do pračky celý ocet a pustím ji an prázdno :).

      Vymazat
  16. Zdravím, přikládám podrobnou recenzi po několika praních od redaktorky Moniky. Sepsala podrobné zkušenosti, ceník i přehled produktů. Čtěte zde https://www.slimming.cz/ecoegg-recenze/

    OdpovědětVymazat
  17. Zdravím, přikládám podrobnou recenzi po několika praních od redaktorky Moniky. Sepsala podrobné zkušenosti, ceník i přehled produktů. Čtěte zde https://www.slimming.cz/ecoegg-recenze/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...